Vanmorgen de bauleiter weer gesproken. Vanwege de kerstvakantie en zo, willen ze niet meer dit jaar beginnen. Ze willen dus inderdaad de boel vertragen, wat mijn gevoel me al verteld had. Dan willen ze dus 5 januari beginnen. Dan zijn we 5,5 maand verder. Dus dan zitten we dus halverwege juni. Dan zijn we daarna nog een maand nodig om het klaar te maken voor bewonen (zou sneller kunnen, maar reken maar even ruim). Dus dan zouden we midden juli kunnen verhuizen

.
Dat betekend dus ook nog tot midden jullie wonen waar we nu wonen. En dat kan echt niet naar mijn mening. Helaas kunnen we er niets aan veranderen.
Overigens had de bouwer volgens mij ergens in september aangegeven dat de kelder besteld was. Nu vertelde de bauleiter dat ze de kelder eind vorige week besteld hebben bij de fabriek. Kortom, ze hebben gewoon staan liegen.
Er werd nog even fijntjes bij vermeld dat ik moest oppassen met wat ik op mijn baublog zet, aangezien ze al eerder iemand die slechte dingen schreef die hij niet hard kon maken via de rechter hebben gedwongen zijn opmerkingen te verwijderen. Hij gaf me wel de tip dat als ik iets slechts publiceer ik dat op het blog hard moet kunnen maken.
Ach, we hebben natuurlijk FOK voor de Nederlandse Blog