Binnen mogen tikken?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ongelukkig is nog de meest positieve omschrijving die ik eraan kan geven. Had in de vijftigste minuut ofzo best de 1-2 alvast binnen mogen tikken, maar schoot de bal bijna het stadion uit. Helaas, Siem heeft het vooralsnog niet dit seizoen.
Weet ik. Punt is alleen dat hij tijd genoeg had om die bal drie keer goed te leggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Binnen mogen tikken?![]()
Die bal kwam keihard voor en hij nam hem in een keer uit de lucht met een volley, iedereen die ooit gevoetbald heeft weet dat je zo'n bal óf huizenhoog overschiet óf knalhard op goal gaat.
hoelaat gaan die bussen van jullie al wel niet , het begint om 18:45 alquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:37 schreef Dvm86 het volgende:
Ik heb er zin in, was het maar zaterdagavond
Inderdaad, alleen het laatste kwartier stond Twente een beetje onder druk, de tijd daarvoor was Twente zijn veldspel goed, en kreeg paar kansjes. Nac alleen in het laatste kwartier paar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef Dvm86 het volgende:
Ja lekker toch, kun je daarna nog uitgaan... Ik hoop natuurlijk dat we voor 3 punten gaan, maar wedstrijden in en tegen Twente zijn altijd moeilijk. Als we verliezen, verliezen we dubbel... de aansluiting op de koploper raak je dan kwijt.
Hoe speelde Twente tegen NAC? Ik heb alleen de NOS samenvatting gezien en daar leken ze vrij zwak, maar ik heb inmiddels begrepen dat die samenvatting een nogal verkapt beeld van de werkelijkheid gaf...
15.15u instappen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hoelaat gaan die bussen van jullie al wel niet , het begint om 18:45 al![]()
word weinig nazitten in de kantine voor mij maar naar FC Twente, naja kan ook!
wat denken jullie ? Gaan jullie voor 3 punten of
Ik bedoel eigelyk, denk je dat je 3 punten paktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef _Mike_ het volgende:
Lijkt me logisch dat we voor 3 punten gaan, of het ook gaat gebeuren is een andere vraag.
Echt binnen 3 dagen twee keer hetzelfde pokkestuk,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
15.15u instappen..
Wij denken dat we zwaar de lul zijn.
Na de wedstrijd tegen heracles denk ik het niet, maar ik laat me graag verassenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik bedoel eigelyk, denk je dat je 3 punten pakt
Dat zal het wel zijn, afijn donderdag ben ik erbij.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Omdat je de tweede wedstrijd dezelfde stoelen weer hebt?
Ik denk niet dat ik 3 punten pak eerlijk gezegd. Denk en hoop eerder Ajax.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik bedoel eigelyk, denk je dat je 3 punten pakt
Niet vanuit gaan. Denk dat we héél héél blij mogen zijn als ie tegen psvau mee mag doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, afijn donderdag ben ik erbij.
Zou Sujemani in kunnen vallen donderdag?
Tegen psv een half uurtje invallen zou al prima zijn. Is hij net op tijd fit voor az-uit. Lijkt me een moeilijkere wedstrijd op dit moment.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef _Mike_ het volgende:
Laat Suljemani het nog maar rustig aan doen, met een beetje geluk is hij dan op tijd fit voor PSV.
De Arena is anders ook niet allesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:43 schreef Chadi het volgende:
Die wedstrijden op kunstgras vind ik gewoonweg niet kunnen. Super gevaarlijk om op te spelen en zeer onnatuurlijk.
Het is gras niet zoals bij Liverpool of Arsenal maar het is stukken beter dan kunst gras. En de laatste matten zijn zo slecht nog niet hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef finsdefis het volgende:
[..]
De Arena is anders ook niet alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |