abonnement Unibet Coolblue
pi_63185738
Wat staat er nou achter die D100 ?
  donderdag 13 november 2008 @ 13:51:24 #52
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_63189416
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:33 schreef PankPinther het volgende:
Wat staat er nou achter die D100 ?
Nikon F100; typenummer staat aan de andere kant van het pentaprisma..

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_63190481
Ah ok, film...
Zat me al af te vragen of er nog een D model voor de D100 was.
Thanks.
pi_63192596
Telt een visagie opleiding trouwens ook als fotografische aankoop, of ga ik nu erg offtopic?

Ik heb hier nu dus 450 euro aan make up liggen en het is echt een klein pleuris beetje.



Ik had verwacht dat ik hele dozen mee naar huis moest slepen voor zo'n bedrag.
Op z'n minst de halve Peggy Sage collectie of zo en dan ook nog een luxe trolly er bij.
Nee dus.

Zelfs als je het allemaal uit elkaar legt lijkt het nog weinig.



En omdat ik dat toch allemaal even uit wilde proberen zit heel m'n linkerhand nu onder de make up.
Weet iemand welk van die flesjes ik moet hebben om het er weer af te krijgen?
Gisteren was namelijk alleen introductie en pakket ophalen, het verwijderen is nog niet uitgelegd.

Ow, kreeg ik gisteren ook te horen, we oefenen op elkaar en er worden foto's van gemaakt

M'n god waar ben ik aan begonnen.


Sorry, ik moest het even kwijt.
  donderdag 13 november 2008 @ 16:38:31 #55
218653 honne
lufs Geejeetjuhhhhhhhhhh :-)
pi_63194684
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:36 schreef PankPinther het volgende:
Telt een visagie opleiding trouwens ook als fotografische aankoop, of ga ik nu erg offtopic?

Ik heb hier nu dus 450 euro aan make up liggen en het is echt een klein pleuris beetje.

[ afbeelding ]

Ik had verwacht dat ik hele dozen mee naar huis moest slepen voor zo'n bedrag.
Op z'n minst de halve Peggy Sage collectie of zo en dan ook nog een luxe trolly er bij.
Nee dus.

Zelfs als je het allemaal uit elkaar legt lijkt het nog weinig.

[ afbeelding ]

En omdat ik dat toch allemaal even uit wilde proberen zit heel m'n linkerhand nu onder de make up.
Weet iemand welk van die flesjes ik moet hebben om het er weer af te krijgen?
Gisteren was namelijk alleen introductie en pakket ophalen, het verwijderen is nog niet uitgelegd.

Ow, kreeg ik gisteren ook te horen, we oefenen op elkaar en er worden foto's van gemaakt

M'n god waar ben ik aan begonnen.


Sorry, ik moest het even kwijt.
Das inderdaad weinig voor weel geld!
Maar ja voor een beetje goed merk ben je zo wat kwijt hoor, bijv zulke kwarstjes kost al kapitalen.

Die foto's he, die ga je toch wel hier showen toch ? .
Gelukkige mensen hebben niet het beste van het beste
Zij maken het beste van wat ze hebben
pi_63197336
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef honne het volgende:

[..]

Die foto's he, die ga je toch wel hier showen toch ? .
Uiteraard...
  donderdag 13 november 2008 @ 18:59:56 #57
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63198021
*zucht* make-up... whatever happened to "puur natuur" :S
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 13 november 2008 @ 19:31:01 #58
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63198815
owww. ik zou t bijna vergeten.
Al heb ik de beschikking over een Fuji Frontier 570:

Pixma 6700


voor thuis.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_63204093
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
owww. ik zou t bijna vergeten.
Al heb ik de beschikking over een Fuji Frontier 570:

Pixma 6700
[ afbeelding ]

voor thuis.
Nog één?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  donderdag 13 november 2008 @ 23:27:00 #60
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_63207480
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:27 schreef PankPinther het volgende:
Ah ok, film...
Zat me al af te vragen of er nog een D model voor de D100 was.
Thanks.
daarom zei ik xxx en niet Dxxx
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:36 schreef PankPinther het volgende:
Telt een visagie opleiding trouwens ook als fotografische aankoop, of ga ik nu erg offtopic?

Ik heb hier nu dus 450 euro aan make up liggen en het is echt een klein pleuris beetje.

[ afbeelding ]

Ik had verwacht dat ik hele dozen mee naar huis moest slepen voor zo'n bedrag.
Op z'n minst de halve Peggy Sage collectie of zo en dan ook nog een luxe trolly er bij.
Nee dus.

Zelfs als je het allemaal uit elkaar legt lijkt het nog weinig.

[ afbeelding ]

En omdat ik dat toch allemaal even uit wilde proberen zit heel m'n linkerhand nu onder de make up.
Weet iemand welk van die flesjes ik moet hebben om het er weer af te krijgen?
Gisteren was namelijk alleen introductie en pakket ophalen, het verwijderen is nog niet uitgelegd.

Ow, kreeg ik gisteren ook te horen, we oefenen op elkaar en er worden foto's van gemaakt

M'n god waar ben ik aan begonnen.


Sorry, ik moest het even kwijt.
Ik heb er ook vaak over gedacht om zoiets te volgen. Je medeleerlingen zijn allemaal vrouw zeker?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_63211708
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:27 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

daarom zei ik xxx en niet Dxxx
[..]

Ik heb er ook vaak over gedacht om zoiets te volgen. Je medeleerlingen zijn allemaal vrouw zeker?
Vriendin van me heeft het gedaan, vond het erg leuk
Wel pittig aanpoten hoor en het is ook even uitdagend om een baan te vinden, maar het is wel een leuk wereldje.
pi_63213860
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:27 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

daarom zei ik xxx en niet Dxxx
[..]

Ik heb er ook vaak over gedacht om zoiets te volgen. Je medeleerlingen zijn allemaal vrouw zeker?


Dus dat wordt lachen gieren brullen als ze mij onder mogen kliederen
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:48 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Vriendin van me heeft het gedaan, vond het erg leuk
Wel pittig aanpoten hoor en het is ook even uitdagend om een baan te vinden, maar het is wel een leuk wereldje.

Voor die baan hoef ik het gelukkig niet te doen, dus ik kan lekker onbezorgd aan die opleiding beginnen, hoef me ook niet druk te maken om een diploma.
Ik doe dit voornamelijk om een betere fotograaf te worden.
Ik heb echt de ballen verstand van make-up maar ik heb er wel regelmatig mee te maken.
Het staat totaal niet in verhouding tot wat ik over fotografie heb geleerd de afgelopen paar jaar.
Tijd om het een beetje gelijk te trekken.

Ik denk ook dat ik meer aan deze opleiding heb dan aan het kopen van een nog scherper lensje.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:15:46 #63
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63213910
oeps.. tja.. nee niet nog een... mar hij kwam gister pas over de post..
was hem dus niet vergeten
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:24:47 #64
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_63225438
Rik Suermondt - Plaats delict Amsterdam

"Crime Scene Amsterdam: indringende foto's, gruwelijke beelden

De foto's van Amsterdamse politiefotografen nemen de lezer mee naar de plaatsen des onheil: de locaties en interieurs waar misdrijven plaatsvonden in de periode van 1965 tot en met 1985. Het is alsof je over de schouder van de rechercheur meekijkt in caf‚s, nachtclubs, hotelkamers en woningen van slachtoffers en daders. De foto's tonen het verstrijken van de tijd, de introductie van de kleurenfotografie en het verharden van de misdaad. Er zijn ook beelden van het optreden van de politie bij acties als die van provo, of de gewelddadige krakersrellen van de jaren tachtig.
De beelden worden aangevuld door interviews met rechercheurs en politiefotografen en een essay van Martin Bril.

Plaats Delict Amsterdam is geen gewoon fotoboek. Het boek geeft naast een prachtig tijdsbeeld ook een unieke kijk in de keuken van de Amsterdamse politie, bijvoorbeeld bij het precisiewerk van de technische recherche en de pathologische dienst. Voor allen die ge‹nteresseerd zijn in politiewerk, fotografie en de moderne geschiedenis van Amsterdam."
- Bol.com
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_63245688
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:36 schreef PankPinther het volgende:
Telt een visagie opleiding trouwens ook als fotografische aankoop, of ga ik nu erg offtopic?

Ik heb hier nu dus 450 euro aan make up liggen en het is echt een klein pleuris beetje.

[ afbeelding ]

Ik had verwacht dat ik hele dozen mee naar huis moest slepen voor zo'n bedrag.
Op z'n minst de halve Peggy Sage collectie of zo en dan ook nog een luxe trolly er bij.
Nee dus.

Zelfs als je het allemaal uit elkaar legt lijkt het nog weinig.

[ afbeelding ]

En omdat ik dat toch allemaal even uit wilde proberen zit heel m'n linkerhand nu onder de make up.
Weet iemand welk van die flesjes ik moet hebben om het er weer af te krijgen?
Gisteren was namelijk alleen introductie en pakket ophalen, het verwijderen is nog niet uitgelegd.

Ow, kreeg ik gisteren ook te horen, we oefenen op elkaar en er worden foto's van gemaakt

M'n god waar ben ik aan begonnen.


Sorry, ik moest het even kwijt.
Dat lijkt echt weinig voor zoveel geld.. Ben benieuwd hoe je na de cursus kunt visageren
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:34:11 #66
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_63247071
Asahi Pentax SP 500 met Super Takumar f/2 55mm lens:

  zaterdag 15 november 2008 @ 17:40:15 #67
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_63247183
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:34 schreef Erasmo het volgende:
Asahi Pentax SP 500 met Super Takumar f/2 55mm lens:

[ afbeelding ]
Mooi zou zelf nog wel graag een keer een spotmatic tegen een spotprijs tegenkomen, maar helaas...
Aankoop van vandaag: 2 wegwerpcamera's van de Action, 27 EXP met flash 400 asa kleur voor 2 euro p/s. Das nog goedkoper dan een los rolletje.
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_63258245
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:19 schreef Elefes het volgende:

[..]

Dat lijkt echt weinig voor zoveel geld.. Ben benieuwd hoe je na de cursus kunt visageren
Ik ook...

Of was het een hint?
  zondag 16 november 2008 @ 22:48:49 #69
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_63275601
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:40 schreef kvdv het volgende:

[..]

Mooi zou zelf nog wel graag een keer een spotmatic tegen een spotprijs tegenkomen, maar helaas...
Aankoop van vandaag: 2 wegwerpcamera's van de Action, 27 EXP met flash 400 asa kleur voor 2 euro p/s. Das nog goedkoper dan een los rolletje.
Kwestie van Marktplaats goed in de gaten houden, ik hem hem gekocht voor ¤15 en dat zit er ook nog een leuke tas en metalen zonnekap bij . Takumar hoop ik voor een tientje te verkopen, dan is het helemaal een mooie deal
pi_63338179
+

Nieuwe fotocube lichttent met twee daglichtlampen voor productfotografie.
pi_63343468
Canon EF 85mm F1.8

Geen idee nog waar voor te gebruiken, maar het ziet er in ieder geval mooi uit
pi_63344788
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:17 schreef NiGeLaToR het volgende:
Canon EF 85mm F1.8

Geen idee nog waar voor te gebruiken, maar het ziet er in ieder geval mooi uit
Er zijn mensen die m gebruiken om foto's mee te maken, dat is een optie. Voor het snijden van vlees is ie minder geschikt. Als vaas is wel een optie, maar daarvoor vind ik de Tamron 90/2.8 een stuk geschikter:

Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_63345554
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:05 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Er zijn mensen die m gebruiken om foto's mee te maken, dat is een optie. Voor het snijden van vlees is ie minder geschikt. Als vaas is wel een optie, maar daarvoor vind ik de Tamron 90/2.8 een stuk geschikter:

[ afbeelding ]
ik moest lachen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_63347792
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:05 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Er zijn mensen die m gebruiken om foto's mee te maken, dat is een optie. Voor het snijden van vlees is ie minder geschikt. Als vaas is wel een optie, maar daarvoor vind ik de Tamron 90/2.8 een stuk geschikter:

[ afbeelding ]
Zie de opmerking hierboven

Ik heb dezelfde lens, is gewoonweg een enorm gaaf dingetje. Geniaal voor portretten, concerten en alles waar je een mooie bokeh bij wil.

Het is tegenwoordig mijn standaard lens geworden. Ik maak gelukkig weinig landschap- en architectuur foto's.
pi_63351290
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:49 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Zie de opmerking hierboven

Ik heb dezelfde lens, is gewoonweg een enorm gaaf dingetje. Geniaal voor portretten, concerten en alles waar je een mooie bokeh bij wil.

Het is tegenwoordig mijn standaard lens geworden. Ik maak gelukkig weinig landschap- en architectuur foto's.
Canon he, dus nog geen zonnekap voor de bloemen

Enfin, ik wist natuurlijk ook wel waar dit mooie stukje glas goed voor is, ik heb alleen moeite om m'n Tokina 16-50 F/2.8 eraf te halen - daar ben ik namelijk ook erg aan gehecht.
Moet wel zeggen dat 85 op een 1.6x cropfactor body wel een tikkeltje ver is, binnen red ik het toch niet makkelijk met de voetenzoom. Wel ideaal voor concerten inderdaad, je staat maar zelden 3 meter bij de artiest vandaan, dus een beetje bereik is niet erg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')