Gisterenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef Wessiej het volgende:
Wanneer is die verzonden?
voor de honderduizendste keer: je hoeft geen avatar zelf te maken/gebruiken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof alleen dat zo'n avatar moet maken vind ik kut
Ja watquote:
Voor mij hoeft die BS allemaal niet.. helemaal in het begin was het dasboard overzichtelijk, tegenwoordig zit ik te zoeken als ik een demo of movie wil zien, en heb het idee dat ik er ook een hoop mis.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:10 schreef kepler het volgende:
sommige mensen hebben dat nieuwe dashboard al (preview programma), ik lees eigenlijk alleen maar positieve ervaringen
Kijk hier voor screens en ervaringen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=340443&page=5
Ben wel benieuwd naar de volledige legendary, de preview heb ik me best mee vermaakt, kwam op mij over als een redelijk 7-achtige gamequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer reviews zijn altijd zo heerlijk droog.
Legendary (360)
Not really
http://www.eurogamer.net
Klinkt trouwens als een AQuilla game.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor mij hoeft die BS allemaal niet.. helemaal in het begin was het dasboard overzichtelijk, tegenwoordig zit ik te zoeken als ik een demo of movie wil zien, en heb het idee dat ik er ook een hoop mis.
Dus ben het opgegeven, stik maar in de filmpjes, ik zet mn xbox aan om te gamen, niet om te zoeken.
En medio november is het weer anders, en moet ik een poppetje aanmaken, weer zoeken en weer uitvinden hoe het werkt.
Zit er ook een optie in, go to default dashboard settings?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor mij hoeft die BS allemaal niet.. helemaal in het begin was het dasboard overzichtelijk, tegenwoordig zit ik te zoeken als ik een demo of movie wil zien, en heb het idee dat ik er ook een hoop mis.
Dus ben het opgegeven, stik maar in de filmpjes, ik zet mn xbox aan om te gamen, niet om te zoeken.
En medio november is het weer anders, en moet ik een poppetje aanmaken, weer zoeken en weer uitvinden hoe het werkt.
Zit er ook een optie in, go to default dashboard settings?
ze bieden de goedkoopste game-console aan, dus wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:53 schreef HiZ het volgende:
Hmm... zouden ze nog gaan stunten met de prijzen nu de economie zo slecht gaat? Ze hebben natuurlijk als een gek bij-geproduceerd ivm de kerst. En veel mensen zullen wel eens kunnen hebben besloten dat het wat minder moet.
Rustig?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:43 schreef Wessiej het volgende:
Het duurt altijd even voordat het in het bestand staat, wacht gewoon rustig
149 Euro voor een kale 360 is inderdaad echt geen geld. Daar valt slecht tegenop te boxen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ze bieden de goedkoopste game-console aan, dus wat denk je zelf?
Hmm.. ik zie nu een 360 met 60gb harde schijf (+contr + 2 games) voor ¤199 na mail in. Dat is al redelijk goedkoop. Maar volgens mij kan het nog wel lager. En games zijn natuurlijk wel nog absurd duur.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ze bieden de goedkoopste game-console aan, dus wat denk je zelf?
Bart Smit icm cash back actie van MS en je betaalt 220,- voor de Elite en 176,- voor de Pro. Spellen koop je natuurlijk online bij bv. Gamehubs dan kosten ze nog maar 35,- tot 40,-.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:59 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. ik zie nu een 360 met 60gb harde schijf voor ¤199 na mail in. Dat is al redelijk goedkoop. Maar volgens mij kan het nog wel lager. En games zijn natuurlijk wel nog absurd duur.
ja tuurlijk kan het nog lagerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie nu een 360 met 60gb harde schijf (+contr + 2 games) voor ¤199 na mail in. Dat is al redelijk goedkoop. Maar volgens mij kan het nog wel lager. En games zijn natuurlijk wel nog absurd duur.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie nu een 360 met 60gb harde schijf (+contr + 2 games) voor ¤199 na mail in. Dat is al redelijk goedkoop. Maar volgens mij kan het nog wel lager. En games zijn natuurlijk wel nog absurd duur.
Er is 1 pluspunt, het is gratis.. als ik een avatar kan maken met zn broek op zn knieen of een ander obsceen gebaar kon maken was het misschien nog grappig geweest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent dat eet hij niet
Probeer het nu maar eerst uit, alles schijnt echt overzichtelijker te zijn
Ha, jij bent echt een lolbroek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er is 1 pluspunt, het is gratis.. als ik een avatar kan maken met zn broek op zn knieen of een ander obsceen gebaar kon maken was het misschien nog grappig geweest.
Je hoeft geen avatar te maken, je kan ook gewoon op je oude Gamerpicture blijven terenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er is 1 pluspunt, het is gratis.. als ik een avatar kan maken met zn broek op zn knieen of een ander obsceen gebaar kon maken was het misschien nog grappig geweest.
Ik vond de game ook heel tof, de hele setting is gewoon subliem. Er is zoveel gaande en je kunt zoveel, de Rare sfeer is ook lekker aanwezig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:13 schreef -Dries- het volgende:
Banjo-Kazooie is trouwens supervet. Gisteravond samen met mijn vriendin gespeeld, en echt ontzettend veel lol gehad. Must-have!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |