quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:40 schreef FJD het volgende:
Ik zou wel een CoD5 key voor de Xdoos willen ontvangen als je er toch niets mee doet. Ben wel erg benieuwd namelijk
Check je pmquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:40 schreef FJD het volgende:
Ik zou wel een CoD5 key voor de Xdoos willen ontvangen als je er toch niets mee doet. Ben wel erg benieuwd namelijk
Elite is binnen trouwens en de honden kregen zelfs een koekje v/d bezorgerNormaal gesproken springen ze op alles wat beweegt (ze zijn tijdelijk dus in een vreemd huis) maar nu waren ze opeens enorm lief
![]()
Waarvoor dank!quote:
65 euro? Dat is niks! Kun je mij zo laten zien in een pm met links waar ik dat ook voor elkaar kan krijgen? En zijn ze niet regiogebonden?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:02 schreef christvs het volgende:
Net een 120 gb hdd bestelt voor 65 euro op ebay!
En gelijk voor niks een migratie kabel aangevraagd bij MS.
Nu hopen dat hij niet bij de douane komt te liggen, maar ook al gebuerd dat, heb ik hem nog spot goedkoop!
Nee niet regio verbonden! en zoja, er is nu paypal kopersbescherming tot 200 euro!quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:10 schreef emokid het volgende:
[..]
65 euro? Dat is niks! Kun je mij zo laten zien in een pm met links waar ik dat ook voor elkaar kan krijgen? En zijn ze niet regiogebonden?
Nog wel kans op douane natuurlijk. Wat ik ervan begrijp is als je gepakt wordt dat je dan 19% btw er over moet betalen. Geen ramp dus.quote:
Lijkt wel zo ja, heb je hulp nodig om blind door het menu heen te komen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:48 schreef Rossdale het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat mijn 360 nog op hdtv instellingen staat van mijn tv thuis die de sdtv hier niet aankan ofzo?
Als ik denk dat ik weet wat het is(jajaquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Dat zou best handig zijn lennart
Ik heb de xbox nu via de decoder van de kpn digitennen aangesloten via de VCR uitgang, als ik de decoder op de VCR schakel dan zie ik 0,0000001 sec het dasboard voordat hij weer op zwart gaat.
Lennart hoe kom ik bij de sdtv instellingen?
knp decoder heeft 2 scartaansluitingen, 1 gaat is voor aansluiting met je tv en 1 is voor VCR. Als ik hem op de VCR aansluit dan zie ik wel heel even iets, sluit ik de tulpjes los aan op de ontvanger zie ik niets, sluit ik de scart direct op de tv aan dan zie ik ook helemaal nietsquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:11 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Als ik denk dat ik weet wat het is(jaja) Dan zit dat knp ding aangesloten op de TV , als je die eruit haalt en je gaat naar het goede kanaal dan hoor je hem te zien. Zo had ik het teminste bij iemand anders opgelost.
Als je dezelfde stappen als lennart doet maar dan : 2 A , 2 keer naar onder en dan weer 2 A , dan zet je je tv op pal 60. Probeer dat esquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:31 schreef Rossdale het volgende:
Lennart dan kom ik in het HDTV instelling menuMijn xbox staat dus echt op een hdtv ingesteld... hoe heet het menu dan waar jij in komt?
Ik leidde je iig naar 480p. Ik heb dit ding nog nooit aan een hdtv gehangen dus ik weet t niet preciesquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:31 schreef Rossdale het volgende:
Lennart dan kom ik in het HDTV instelling menuMijn xbox staat dus echt op een hdtv ingesteld... hoe heet het menu dan waar jij in komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |