quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
cali's doen het ook goed op festivals!
BREATH! LET THEM BREATH, FOR CRYING OUT LOUD!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Foto is niet van mij
Oranje laces, tsja....ff proberen straks. Clubkid![]()
Hier wel een WIVAH van mijn paartje:
[ afbeelding ]
NIKE ID VOOR DE TWEEDE KEER LOLquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:57 schreef Voltreffer het volgende:
[ afbeelding ]
NIemand die weet wat voor uitvoering dit is? Of of ie nog ergens te krijgen is?
Niet haten jij!!!11quote:
Damn inderdaad strak gestriktquote:BREATH! LET THEM BREATH, FOR CRYING OUT LOUD!
Beetje uit de richting, niet ergens in randstad? Of eventueel via een site..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef bewegende_ninja het volgende:
Volgens mij bij de outlet in Roermond.
Frontrunner.....is toch een vrouwenschoen....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:11 schreef Wezzel het volgende:
Weet iemand waar je nog helemaal zwarte vandals kan krijgen? Als ik me niet vergis laatst langs zien komen in dit forum...
Unisex...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:19 schreef PinPine het volgende:
[..]
Frontrunner.....is toch een vrouwenschoen....
Ga zo nog ff langs m'n werk om een biertje te pakken, zal ff voor je kijken.quote:
Die versie zal niet bij de FrontRunner te krijgen zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:19 schreef PinPine het volgende:
[..]
Frontrunner.....is toch een vrouwenschoen....
Ha Ha, nee dat klopt...staat zo'n lage versie. Maar frontrunner haalt z'n nikes uit engeland, dus soms zie je hele gekke modellen voorbij komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef sjimz het volgende:
Knappe gozer als je die bij de FrontRunner kan krijgen
Was al bang dat het niet zo makkelijk zou gaan..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef sjimz het volgende:
Knappe gozer als je die bij de FrontRunner kan krijgen
45,5..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef sjimz het volgende:
Welke maat heb je dan nodig voor die vandals?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |