quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:50 schreef teamlead het volgende:
gaat hard hier.. lijkt bijna op werken
Ik zie het als werk, en voor werk krijg je toch betaald?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah je hebt nou eenmaal van die mensen
Shit uit welk liedje komt ditquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laat haar lekker in haar waan want dit verschijnsel komt nog vaker voor dan water uit de kraan.
-knip-quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das goedmaakt me nooit echt wat uit jeweetsch
Dan vraag ik wat anders terug.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:53 schreef kin238 het volgende:
[..]
Je moet er gewoon helemaal mee kappen. Er zijn altijd mensen die je geen geld kan vragen. Familie enzo
Betraptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat lieg je nou stiekem heb je haar gepmd en sorry gezegt
ach wel leuk hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laat haar lekker in haar waan want dit verschijnsel komt nog vaker voor dan water uit de kraan.
Ruilhandelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan vraag ik wat anders terug.
Mijn broer(tje) bv. heb zijn pc al 10 keer keer gefixt,
en hij heeft nu mijn website gemaakt (is nog niet af).
Ik heb wel eens aspirine gerookt, en thee en koffie....quote:
opgezwolle - gekke gerritquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Shit uit welk liedje komt dit
ja idd , maar ik moet mijn productiviteit verbeteren 2x meer f5 en , meer interessante topics gaan zoeken waar ik tegelijk kan posten , meer internet tabs openen , minder pauzeren , strak met mijn E71 met internet tijden het na huis gaan blijven posten , minder aandacht aan mijn schapen geven etc nou ik denk dat ik er zo wel komquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dit is werken ja!
Ik wil nummer 1 zijn in dagcijfers en runx probeert me te beaten maar komt niet eens in de buurt
quote:
Idd, voor wat hoort wat toch?quote:
opgezwolle is vet alleen jammer dat ze getopt zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
opgezwolle - gekke gerrit
En ik maar denken dat aspirine helptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aspirine gerookt, en thee en koffie....
Van aspirine roken krijg je trouwens koppijn
JUIST!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
opgezwolle - gekke gerrit
Doe je alles wat Barra mooi vind??quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hallo niet zeiken over kistendie draag ik namelijk weleens
onder mijn geruite mini rokje met leuke kousen eronder. Barra vindt dat mooi
Begin met sneltoetsen maken, b.v een muisknop voor F5quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd , maar ik moet mijn productiviteit verbeteren 2x meer f5 en , meer interessante topics gaan zoeken waar ik tegelijk kan posten , meer internet tabs openen , minder pauzeren , strak met mijn E71 met internet tijden het na huis gaan blijven posten , minder aandacht aan mijn schapen geven etc nou ik denk dat ik er zo wel kom
Oftewel sneller typenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd , maar ik moet mijn productiviteit verbeteren 2x meer f5 en , meer interessante topics gaan zoeken waar ik tegelijk kan posten , meer internet tabs openen , minder pauzeren , strak met mijn E71 met internet tijden het na huis gaan blijven posten , minder aandacht aan mijn schapen geven etc nou ik denk dat ik er zo wel kom
hoe of wanneer maar je niet uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das goedmaakt me nooit echt wat uit jeweetsch
Ik dus ook... maar dat is wel vieeeeeeeeezzzzzzzzzzzz!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat aspirine helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |