Ach, vette amps zijn zeau 2008. De mogelijkheden van zo'n line6 ding zijn gewoon veer groter, daar zitten sounds in die je met geen enkele amp kunt maken.quote:Op zondag 2 november 2008 12:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah okee tofMaarrr wat ik me wel afvraag dan, als het je vooral gaat dat de distortion dingen vet zijn. Waarom ga je dan niet gewoon voor een vette amp en gebruik je ie boss voor overige effecten?
Nee. Je kan MIDI IN/OUT gebruiken om de scenes (pedalboard configuraties) te backuppen naar je computer of terug te zetten op je M13, maar er is nog geen editprogramma voor.quote:Op zondag 2 november 2008 12:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
zit er ook software bij om dat vanaf je PC te doen ?
en gelukkig heb ik nod een geluidskaart met midiquote:Op zondag 2 november 2008 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Je kan MIDI IN/OUT gebruiken om de scenes (pedalboard configuraties) te backuppen naar je computer of terug te zetten op je M13, maar er is nog geen editprogramma voor.
Sowieso voor de firmware upgrade. Die kan trouwens vijf tot tien minuten duren las ik net, dat je je niet afvraagt waarom het zo lang duurtquote:Op zondag 2 november 2008 12:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en gelukkig heb ik nod een geluidskaart met midi(de audiophile van m-audio)
eens kijken of ik het nog goed aan de praat krijg ooit, en een update er in blazen...
Vraag je je drummer ook waarom hij niet aan één trommeltje genoeg heeft?quote:Op zondag 2 november 2008 13:14 schreef The_Dean het volgende:
Waar heb je dat in godsnaam allemaal voor nodig?
en waarom in hemelsnaam meer dan 10 kanalen op je tv ?quote:Op zondag 2 november 2008 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vraag je je drummer ook waarom hij niet aan één trommeltje genoeg heeft?.
Dat vraag ik me serieus af...quote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
en waarom in hemelsnaam meer dan 10 kanalen op je tv ?
ik kijk gemiddeld toch wel naar zo'n 10 verschillende kanalen, door de week heen. Meestal niet naar twee verschillenden tegelijk.quote:Op zondag 2 november 2008 14:30 schreef TeleluvR het volgende:
iig geen tien kanalen.... en al helemaal niet tegelijk! jij wel?
Met zo'n ding zou je ook 10x naar het zelfde kanaal kunnen kijkenquote:Op zondag 2 november 2008 14:30 schreef TeleluvR het volgende:
iig geen tien kanalen.... en al helemaal niet tegelijk! jij wel?
Yep. ik gebruik óf een GT8, of een G-System, of een FCB1010. WIl je alleen MIDI kunnen switchen dan is de FCB1010 prima (maar heeft maar één amp switch).quote:Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
Zijn er mensen hier die hun rackgear via midi switchen? Zo ja, wat voor board heb je daar voor? Ik wil uiteindelijk overstappen op alles in een rack en dan via een compact midi-boardje switchen. Veel beter dan zo'n hele koffer voor je. Soms heb ik zoveel liggen dat ik niet meer heen en weer kan lopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |