quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
FEYENOORD![]()
Dit verzin je niet![]()
![]()
Wat briljantOh god
puntenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:46 schreef TC03 het volgende:
ONGELOFELIJK![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt het zuurste puntverlies OOIT.
nou, herinner me nog een seizoen 89-90, toen was het denk ik slechterquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:46 schreef TC03 het volgende:
ONGELOFELIJK![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt het zuurste puntverlies OOIT.
Als Verbeek morgen wordt ontslagen, kan jou usericon wel op de bank gaan zitten. Net zo ongeloofwaardig als Feyenoord.quote:
en anders zondag maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:47 schreef Silenus het volgende:
Als Vitesse nog 5 keer scoort staat Feyenoord 17e.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:48 schreef toma het volgende:
lol,Schilder gaat weer op de bank zitten
Niet echt... Jesus saves....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
relaxte speelronde voor ajax!
Feyenoord.. Jezus.
Nee, 16e op doelsaldo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:50 schreef keeper het volgende:
Als ik het nou goed voorreken staat feyenoord nu virtueel 17e?
Heeft Feyenoord zoveel kansen gehad?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:49 schreef Merkie het volgende:
Meest geflatteerde nederlaag ooit. 0-5 had het moeten zijn.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:49 schreef Merkie het volgende:
Meest geflatteerde nederlaag ooit. 0-5 had het moeten zijn.
Meld je het hele jaar ziekquote:
een jaar te laat maar tochquote:
terecht?quote:
Dat is altijd goed nieuwsquote:
lurlingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef TheArt het volgende:
Lurling rood. Schandalig dit. Hij schopt gewoon iemand in de buik.
Ja hij slaat hem zo in de buik inquote:
Als die ander maar niet zwanger wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef TheArt het volgende:
Lurling rood. Schandalig dit. Hij schopt gewoon iemand in de buik.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
AHAHAHAHAHA
PUUR UIT LEEDVERMAAK DEED IK EEN UITGEBREID VREUGDEDANSJE BIJ DE GOAL VAN SPARTA![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
VERBEEK OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef toma het volgende:
* toma trekt een biertje open en gaat met volle teugen genieten van de samenvattingen zometeen
Is dat jorien?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Nah dat trekt uiteindelijk wel weer recht hoor. Maar tis wel lachwekkend voor nu.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef TAV74 het volgende:
Ik snap de lol om Feyenoord enerzijds wel, anderzijds vind ik het echt slecht nieuws voor de NL competitie dat ze zo ver weg zakken momenteel.
Nog steeds, whehehequote:
Als er al een seizoen is dat dat zou kunnen is het wel dit seizoen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:56 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat zou me toch verrekte mooi zijn. Excelsior en Sparta in de Eredivisie en Feyenoord in de Eerste Divisie
Zal wel nooit gebeuren, maar toch, even denken mag altijd
Of goed nieuws, meer competitie in de eredivisie is op zich best goed. Teams als Twente, Groningen, Heerenveen en NEC die zich tussen de toppers gaan wringen vind ik wel iets positiefs. Als ze het nog een beetje leuk doen in de UEFA Cup is het helemaal mooiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef TAV74 het volgende:
Ik snap de lol om Feyenoord enerzijds wel, anderzijds vind ik het echt slecht nieuws voor de NL competitie dat ze zo ver weg zakken momenteel.
[ afbeelding ]
hoe laat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Aaahhh, zometeen effe een biertje pakken plus wat te vreten en dan de samenvattingen kijken
Onze previewperiode bij Ziggo was afgelopen vanmiddag
Dat die clubs er bij komen is prima inderdaad, maar dan liever omdat deze clubs beter worden, niet omdat de klassieker topclubs instorten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:57 schreef pwned het volgende:
[..]
Of goed nieuws, meer competitie in de eredivisie is op zich best goed. Teams als Twente, Groningen, Heerenveen en NEC die zich tussen de toppers gaan wringen vind ik wel iets positiefs. Als ze het nog een beetje leuk doen in de UEFA Cup is het helemaal mooi
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een gekkenhuis vandaag, Ajax gewonnen (logisch), F'noord zakt helemaal de bagger in...
Vitesse die wint van H'veen in Friesland....
Jezus... AZ een week lang (je weet nooit wat er zaterdag/zondag gaat gebeuren>>) 1e.
Daar waar JJ V Gangelen stond voor interviews probeerden fans binnen te komen. Was al snel voorbij volgens mij.quote:
dat zal wel nooit gebeurenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
Feyenoord gaat in de jupiler league spelen volgend jaar als het zo doorgaat
Sja tegen Heracles d8 ik idd er vanuit te kunnen gaan dat je daarvan kan winnen, maar wie ben ik.quote:
idd en die krijgen we thuis nog.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Twente ook heel knap 1 puntje achter AZ!
Ze speelden ook niet heel slecht, maar van de vele kansen ging er maar 1 in.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef Sensation89 het volgende:
Raar eigenlijk, Feyenoord heeft toch (voormalig) topspelers als Makaay en Van Bronckhorst.
programma twente is ook niet misquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
idd en die krijgen we thuis nog.
Die N'kufo is altijd link... je kan er geen pijl op trekken....
Komend weekend zullen er wel erg bepalend worden.
Zo ben je 1e en zo kan je 4 plaatsen zakken...
Je kunt nergens meer vanuit gaan in deze competitie. Waar dat PSV gebeuren op slaat begrijp ik overigens niet. Poging tot flamen ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Sja tegen Heracles d8 ik idd er vanuit te kunnen gaan dat je daarvan kan winnen, maar wie ben ik.
De man die maar wat lult(ja zelfs zelfspot kan heur)
Maar goed, jij als PSV bitch weet natuurlijk wel door de zure PSV appel heen te bijten..!??!
tja zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:03 schreef TLC het volgende:
Mensen, het ligt niet aan Verbeek dat Feyenoord zo slecht presteert ; de selectie is gewoon niet goed.
Mourinho om maar wat te noemen zou dit Feyenoord ook niet aan de praat krijgen.
Beide (maar vooral Makaay) over de top.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef Sensation89 het volgende:
Raar eigenlijk, Feyenoord heeft toch (voormalig) topspelers als Makaay en Van Bronckhorst.
Welnee, maar PSV speelt kut (a.k.a.niet lekker..) dus vandaar mijn "flame" helemaal met die joker als avatar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je kunt nergens meer vanuit gaan in deze competitie. Waar dat PSV gebeuren op slaat begrijp ik overigens niet. Poging tot flamen ofzo?
Zoow hey, over weken van de waarheid gesproken!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef 9christensen het volgende:
[..]
programma twente is ook niet mis
FC Twente - Ajax
Manchester City - FC Twente
AZ - FC Twente
FC Twente - Feyenoord
FC Twente - sc Heerenveen
Oke, excuses voor het verwijt dan. Hier heb je inderdaad wel gelijk in. Maar je hebt kunnen zien hoe het bij PSV onder Koeman ging na de winterstop. Zelfs dan kun je er nog geen pijl op trekken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Welnee, maar PSV speelt kut (a.k.a.niet lekker..) dus vandaar mijn "flame" helemaal met die joker als avatar.
Maar goed, we zijn net 8 wedstrijden onderweg.
F'noord klimt echt wel, psv zal ook wel beter gaan spelen en AZ zal ook zeker punten laten liggen.
Na de winter weet je pas echt waar je staat als club (na de transfers etc....)
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef 9christensen het volgende:
[..]
FC Twente - Ajax
AZ - FC Twente
FC Twente - Feyenoord
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef Sensation89 het volgende:
Raar eigenlijk, Feyenoord heeft toch (voormalig) topspelers als Makaay
Aan het eind is het nog ergerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef 9christensen het volgende:
[..]
FC Twente - Ajax
AZ - FC Twente
FC Twente - Feyenoord
quote:Zaterdag, 18 april 2009 20:45 Feyenoord - FC Twente
Zaterdag, 25 april 2009 19:45 sc Heerenveen - FC Twente
Zondag, 5 mei 2009 14:30 FC Twente - AZ
Zondag, 10 mei 2009 14:30 Ajax - FC Twente
ja ook nog 3x uitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Aan het eind is het nog erger
[..]Maar ok laat ze maar komen
Ik vrees met grote vrezen voor FC Grunn wat dat betreft. PSV zie ik er wel boven opkomen. Met Ajax en PSV mag AZ het dan voor het kampioenschap uitvechten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Na de winter weet je pas echt waar je staat als club (na de transfers etc....)
Wat is er dan met fietstas?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Wtf ik lees het nu pas van Fietstas.
Hij zegt toch 'voormalig', idioot? Huntelaar mag als je beide carierre's naast elkaar zet nog niet eens Makaays veters strikken. Op je 25e nog bij het minderwaardige ajax spelen.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:35 schreef leolinedance het volgende:
Zo wat een goal van Wisgerhof!
Wat een overtreding zegquote:
Is Reuser ook geschorst dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een overtreding zeg![]()
Gelukkig is ie geschorst tegen Grunn, zelfde geldt voor die Reuser.
Neuh, die is langdurig uitgeschakeld.. Volgens mij brak ie zijn sleutelbeen ofzo.quote:
Zo jij bent snel op je fragiele pik getrapt (als vanouds).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Hij zegt toch 'voormalig', idioot? Huntelaar mag als je beide carierre's naast elkaar zet nog niet eens Makaays veters strikken. Op je 25e nog bij het minderwaardige ajax spelen.Dan moet je wel heel goed presteren in het buitenland om die schande recht te zetten.
Even wat anders. Dat lachje van Huntelaar, welke situatie was dat ook alweer (avatar)?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo jij bent snel op je fragiele pik getrapt (als vanouds).![]()
Donk vs AZ.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:39 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Even wat anders. Dat lachje van Huntelaar, welke situatie was dat ook alweer (avatar)?
Ajax - Roda voor de bekerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:39 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Even wat anders. Dat lachje van Huntelaar, welke situatie was dat ook alweer (avatar)?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:39 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:48 schreef Messenga het volgende:
Dat moment met Donk is namelijk nog genialer.
Ach, dat is toch veel belangrijkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Donk
Gast heeft afgelopen weekend weer pingel veroorzaakt, tegen Newcastle.
Maarja, wél de vriendin van De Zeeuw uitgewoond.
Dat kan zaterdag toch pas?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh, die is langdurig uitgeschakeld.. Volgens mij brak ie zijn sleutelbeen ofzo.
Niks verlorenquote:
Volendam en winnenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:00 schreef J.Herrer het volgende:
Zaterdag als Vitesse (ADO) en Volendam (Graafschap) winnen en Feyenoord verliest zitten ze pas echt in de problemen
Stand na zaterdag
16. Vitesse 8
17. Feyenoord 5
18. Volendam 4
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:47 schreef Silenus het volgende:
Ik heb m'n geld vanavond ingezet op De Graafschap, dus aub winnen met 2-0, 2-1 of 3-0.
Hehe inderdaad, FC Lekker Boeiend tegen Ken-mij-'t-schelen United.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
En wat voor één!!
zit Willem alweer op de bank?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, FC Lekker Boeiend tegen Ken-mij-'t-schelen United.
Denk dat het gekloot bij Utrecht wel overslaat op het team.
ik vin het altijd wel leuk om naar De Graafschap te kijken als die thuis spelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
En wat voor één!!
Nee nog nietquote:
Gelukkig maar, komt er eindelijk wat terecht van leren.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Denk dat het gekloot bij Utrecht wel overslaat op het team.
Je moet voor utreg zijn doe het voor mijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, komt er eindelijk wat terecht van leren.
Want't kan me niet schelen wie er wint
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:18 schreef paultjuhhh het volgende:
We are red
We are white
We are Utreg dynamite
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:18 schreef paultjuhhh het volgende:
We are red
We are white
We are Utreg dynamite En bijna alle trainers kwijt
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:24 schreef Adelante het volgende:
wat een gepruts zeg, het lijkt wel of je naar de jupiler league kijkt
JE MOET EENS WETEN HOE WILLEM NU THUIS ZIT ZIEK OP DE BANKquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:28 schreef Adelante het volgende:
Willem, ik zie tranen in uw ogen
Willem, waarom hebt u zo'n verdriet
Willem, waarom zegt u mij het niet
van dit spel van utrecht zou ik ook kotsmisselijk zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JE MOET EENS WETEN HOE WILLEM NU THUIS ZIT ZIEK OP DE BANK
Klopt. Utrecht is een ziekte.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JE MOET EENS WETEN HOE WILLEM NU THUIS ZIT ZIEK OP DE BANK
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:28 schreef Adelante het volgende:
Willem, waarom hebt u zo'n verdriet
Willem, waarom zegt u mij het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben sinds dit jaar veldverwarming, ik denk dat het geld op isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:11 schreef venomsnake het volgende:
Waarom hebben ze bij De Graafschap niet van die elektronische reclameborden?
Dacht dat elke eredivisieclub die dingen nu tot zijn beschikking had..
Nou moet je niet overdrijven.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:18 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, de gemiddelde wedstrijd van Feyenoord is zelfs beter dan dit
Hij heet wel oussama !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is die Assaidi voor een dun ventje zeg!
Als verdediger knak je die toch in de eerste minuut ff.
Niet elke club heeft een Greenequote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is die Assaidi voor een dun ventje zeg!
Als verdediger knak je die toch in de eerste minuut ff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komen jullie er toch bij dat Feyenoord zulke slechte wedstrijden speelt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:18 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, de gemiddelde wedstrijd van Feyenoord is zelfs beter dan dit
quote:
Ohja, pardon. Even vergeten dat heel voetbalminnend Nederland kwijlend wacht op de volgende galavoorstelling van de geöliede voetbalmachine uit Rotterdam-Zuid.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Hoe komen jullie er toch bij dat Feyenoord zulke slechte wedstrijden speelt?
Kutkneusje.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohja, pardon. Even vergeten dat heel voetbalminnend Nederland kwijlend wacht op de volgende galavoorstelling van de geöliede voetbalmachine uit Rotterdam-Zuid.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:48 schreef giovannie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |