quote:Cor Brom, voormalig trainer van onder meer Ajax, is woensdag op 76-jarige leeftijd overleden. Dat bevestigde een woordvoerder van de Amsterdammers.
Brom kwam in 1978 van Sparta naar Amsterdam. Hij leidde Ajax in het seizoen 1978-1979 naar de dubbel: de landstitel en de beker. Vanwege onenigheid met voorzitter Ton Harmsen moest Brom aan het begin van het volgende seizoen alweer vertrekken bij Ajax.
Brom was ook onder meer trainer bij Vitesse en FC Zwolle. Ajax gaat nog bekijken hoe het Brom zaterdag rondom de competitiewedstrijd tegen FC Twente kan herdenken.
Zegt meneertje fast food.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:45 schreef Jasza het volgende:
En Oente, voortaan niet zo gierig met de broodjes he.
Niet zo zeurenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:47 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Verander de titel ook maar meteen
Ik weet niet of je de wedstrijd hebt gezien, maar Sno viel prima in en zorgde voor de kentering.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:47 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Verander de titel ook maar meteen
Hij viel aardig in ja, maar ik hoop toch niet dat hij speelt zaterdag.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de wedstrijd hebt gezien, maar Sno viel prima in en zorgde voor de kentering.![]()
Het is makkelijk om mensen altijd maar af te branden, maar als iemand goed speelt, mag - of moet - dat zeker gezegd worden.
Omdat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij viel aardig in ja, maar ik hoop toch niet dat hij speelt zaterdag.
Het zal haast wel moeten, nu Suarez er ook niet bij is en Leonardo echt de grootste teringkneus is bij Ajax op dit momentquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij viel aardig in ja, maar ik hoop toch niet dat hij speelt zaterdag.
Omdat hij in alle andere wedstrijden vrij waardeloos was. Dan is er wel wat meer nodig dan een aardige invalbeurt om mij te overtuigen. Aan de andere kant was ik ook niet echt kapot van De Jong vandaag en zondag.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Omdat?
Bij Jong Ajax deed hij het de afgelopen wedstrijd best aardig zo kort achter de spitsen, heb ik begrepen.
Leonardoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het zal haast wel moeten, nu Suarez er ook niet bij is en Leonardo echt de grootste teringkneus is bij Ajax op dit moment![]()
Nog liever Kennedy erin
Ja, vooral dat van dat hondje uitlaten, dat viel me ook heel erg op.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:56 schreef BonJovi het volgende:
Verdedigen kan hij ook voor geen meter, hij lijkt eerder een ideale schoonzoon die een hondje uitlaat.
Dan maar genieten van een broodje beenham.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:56 schreef Silenus het volgende:
Het gaat héél lastig worden in Enschede...
Hopelijk is het sfeertje daar net zo in het uitvak als het vanavond was, dan vermaak je jezelf sowieso wel hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:56 schreef Silenus het volgende:
Het gaat héél lastig worden in Enschede...
Omdat jij je had verslapen, zeker.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:56 schreef Oente het volgende:
Ik wil nog even niet denken aan zaterdag, we hebben geen kaartjes.
Argh, heeft die ze mond weer niet kunnen houden?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Omdat jij je had verslapen, zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |