nee, singlecoil heeft een pauze gehad! hij was al hier back in the old days, toen het nog echt over gitaren gingquote:Op zondag 2 november 2008 21:03 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens, jij bent vrij nieuw hier, dus je weet misschien nog niet dat ik bassist ben (voordat je met uitleg over distortion begint enzo).
.
Zeker. Speel je soms op heel kleine podia, dat die 15 cm van dat tweede expressiepdeaal er niet meer op passen?quote:Op zondag 2 november 2008 22:18 schreef Witchfynder het volgende:
Die vind ik dan weer erg groot. Dat is toch die met 2 expressiepedalen?
6 man...drukke toestand. Ik vind het met 4 man al snel druk worden...quote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
Nou ja, heel klein. We zijn met 6 man en maken nogal ADHD-muziek waarbij heel erg Iron Maidenachtig heen en weer gerend dient te worden, dus wij kunnen elke cm wel gebruiken. We hebben vaak genoeg de monitoren van het podium af gegooid en op kratten laten zetten..
Nja, als je allemaal zo'n 5 m2 pedaalplank hebt...quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
6 man...drukke toestand. Ik vind het met 4 man al snel druk worden...
Dat van die monitors doen wij meestal ook, want idd, iedere cm telt.
als dit een grap voor moet stellen zou ik nog maar wat meer oefenenquote:Op zondag 2 november 2008 23:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, als je allemaal zo'n 5 m2 pedaalplank hebt...
Gast hou je bijdehande bek op sommige momenten eensquote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
als dit een grap voor moet stellen zou ik nog maar wat meer oefenen
http://www.musicstore.de/(...)k/art-GIT0010378-000quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef MOD het volgende:
Goeden avond gitaarkenners.
Ik wil een nieuwe gitaar aanschaffen.
Richtprijs 1000 euro.
Ik wil lekker kunnen raggen, dikke solo's kunnen plaatsen, wel een beetje richting metal, maar blues toch zeker ook.
Ik heb dus eigenlijk geen verstand van het hele ding, ondanks ik alweer 7 jaar op de zelfde Stagg zonder serienummer speel. Ik heb er veel op geleerd, maar ik moet nu echt een nieuwe hebben aangezien ik de laatste tijd er geen aandacht meer aan besteed en merk dat mn technieken ed. begint te verwateren...
Nou zou een Gibson Les Paul helemaal de shit zijn natuurlijk. Maar wat krijg ik voor 1000 euro? Aangezien de meeste beginnen bij 2000 euro...
Waar moet ik op letten (hardware)? En wat zijn goede alternatieven?
Ik wil in iedergeval geen Ibanez of Fender.
Groeten, en bij voorbaat dank!
Deanquote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef MOD het volgende:
Richtprijs 1000 euro.
Ik wil lekker kunnen raggen, dikke solo's kunnen plaatsen, wel een beetje richting metal, maar blues toch zeker ook.
Ik heb dus eigenlijk geen verstand van het hele ding, ondanks ik alweer 7 jaar op de zelfde Stagg zonder serienummer speel. Ik heb er veel op geleerd, maar ik moet nu echt een nieuwe hebben aangezien ik de laatste tijd er geen aandacht meer aan besteed en merk dat mn technieken ed. begint te verwateren...
Nou zou een Gibson Les Paul helemaal de shit zijn natuurlijk. Maar wat krijg ik voor 1000 euro? Aangezien de meeste beginnen bij 2000 euro...
Goede.quote:Op zondag 2 november 2008 23:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.musicstore.de/(...)k/art-GIT0010378-000
ESP Eclipse ofzo
Ik zag eens een prog metalband spelen in Tilburg die allemaal 45 minuten lang in dezelfde m2 bleven staan. Tja, dan heb je ruimte genoeg, maar ik houd het liever dynamisch.quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
6 man...drukke toestand. Ik vind het met 4 man al snel druk worden...
Dat van die monitors doen wij meestal ook, want idd, iedere cm telt.
Je moet maar ff kijken, de FCB1010 is een echt goed ding, stevig als een tank, heel betrouwbaar, en lekker goedkoop. Zoals ik al zei, het kan altijd duurder.
Ik probeer het altijd wel, alleen de iceman heeft de kabel niet handig zitten, je kan hem iig niet naar achter dien via je gitaar band. Dus ik trap er wel eens op. + moet een beetje dichtbij de mic staan.quote:Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zag eens een prog metalband spelen in Tilburg die allemaal 45 minuten lang in dezelfde m2 bleven staan. Tja, dan heb je ruimte genoeg, maar ik houd het liever dynamisch.Sowieso heb ik de ruimte nodig omdat ik linkshandig ben en dan moet je ver uit de buurt van de anderen blijven anders krijg je kruisende halzen. Ik moet ook echt aan de wireless, maar die lange snoeren breekt onze rennende zanger ook alleen maar zijn nek over.
.
We hebben weleens een gig afgewezen omdat het podium te klein was. Het drumstel paste er niet eens helemaal op.. Wie bouwt er zoiets?!
.
Thnx ik zal es ff youtubenquote:Op zondag 2 november 2008 23:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dean
Weet niet precies wat voor model je wil... maar je kan eens kijken naar bijvoorbeeld een Soltero, Hardtail, Razorback, ML, Vendetta, Evo, V.... voor 1000 euro heb je een monster!
Ha, we hebben een huiliequote:Op zondag 2 november 2008 23:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gast hou je bijdehande bek op sommige momenten eens
Tweedehands Lp Studio ? Ik heb de mijne gekocht voor 600 eur op marktplaats...quote:Op zondag 2 november 2008 23:14 schreef MOD het volgende:
Richtprijs 1000 euro.
Ja, er zijn van die podia...quote:Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zag eens een prog metalband spelen in Tilburg die allemaal 45 minuten lang in dezelfde m2 bleven staan. Tja, dan heb je ruimte genoeg, maar ik houd het liever dynamisch.Sowieso heb ik de ruimte nodig omdat ik linkshandig ben en dan moet je ver uit de buurt van de anderen blijven anders krijg je kruisende halzen. Ik moet ook echt aan de wireless, maar die lange snoeren breekt onze rennende zanger ook alleen maar zijn nek over.
.
We hebben weleens een gig afgewezen omdat het podium te klein was. Het drumstel paste er niet eens helemaal op.. Wie bouwt er zoiets?!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |