abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:12:58 #151
20720 brother52
Dus..........
pi_62828719
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 05:54 schreef Cynic het volgende:

En als ik nou ervoor zorg dat ik beide uitgangen gebruik maar wel mono blijf spelen? Die 9100 heeft per helft 2 uitgangen, als ik die beide op mijn cab aansluit zit ik dus helemaal goed op 8 ohm en gebruik ik beide speakers? Of heb ik het dan nog steeds niet begrepen?
Ik heb speakerkabels zat dus daar hoeft het niet aan te liggen
Beide uitgangen op je versterker op hetzelfde cabinet aansluiten terwijl je cab op mono staat?
Dat lijkt me niet verstandig. Je gebruikt dan effectief alleen de mono-ingang van je cab, dus 1 uitgang van je versterker is dan onbelast wat me niet echt gezond lijkt voor je versterker.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_62828764
ik dnek dat ie dan wel bedoeld om de cab op stereo te zetten
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:27:35 #153
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_62828798
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer terug TLFG ownd Almere weer ff Op naar de finale en 500e aan camerashit rijker
.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:28:05 #154
20720 brother52
Dus..........
pi_62828799
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:21 schreef Aresdreams het volgende:
ik dnek dat ie dan wel bedoeld om de cab op stereo te zetten
Dan kan het natuurlijk wel.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:34:09 #156
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_62830350
Thnx Maar verdomme wat ben ik blij met m'n draadloze systeem totaal geen storing, misschien klein beetje tone verlies maar daar merk ik tch niks vna En alle vrijheid
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:03:51 #157
20720 brother52
Dus..........
pi_62830999
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer terug TLFG ownd Almere weer ff Op naar de finale en 500e aan camerashit rijker
Tof

Helaas was ik gister pas om 8 uur thuis en moest vanochtend 7 uur alweer aan het werk
Altijd klote wanneer dingen spontaan beginnen om te vallen.

Wanneer is de finale?
pi_62831394
wat voor set heb je drib?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:23:54 #159
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_62833110
Set .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_62833252
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
Set .
pi_62833476
zucht... type draadloos geval ding dat dribbel heeft, niet een of ander vaag ding uit den oudheid!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:47:59 #162
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_62835220
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:36 schreef Aresdreams het volgende:
zucht... type draadloos geval ding dat dribbel heeft, niet een of ander vaag ding uit den oudheid!
pi_62837236
akg dingetje dus, ziet er wel oke uit... iig geen gezeur met nog een kabeltje naar een pack toe maar gelijk erin zie ik... hoe duur was tie?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:52:45 #164
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_62838696
Dribbel demo't hem voor zijn gitaarleraar. . Volgens mij zit hij in dezelfde klassen als de Sennheiser G2.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:17:55 #165
20720 brother52
Dus..........
pi_62839449
Bij musik productiv verkopen ze hem voor 189 euro.
pi_62840664
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:28 schreef brother52 het volgende:

[..]

Dan kan het natuurlijk wel.
Als ik beide ingangen gebruik gaat hij automatisch naar 8 ohm, ik dacht dat er een schakelaar op mijn 2x12 cab zat maar dat is niet zo, alleen op mijn 4x12.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:43:51 #167
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_62844870
150e mag ik hem hebben anders isd ie wat duurder. MAar nu weer op naar volgende gig
pi_62845300
Zo, goed bezig!
Jullie hebben het er maar druk mee
It has to mean something
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:26:31 #169
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_62846079
Ahhh yessss.... weekend
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_62846557
Ik moet morgenvroeg nog weer werken.
Maar ik heb hoogstwaarschijnlijk wel een stageplek waar ik over een week of 3 kan beginnen.
Oh en mijn 7-snaar is weer terug van de maker, met schakelaar nummer 3 erin. Maar deze keer een Schaller en weer 5-weg geschakeld (ipv een 3-weg schakelaar) dus nu moet het goed zijn.
It has to mean something
  Redactie Frontpage vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:48:09 #171
197197 Moozze
Plugged
pi_62846794
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Cynic het volgende:
Ik moet morgenvroeg nog weer werken.
Maar ik heb hoogstwaarschijnlijk wel een stageplek waar ik over een week of 3 kan beginnen.
Oh en mijn 7-snaar is weer terug van de maker, met schakelaar nummer 3 erin. Maar deze keer een Schaller en weer 5-weg geschakeld (ipv een 3-weg schakelaar) dus nu moet het goed zijn.
Wat een updates
pi_62847280
Had dit al eerder gepost, maar er kwam geen reactie op

Ik ben een complete leek op het gebied van gitaren, ik ben ook geen echte fan van gitaar muziek. Echter zijn er wel genoeg nummers die ik mooi vind. Nu zag ik dus die aanbieding in de Lidl folder, en ik wilde altijd eigenlijk wel een keer een instrument bespelen, dus begint het een beetje te kriebelen . Iemand zei in dit topic dat je dan beter ergens anders kan halen dan bij de Lidl, i.v.m. garantie enzo.... Is dit geen mooi setje: http://www.thomann.de/nl/thomann_gitarren_set_g13.htm ?
Zit ook een lesboek en cd bij.... kan ik wel gebruiken haha.

Of kan ik dan beter zoiets halen, en dan zo'n lesboek apart:
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hbstset_2_black.htm
Scheelt niet veel in prijs, maar ik heb geen idee van kwaliteit etc. Is zo'n gitaar een beetje goed?
Denken jullie dat ik, als geen echte gitaarmuziek luisteraar/liefhebber, goed aan zou doen een gitaar te kopen, of moet je dan echt een rocker zijn ? Ach, als het niks is kan ik het natuurlijk ook weer verkopen op marktplaats ofzo.
pi_62848116
Je hoeft niet echt een rocker te zijn, je kan zoveel meer dingen spelen met een gitaar. Ik vraag me alleen af of je misschien niet beter een ander instrument kan kiezen, waarom ben je toch bij gitaar uitgekomen?

Ik heb verder geen idee hoe goed die Harley Benton gitaren zijn, ze zijn in ieder geval goedkoop en ik denk dat het wel een leuke manier is om voor jezelf te kijken of gitaar echt iets voor jou is. Overigens zijn er nog wel wat andere merken die leuke dingen voor beginners hebben voor niet al teveel geld. Yamaha, Ibanez en Squier om er een paar te noemen.
It has to mean something
pi_62848873
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:41 schreef Cynic het volgende:
Je hoeft niet echt een rocker te zijn, je kan zoveel meer dingen spelen met een gitaar. Ik vraag me alleen af of je misschien niet beter een ander instrument kan kiezen, waarom ben je toch bij gitaar uitgekomen?

Ik heb verder geen idee hoe goed die Harley Benton gitaren zijn, ze zijn in ieder geval goedkoop en ik denk dat het wel een leuke manier is om voor jezelf te kijken of gitaar echt iets voor jou is. Overigens zijn er nog wel wat andere merken die leuke dingen voor beginners hebben voor niet al teveel geld. Yamaha, Ibanez en Squier om er een paar te noemen.
Bedankt voor de reactie! Wat kan je dan zoal allemaal spelen? is het geluid trouwens verschillend per gitaar?
Ik weet ook niet precies waarom ik bij de gitaar ben uitgekomen. Ik had altijd al zoiets van ik wil wel een keer een instrument bespelen, dat lijkt me leuk. Toen zag ik die Lidl actie, en zag ik dus een gitaar, en die was helemaal niet duur....toen ging er een lichtje bij mij branden Waarom zou ik volgens jou beter een ander instrument moeten kiezen?
pi_62849017
Je kan nagenoeg alles spelen: pop, jazz, klassiek, funk, blues, soul, r&b.
Het geluid kan per gitaar echt enorm verschillen inderdaad, dat hangt onder andere af van de electronica, de elementen, de houtsoort die wordt gebruikt.
It has to mean something
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')