Das best kut!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo. Dus ik bijna een huis kopen wat nog niet eens gebouwd mag worden hmm. Hmm......
lekker genieten danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef Ynske het volgende:
k zit weer bij mn ouders, gewoon ff voor de lekker
en wat is dat heerlijk, paps en mams zijn werken, de verwarming staat aan, radio draait wat muziek, een pot thee staat op tafel, en ik... ik geniet er gewoon enorm van
Neequote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef Ynske het volgende:
k zit weer bij mn ouders, gewoon ff voor de lekker
en wat is dat heerlijk, paps en mams zijn werken, de verwarming staat aan, radio draait wat muziek, een pot thee staat op tafel, en ik... ik geniet er gewoon enorm van
Dat is ook een goed plan, want het is me wel een plaatje van een gebouw.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeGewoon de Projectontwikkelaar even
dat ie als de sodemieter een KLOPPENDE aanvraag indient
.
Dat zekerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is ook een goed plan, want het is me wel een plaatje van een gebouw.
laat eens zien flesquote:
Buitenland? Kvk Kerkrade is dat buitenland?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef Ynske het volgende:
Ow Bengels ik moet morgen naar t buitenland
de kvk in Kerkrade
enneh hoe zit dat nu met die opheffing/fusie van Rolduc ent Eijckenhage
hebben jouw jongens daar ook last van ?
je weet de weg richting Hertzogenrath? T ligt zegmaar net voor dat je de hoek omgaat en in Duitsland staatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buitenland? Kvk Kerkrade is dat buitenland?![]()
hmm, ben best benieuwd, voor wat ik in de krant allemaal las, is t weinig goeds voor de "rolducers"quote:Merk weinig van die opheffing, heb alleen gehoord dat er een leraar/lerares heeft staan janken
omdat er leerlingen weg moesten. " Ze pikken onze leerlingen." .![]()
De jongens vertellen er ook weinig over. Morgen komen ze weer dus wie weet wat ik dan hoor.
Ik hoorde net op het nieuws dat er 1500 scholieren gaat staken ofzo..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buitenland? Kvk Kerkrade is dat buitenland?![]()
Merk weinig van die opheffing, heb alleen gehoord dat er een leraar/lerares heeft staan janken
omdat er leerlingen weg moesten. " Ze pikken onze leerlingen." .![]()
De jongens vertellen er ook weinig over. Morgen komen ze weer dus wie weet wat ik dan hoor.
ja leuk hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoorde net op het nieuws dat er 1500 scholieren gaat staken ofzo..
En dat de gemeente Kerkrade er ook niet blij mee is omdat ze er niks van wisten
quote:
Da's weer wat minderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja he?![]()
ALleen het moet dus nog gebouwd worden, en de bouwvergunning is nog niet afgegeven
Neequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef Sjowhan het volgende:
Da's weer wat minder. Waren ze al begonnen met bouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |