Godsklere, maak dat wijf nog simpeler, wil je.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:44 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Jij bent niet dom hoor![]()
Ik vind het al heel wat, wat jij doet. Ikzelf kan dat allemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fas est et ab hoste doceri.
Er is ook een topic over aangemaaktquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:24 schreef JanusAnus het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd? Er wordt echt extreem veel op fokwijven gegeild door kansloze jongetjes. Of valt ht me nu extra op?
Nee, had 't over Hertog_Martin.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb geen 18,000 posts hoor![]()
Of had je het niet over mij?
Waar?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er is ook een topic over aangemaakt
Mjah, als een dude dit topic had aangemaakt was het intussen al gesloten vanwege de Epic Fail reacties :pquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:24 schreef JanusAnus het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd? Er wordt echt extreem veel op fokwijven gegeild door kansloze jongetjes. Of valt ht me nu extra op?
Jij moet haast wel ghey zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:17 schreef RedDevil085 het volgende:
Doet me eraan denken... binnenkort weer eens backuppen...
[..]
Mjah, als een dude dit topic had aangemaakt was het intussen al gesloten vanwege de Epic Fail reacties :p
En omdat ik niet op geslacht discrimineer:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |