woooooooooooow jij bent mod gek , BAAS aightquote:
Nooren broquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik vond et al zo hard2believe sweedse chicks
ik heb een zweedse ex...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
neej ik heb op de EHBO gezetenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:59 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt als het er op aan komt wel
heb gisteren nog een leuke vrije dag gehad dan ?
Welkomquote:
Ze wil je nog niet stiekem vertellen dat het kind van jou is ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb een zweedse ex...
ze heeft nu een of ander manlijk model als vriend en een kind en is helemaal moedertje enzonu stalked ze me met fotos van die koter
who gives a shit!
Finse mogen er ook zijnquote:
Haha, she does..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb een zweedse ex...
ze heeft nu een of ander manlijk model als vriend en een kind en is helemaal moedertje enzonu stalked ze me met fotos van die koter
who gives a shit!
quote:
idd , ik moet maar eens naar zweden op vakantiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Behalve denenquote:
godverdomme sgele, dat klinkt behoorlijk lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Helena, Julia, Anne Sofie en Armita... dat zijn echt geen mannen hoor
euh... quequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
[..]
woooooooooooow jij bent mod gek , BAAS aight
woooow dus als ik gewond raak kom jij mij verzorgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neej ik heb op de EHBO gezetenshit happens, niet voor mezelf
een Moderatorquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:03 schreef Runx het volgende:
[..]
woooow dus als ik gewond raak kom jij mij verzorgen![]()
dan zou ik wel heeeel traag zaad hebben als ze na 4.5 jaar ineens zwanger van me wordquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:01 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ze wil je nog niet stiekem vertellen dat het kind van jou is ?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
een Moderator
maar wat jij hebt niks te doen , ga eens fok sneller makenanders ban ik jou met mijn ban hax
Wat de fuck doe jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:04 schreef Runx het volgende:
[..]
een Moderator
maar wat jij hebt niks te doen , ga eens fok sneller makenanders ban ik jou met mijn ban hax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |