Beide uitgangen op je versterker op hetzelfde cabinet aansluiten terwijl je cab op mono staat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:54 schreef Cynic het volgende:
En als ik nou ervoor zorg dat ik beide uitgangen gebruik maar wel mono blijf spelen? Die 9100 heeft per helft 2 uitgangen, als ik die beide op mijn cab aansluit zit ik dus helemaal goed op 8 ohm en gebruik ik beide speakers? Of heb ik het dan nog steeds niet begrepen?
Ik heb speakerkabels zat dus daar hoeft het niet aan te liggen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Zoen weer terug
TLFG ownd Almere weer ff
Op naar de finale en 500e aan camerashit rijker
![]()
Dan kan het natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:21 schreef Aresdreams het volgende:
ik dnek dat ie dan wel bedoeld om de cab op stereo te zetten
Tofquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Zoen weer terug
TLFG ownd Almere weer ff
Op naar de finale en 500e aan camerashit rijker
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:36 schreef Aresdreams het volgende:
zucht... type draadloos geval ding dat dribbel heeft, niet een of ander vaag ding uit den oudheid!
Als ik beide ingangen gebruik gaat hij automatisch naar 8 ohm, ik dacht dat er een schakelaar op mijn 2x12 cab zat maar dat is niet zo, alleen op mijn 4x12.quote:
Wat een updatesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Cynic het volgende:
Ik moet morgenvroeg nog weer werken.
Maar ik heb hoogstwaarschijnlijk wel een stageplek waar ik over een week of 3 kan beginnen.
Oh en mijn 7-snaar is weer terug van de maker, met schakelaar nummer 3 erin. Maar deze keer een Schaller en weer 5-weg geschakeld (ipv een 3-weg schakelaar) dus nu moet het goed zijn.
Bedankt voor de reactie! Wat kan je dan zoal allemaal spelen? is het geluid trouwens verschillend per gitaar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:41 schreef Cynic het volgende:
Je hoeft niet echt een rocker te zijn, je kan zoveel meer dingen spelen met een gitaar. Ik vraag me alleen af of je misschien niet beter een ander instrument kan kiezen, waarom ben je toch bij gitaar uitgekomen?
Ik heb verder geen idee hoe goed die Harley Benton gitaren zijn, ze zijn in ieder geval goedkoop en ik denk dat het wel een leuke manier is om voor jezelf te kijken of gitaar echt iets voor jou is. Overigens zijn er nog wel wat andere merken die leuke dingen voor beginners hebben voor niet al teveel geld. Yamaha, Ibanez en Squier om er een paar te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |