Tip: doe de samenvatting aan de hand van de sheets. Ik heb het tentamen meerdere keren gemaakt, en uiteindelijk bleken de sheets meest leidinggevend te zijn voor de stof.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Soempie het volgende:
O&O was eigenlijk heel makkelijk.![]()
Alleen had ik veel te weinig gedaan, dus ik durf niet te zeggen of ik het nu gehaald heb of niet.![]()
APD heb ik écht nog niks aan gedaan. Vanmiddag ga ik jouw samenvatting lezen en dan zien we het wel morgen. Misschien dat ik nog een poging doe de colleges door te lezen, maar dat zijn er best veel. Plus die samenvatting gaat me vast niet lukken vandaag.
M'n vriend is ook thuis, ziek, dus er komt vast niet veel van het leren. Ten eerste al veel te lang uitgeslapen.![]()
En BPKV wil ik nog niet aan denken.
OM is toch niet zo moeilijk? Janssens maakt elk jaar een zelfde soort tentamen. Zorgen dat je het onderscheid tussen de verschillen designs weet en de kenmerken per design, is de helft van het werk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:21 schreef Miss_S het volgende:
Vanmiddag herkansing onderzoeksmethodenben benieuwd.
Vorige keer eigenlijk niet geleerd en dat was aan het punt te zien, nu wel redelijk geleerd
Nog een paar tentamens maken en dan gaan.
Ja maar als je niet naar de colleges gaat en eigenlijk het boek en sheets niet doorleest weet je dat inderdaad nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
OM is toch niet zo moeilijk? Janssens maakt elk jaar een zelfde soort tentamen. Zorgen dat je het onderscheid tussen de verschillen designs weet en de kenmerken per design, is de helft van het werk.
Die epsilon komt echt maar in één of twee vragen terug, hooguit. En dan kun je altijd nog gokken, want het is MCquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar als je niet naar de colleges gaat en eigenlijk het boek en sheets niet doorleest weet je dat inderdaad niet
Was een beetje dom, ookal heb ik nog steeds wel problemen met die epsilon.
En de meeste herkansers zijn toch wel voor dit vak, was dit jaar bij ons ook te zien dat er weer veel herkansers bij zaten
Dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die epsilon komt echt maar in één of twee vragen terug, hooguit. En dan kun je altijd nog gokken, want het is MC. Janssens zet zijn colleges zo op dat je in principe met de sheets alles gecovered hebt. Sterker nog: hij weet alleen van zijn eigen boek wat erin staat, over dat tweede boek weet 'ie amper iets volgens mij
.
Meerdere keren gemaakt? Vraagje: het vak is nodig voor het derde jaar en volgens mij voor iets in de 3e en 4e periode. AP wordt afgesloten in januari. Stel dat je het in het tweede jaar niet haalt, maar wel in januari in het derde jaar. Mag je dan dat andere vak gewoon volgen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: doe de samenvatting aan de hand van de sheets. Ik heb het tentamen meerdere keren gemaakt, en uiteindelijk bleken de sheets meest leidinggevend te zijn voor de stof.
Voor zover ik weet wel. De voorwaarde kan wel gesteld worden dat je het de eerste keer haalt dan (je derde kans dus), maar in principe hoeft het geen vertraging op te leveren. Volgens mij heb ik ook zo'n constructie gehanteerd namelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meerdere keren gemaakt? Vraagje: het vak is nodig voor het derde jaar en volgens mij voor iets in de 3e en 4e periode. AP wordt afgesloten in januari. Stel dat je het in het tweede jaar niet haalt, maar wel in januari in het derde jaar. Mag je dan dat andere vak gewoon volgen?
Hopelijk? Als je daarmee nog geen voldoende hebt klopt het niet meer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:33 schreef Miss_S het volgende:
Minstens 34 van de 42 vragen goed voor de herkansing onderzoeksmethoden, hopelijk heb ik een voldoende
Een groot deel was gewoon het oefententamen.
Durf nog niet te juichenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hopelijk? Als je daarmee nog geen voldoende hebt klopt het niet meer.
M'n gebrek aan inzet bedoel je.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:18 schreef SterreMarit het volgende:
Hahaha, ik moet lachen om Soempie's inzet![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:43 schreef Soempie het volgende:
De tentamens van volgende week ga ik wel maken en halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |