quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef YPPY het volgende:
O ja, ik heb ook:
* een isis avent handkolf met verschillende grote flesjes en dopjes en van die dekseltjes voor in een dopje
* 4 bekertjes (nieuw) van het viasysteem dat erbij hoort, gebruikte bakjes zijn weggegooid
* een flessenwarmer van prenatel
* steriliseerbak van de hema
Alles samen voor ¤ 15,00, kan eventueel een foto maken.
Heb wel interesse in die 3 boeken. Wat wil jij (of Anna) er voor hebben?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef YPPY het volgende:
Bijna gratis (in ruil voor iets leuks voor Anna)
Daphne Deckers - De geboorte van een moeder
Daphne Deckers - De geboorte van een gezin
Daphne Deckers - Pedagoochelen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:50 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Heb wel interesse in die 3 boeken. Wat wil jij (of Anna) er voor hebben?
Een leuk kaartje met blingbling (en de verzendkosten, tenzij je ze op komt halen natuurlijk).quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:50 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Heb wel interesse in die 3 boeken. Wat wil jij (of Anna) er voor hebben?
Je mag mijn geboorte van een moeder wel hebben? PM je adres maar, dan gooi ik 'm op de bus.quote:
Yppy, heb je dit nog en zo ja heb je dan een foto?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef YPPY het volgende:
O ja, ik heb ook:
* een isis avent handkolf met verschillende grote flesjes en dopjes en van die dekseltjes voor in een dopje
* 4 bekertjes (nieuw) van het viasysteem dat erbij hoort, gebruikte bakjes zijn weggegooid
* een flessenwarmer van prenatel
* steriliseerbak van de hema
Alles samen voor ¤ 15,00, kan eventueel een foto maken.
Woon je in de buurt? Het is wel een leuk ideequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef YPPY het volgende:
Tuurlijk Jelief. Kom je alles ophalen??? Samen met Emma???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |