Ik ben best intelligent.........quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:13 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik denk er over na.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:07 schreef Beach het volgende:
WAARHEID
De SGP kan vast nog wel iemand gebruiken
megumiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:18 schreef Megumi het volgende:
Ik zou Meki graag in de tweede kamer zien.Tegenover Geert Wilders. Soort van compensatie polderbeleid.
Dan mag die eerst wel fatsoenlijk nederlands gaan lerenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:18 schreef Megumi het volgende:
Ik zou Meki graag in de tweede kamer zien.Tegenover Geert Wilders. Soort van compensatie polderbeleid.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:21 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dan mag die eerst wel fatsoenlijk nederlands gaan leren
Fatsoenlijk en vooral begrijpelijk nederlands niet kunnen spreken. Is een plus als je in de tweede kamer zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:21 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dan mag die eerst wel fatsoenlijk nederlands gaan leren
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Fatsoenlijk en vooral begrijpelijk nederlands niet kunnen spreken. Is een plus als je in de tweede kamer zit.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ongeacht welke FOKker in de Tweede Kamer terechtkomt, je krijgt leuke situaties tijdens debatten. Bijvoorbeeld een politicus die alleen naar de interruptiemicrofoon loopt om keihard 'TVP' te roepen, of aan het einde van een discussie: Opgelost! Slotje!
Met aan zijn andere zijde Servus_universitas!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef tijnbrein het volgende:
Opus-justitia
Om naast Waarheid te gaan zitten.
agreed!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:40 schreef Treces het volgende:
Tong80 voor de FOK!-Partij. Klinkt zo gek nog niet
Of na een klagend betoog van een links kamerlid: TS KAN ER NIET MEE OMGAAN!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:55 schreef MLI het volgende:
Ik noem een Arma. Die kan mooi eerst een paar biertjes drinken tegenover het binnenhof voordat hij tegen Balkenende roept: 'Hey ouwe! Als je nah die kankahbek niet dichthoudt, dan pomp ik 'm dicht!'. En dan de Fok-knokploeg inzetten.
Ik moest best wel lachen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ongeacht welke FOKker in de Tweede Kamer terechtkomt, je krijgt leuke situaties tijdens debatten. Bijvoorbeeld een politicus die alleen naar de interruptiemicrofoon loopt om keihard 'TVP' te roepen, of aan het einde van een discussie: Opgelost! Slotje!
sapje + beeldscherm..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:35 schreef Elfletterig het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |