Nee, dat weet ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:23 schreef Nad-ja het volgende:
Je kwam trouwens helemaal niet over als het type dat niet zou leren voor tentamens.
Serieus.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:29 schreef Nad-ja het volgende:
Volgens mij is dit voor het eerst dat ik een FOK!-er in het echt heb gezien trouwens.
BPKV, L&O, Psychometrie, Ontwikkelingspsychologie, OVB-modellen en dan nog neuro en AP inhalen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:34 schreef Nad-ja het volgende:
Welke vakken moet jij de komende periode volgen?
Waarom ben je eigenlijk gestopt in Groningen?
Wel snotverdommequote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:29 schreef Nad-ja het volgende:
Volgens mij is dit voor het eerst dat ik een FOK!-er in het echt heb gezien trouwens.
Amsterdam is kut reizen ja. Ik heb het overwogen voor mn master maar ik moet vanuit praktische bezwaren (o.a. reistijd) helaas toch afhaken...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:52 schreef Soempie het volgende:
Utrecht wilde ik wel graag wonen, maar de studie sloot niet aan op wat ik in Groningen gedaan had. Amsterdam sloot perfect aan, maar is te ver reizen.
En van Nijmegen zie ik niet veel, behalve de universiteit en het station.![]()
Goed zeg, van dat vak extra!
Damn, 6 EC per stuk! Ik sta ingeschreven voor 8 of 9 nieuwe vakken, waarvan ik er een stuk of 6 a 7 serieus ga volgen en wil halen. Maar met vijf EC per stuk vind ik dat al meer dan genoegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
tweede semester staat voor de deur
ik ga zo ontzettend rocken dit semester, ik heb er zin in, heb de laatste weken van semester 1 echt supergoed gepresteerd en ga die lijn doorzetten naar komend semester
helaas weer twee vakken bij KI maar die horen er nu eenmaal bij![]()
Heb me ingeschreven voor 7 () vakken en ga kijken wat ik ga kunnen redden
![]()
Eerstejaarsvakken:
Research & Developement 1
Wiskunde 1 voor KITweedejaarsvakken:
Research&Developement 2
Onderhandelen en Verhandelen
Mens-Machine-Interactie
Lerende en Redenerende Systemen (Doe ik erbij als de stof te behappen is naast 5 andere vakken)
(Object Orientatie) (Zal ik dan geheel thuis/zelf moeten doen omdat ik werk tijdens die collegetijden, dus even afwachten of ik dat red)
De eerstejaarsvakken ga ik sowiesó halen en de dikgedrukte tweedejaarsvakken wil ik ook sowieso halen.
Zijn allemaal 6EC vakken
Niet de plekken die je meeneemt bij een grand tour du Nijmegen.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:18 schreef Mikkie het volgende:
Maarre... als het goed is ken je van Nijmegen wel meer dan de uni en het station. In elk geval íets meer.
Hoe zijn je tentamens gegaan?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:22 schreef Wheelgunner het volgende:
Bah, dinsdag beginnen colleges weer... Dat wordt weer even zuur na 7 weken lamballen en een paar tentamentjes maken.
Ik heb er 2 overgeslagen, maar de 4 andere die ik heb gedaan heb ik gehaald dus ik ben wel tevreden. En bij jou?quote:
Ja maar bij jou ging het anders Mikkie! Ik wist eerst wie je was en toen pas kwam ik je tegen op FOK!quote:
het gaat ook best zwaar worden en zal echt moeten bikkelen, maar omdat ik komend jaar (2009-2010) bestuur van Thalia ga doen, zal ik wel ff moeten bikkelen omdat volgend jaar ook heel druk wordt en bijna iedereen minimaal een half jaar studieverlies incalculeert, dus wil ik mezelf alvast indekken door nu 'even' die 5 maanden te gaan bikkelenquote:Op zondag 1 februari 2009 02:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn, 6 EC per stuk! Ik sta ingeschreven voor 8 of 9 nieuwe vakken, waarvan ik er een stuk of 6 a 7 serieus ga volgen en wil halen. Maar met vijf EC per stuk vind ik dat al meer dan genoeg.
Ja, volgende periode, verder is het 2e semester van het 3e jaar bij ons niet zo druk dus dat is ook niet zo erg. Moet alleen eens hard gaan nadenken over mijn BA thesis.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:37 schreef Soempie het volgende:
NetjesHeb je voor die andere 2 nog een herkansing?
Ze zijn nogal langzaam met nakijken, dus ik heb nog niks terug.
Meestal maar 5, maar ik heb wel minor-vakken gehad waar je meer kon halen als je een extra paper schreef of iets dergelijks.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben jullie dan nooit vakken van meer? Ik heb best veel vakken van 8 of 11 EC per stuk?
nope, 6 is maxquote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben jullie dan nooit vakken van meer? Ik heb best veel vakken van 8 of 11 EC per stuk?
Bij ons is eigenlijk alles 5 of 10 EC. Leve de structuurquote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
wij hebben veelvouden van 3quote:Op zondag 1 februari 2009 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij ons is eigenlijk alles 5 of 10 EC. Leve de structuur.
Was je gister naar OVB? Er waren maar heel weinig mensen wat de docenten niet zo leuk vonden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:13 schreef Nad-ja het volgende:
3 weken? Lekker!
Ik heb dadelijk mijn laatste tentamen van deze periode.
Oja. Kutvakquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef Soempie het volgende:
Orthopedagogische Verklarings- en behandelingsmodellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |