Zo nu en dan geniet ik van een muziekje om m'n geest te verlichten van alle ellende die ik dagelijks moet doorstaan

. Muziek stimuleert de geest en zorgt voor allerlei gedachtes over de meest uiteenlopende zaken. Zo denk ik bij Aphex Twin met Xtal aan de schone zaken des levens en hoop dat iedereen een dwarslaesie krijgt als ik naar Deftones met My own summer luister. Nu ben ik erachter gekomen dat m'n geest toch vrij pervers is te noemen, na een songtekstverwarring onlangs.
Ik was dit lied dus aan 't luisteren en stiekem binnensmonds aan 't meezingen. Het refrein was in aantocht en ik zong gepassioneerd mee "sex on dick". Na deze woorden te hebben laten bezonken vond ik 't toch vreemd dat dit soort taalgebruik gewoon overdag bij tmf te zien was

. Ik besloot de songtekst via internet maar eens te raadplegen en wat schetste m'n verbazing, de tekst luidde niet "sex on dick" maar "stacks on deck"

.
Klacht: oversekste geest

.
Tevens kan ts er niet mee omgaan

.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.