quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
een puntje zou natuurlijk mooi zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:40 schreef Rikketik het volgende:
Het beruchte avondje NAC... ben benieuwd wat het wordt.
Weet ik niet? Als het vriest klopt alles.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef Samzz het volgende:
GOEDENAVOND!
Het vriest en ik ben nog nooit zo vrolijk geweest. Wat klopt er niet
Oowja die wedstrijden was ik alweer vergeten, hopelijk vanavond ook zo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:19 schreef Lamzak_ het volgende:
laatste avondje nac waar ik bij was was 1-5![]()
Zelf gefillmt
Hij gaat iig sneller hier dan dat ie op msn gaat...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of gaat dezetegenwoordig sneller? Ik heb de laatste paar dagen ineens het idee dat die veel hyperder is dan normaal.
Hmm, okay..quote:
Gewonnen! 3e plaats nu.quote:
Welke sport?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:09 schreef Fems het volgende:
Netjes!![]()
Ik heb zaterdag een wedstrijd, en we zijn maar met 6 man (vrouw), waarvan er 2 half geblesseerd zijn, waaronder ik. Dat wordt nog wat.
Dankzij dat kut-ajax dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Dos37 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed te pas, alleen jammer van Heracles.
Jullie staan 5equote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:18 schreef Rumille het volgende:
[..]
Inderdaad, triest zooitje. Doen wij het toch wat beter.
Dan is zes spelers wel erg weinig inderdaad. Ik weet niet helemaal hoe het bij basketbal gaat, maar een bank van ongeveer vijf personen is toch wel het beste toch?quote:
Je staat met 5 in het veld, dus 6 spelers is erg weinig...maarja. We kunnen toch geen kampioen meer worden omdat die kutclub de dispensatie niet goed geregeld had en onze gewonnen wedstrijden niet meer meetellenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dan is zes spelers wel erg weinig inderdaad. Ik weet niet helemaal hoe het bij basketbal gaat, maar een bank van ongeveer vijf personen is toch wel het beste toch?
Om Feyenoord kan ik lachen. Om ajax ook. Aan het einde van het seizoen staan jullie netjes 2e, en wij weer 1equote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:24 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jullie staan 6e
En Feyenoord staat 16E!!
Ik heb zo'n idee dat AZ dan 1e staat, wij 2e en jullie 3e.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om Feyenoord kan ik lachen. Om ajax ook. Aan het einde van het seizoen staan jullie netjes 2e, en wij weer 1e
Dan krijg je een biertje van mequote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat AZ dan 1e staat, wij 2e en jullie 3e.
En Feyenoord 14e.
Vergeet trouwens niet dat wij Sulej, Aissati, Cvita, Enoh en Stekelenburg missen, allevijf (potentiele) basisspelers. We halen het wel.
Je moeder naar bed sturenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:36 schreef Rikketik het volgende:
Iemand trouwens een idee wat ik kan gaan doen? Moederlief zit voor de tv dus ik kan niet gamen en geen film kijken.
WIJ worden kampioen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:38 schreef Lamzak_ het volgende:
Een feest in tukkerland, Twente kampioen en Heracles europa in
Wij als in: 'wij Tukkers'.quote:
Niet gekeken, geen tijd voor gehad. Ik weet niet eens wie er speelt, en het boeit me ook nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:59 schreef Rikketik het volgende:
Hoi Nathalie.Nog voetbal gekeken? Wie denk jij dat er kampioen wordt na vanavond?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over voetbal praten doe je maar in het daarvoor bestemde subforum
Feest?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:38 schreef Lamzak_ het volgende:
Een feest in tukkerland, Twente kampioen en Heracles europa in
nog 24 uur en 16 minutenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker Kirsten
Bijna vrijdag
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja
En dan nog zo'n 9 uur, en dan ga ik mijn rijbewijs ophalen
en dan de pneumatische boorhamer pakkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:08 schreef Oldenzaal het volgende:
WHoehoeeeee! Ik heb de sleutel!![]()
Ik ben zo blij!!!!![]()
![]()
![]()
Het liefst ga ik er nu naartoe om te klussen![]()
Hehe, en keihard uit het raam schreeuwen:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan de pneumatische boorhamer pakken
ze zullen je naam niet gauw vergetenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hehe, en keihard uit het raam schreeuwen:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI BUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK BEN NIEUW HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!
DANIËL IS DE NAAAAAAM!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weten ze gelijk wie ze aan moeten geven bij de politie
De benen moeten korter?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo maar eens aan mijn verlagen beginnen.
Omg. Oke, herstel:quote:
ahquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omg. Oke, herstel:
Zo maar eens aan mijn verslagen beginnen.
Waar moeten ze over gaan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zullen we ruilen Kirsten? Maak jij mijn verslagen, ga ik je keuken poetsen.
Ik vind schoonmaken soms best leuk
De laatste is een activiteitenschema. Een begeleidingplan op basis van een activiteitquote:
Oh god daar heb ik een zolder vol mee liggen. Wat voor activiteit?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De laatste is een activiteitenschema. Een begeleidingplan op basis van een activiteit
Kom ie es em'n hier voor'n stevige pakkerdquote:
Het restaurant versieren in herfstsfeerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh god daar heb ik een zolder vol mee liggen. Wat voor activiteit?
* MinderMutsig knuffelt Justinquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom ie es em'n hier voor'n stevige pakkerd
Een hele snelle neger.quote:
Oh daar heb ik zo geen voorbeeld van liggen. Maar als je wilt zakdoekje leggen ben ik je man vrouw.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het restaurant versieren in herfstsfeer
Haha, ik werk met probleemjongeren, die gaan niet zo snel dat soort spelletjes doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh daar heb ik zo geen voorbeeld van liggen. Maar als je wilt zakdoekje leggen ben ik je man vrouw.
Probleemjongeren? Vergeet je niet bij de aandachtspunten te zetten dat je niet met je rug naar de knaap met de hamer moet gaan staan dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik werk met probleemjongeren, die gaan niet zo snel dat soort spelletjes doen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Probleemjongeren? Vergeet je niet bij de aandachtspunten te zetten dat je niet met je rug naar de knaap met de hamer moet gaan staan dan?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet naar de stad vandaag, maar niemand wil met mij mee
Als je naar Groningen komt ga ik met je mee.quote:
Haha, nee, ik moet juist in Enschede zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je naar Groningen komt ga ik met je mee.
Enschede heeft niks wat Groningen ook niet heeft.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nee, ik moet juist in Enschede zijn.
Haha, maar ik moet hier bij de Gameshop zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Enschede heeft niks wat Groningen ook niet heeft.Andersom wel.
Een professionele ijsbaan? Een mooi stadion? Een bewoonbare toren van 110 meter?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Enschede heeft niks wat Groningen ook niet heeft.Andersom wel.
Gameshop Twente? Toffe winkel, hadden als enige Disgaea DS liggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, maar ik moet hier bij de Gameshop zijn
Haha. Ja, daar moet ik zijn jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gameshop Twente? Toffe winkel, hadden als enige Disgaea DS liggen.
De DS van mijn schoonzusje is kapot. Moet ik even daarheen brengen, kijken of hij gemaakt kan wordenquote:
http://gemeente.groningen.nl/algemeen-nieuws/13013quote:
quote:Een mooi stadion?
Wat moet je er mee?quote:Een bewoonbare toren van 110 meter?
En dat inderdaad.quote:Edit: Alles lezen timo, gaat over winkels, nvm!
Stadions zijn nooit mooi.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:22 schreef Lamzak_ het volgende:
Khad het over een mooi stadion.
Ijsbaan wist ik niet
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef MinderMutsig het volgende:
En ze gingen gewoon door in het centrum. Dat heeft ook totaal alle karakter en sfeer verloren.Nou poe, een hoge woontoren. Moet je kijken wat voor bagger ze van de stad er omheen hebben gemaakt.
![]()
Ze hebben de stad verkracht.
Een maand of drie.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Enschede is mooi en steeds mooier geworden. Hoelang is het geleden dat jij er bent geweest?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een maand of drie.
En het is helemaal niet mooi meer. Het is een smakeloze slappe eenheidsworstenstad geworden. Met als grote trekkers de Bijenkorf, de V&D, de C&A, de Mediamarkt en al die andere grote eenheidsworstenketens.
Enschede is een stad geworden voor mensen die Knorrpakketten vreten en denken dat ze dan buitenlands eten. En dat ze dan gekookt hebben.
Een stad voor mensen die hun huis inrichten met Ikeameubels en voor mensen die aquablauw en appeltjesgroen combineren en dan denken dat ze creatief en innoverend zijn. Net als die andere 8.000.000 mensen die door Ikea op hetzelfde idee kwamen.
Dom klapvee dat bij Lingo 'GROEN!!! GROEN!!!' roept.
Je weet gewoon dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, nu heb je het verpest.
Nee, want dat heb je niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ik gelijk heb.
Noem eens 10 dingen die uniek zijn voor Enschede?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want dat heb je niet.
Dat klopt, andere steden hebben het ook. Maar die hebben nog wel het benul om niet de gehele binnenstad eenheidsworstproof te maken. De meeste grote steden hebben naast dat universele Bijenkorfcentrum ook nog stukjes binnenstad die wel origineel blijven. Waar je nog kleine winkeltjes hebt die een stad uniek maken. Enschede is dat vergeten, die hebben er gewoon een groot Bijenkorfcentrum van gemaakt. Met een strak, saai en sfeerloos uiterlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:11 schreef Rikketik het volgende:
Laat ik het zo zeggen: het is een erg pessimistische kijk op de stad. En op de maatschappij in het algemeen, want dit zie je niet alleen in Enschede...
Pardon? Rond de Oude Markt zit een grote cirkel met allerlei kleine, schattige winkeltjes. Het Van Heek plein is duidelijk gericht op de massa, dat ontken ik niet, maar de rest van de binnenstad heeft nog genoeg 'feel'.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat klopt, andere steden hebben het ook. Maar die hebben nog wel het benul om niet de gehele binnenstad eenheidsworstproof te maken. De meeste grote steden hebben naast dat universele Bijenkorfcentrum ook nog stukjes binnenstad die wel origineel blijven. Waar je nog kleine winkeltjes hebt die een stad uniek maken. Enschede is dat vergeten, die hebben er gewoon een groot Bijenkorfcentrum van gemaakt. Met een strak, saai en sfeerloos uiterlijk.
Dat is een heel kleine cirkel die maar half bezet wordt door een handvol winkeltjes. En dan ook nog eens erg ongezellig ogen doordat het maar half bezet is. Het is gewoon bijna geen onderdeel van het centrum.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Pardon? Rond de Oude Markt zit een grote cirkel met allerlei kleine, schattige winkeltjes. Het Van Heek plein is duidelijk gericht op de massa, dat ontken ik niet, maar de rest van de binnenstad heeft nog genoeg 'feel'.
Ik ben het sowieso met jou eens, meissiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe jaag je mensen weg uit het topicZo dus
Ja. Mijn hart ligt in Enschede. Jullie stampen m helemaal fijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:02 schreef Fems het volgende:
Maar nath. Vind jij enschede nu een geweldig mooie stad?
Ze zijn geen onderdeel van het centrum als je niet verder kijkt dan het Van Heek, ja. En je geeft zelf al aan dat we wel degelijk kleine, gezellige winkeltjes hebben. Dat ze bij elkaar in straatjes liggen... voor mij is het geen vereiste om een stad gezellig te maken, maar daar verschillen we dan van mening over.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is een heel kleine cirkel die maar half bezet wordt door een handvol winkeltjes. En dan ook nog eens erg ongezellig ogen doordat het maar half bezet is. Het is gewoon bijna geen onderdeel van het centrum.
Een straatje met kookwinkels en toko's e.d.? Is er niet.
Een straatje met antiek en tweedehandswinkeltjes? Is er niet.
Een straatje met winkeltjes met minder mainstream/alternatieve kleding? Is er niet.
Een straatje met antieke, tweedehands of nieuwe boekenwinkels? Is er niet.
Op zichzelf zijn er wel enkele winkels in die categorieën te vinden in Enschede maar die zijn toch grotendeels uit het centrum gejaagd om plaats te maken voor meer van hetzelfde. In feite mogen we god op onze blote knietjes danken dat ze niet ook de oude markt onder handen hebben genomen. Dat is een van de weinige nog écht gezellige plekjes in Enschede.
Mijn hart ligt ook in Enschede. En dat hebben ze met die enorme verbouwing helemaal kapot gestampt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Mijn hart ligt in Enschede. Jullie stampen m helemaal fijn.
Niet mee eens. Als ik kijk naar oud-Enschede, vind ik dit vele malen beter.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn hart ligt ook in Enschede. En dat hebben ze met die enorme verbouwing helemaal kapot gestampt.![]()
Qua mensen en de sfeer die die mensen geven vind ik Enschede nog steeds een leuke stad, het zit alleen allemaal in een beroert jasje tegenwoordig.
*Steekt hand op*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:52 schreef Fems het volgende:
doegies!
Wie heeft er verstand van microbiologie?
JUH! Enschede is superquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Enschede is heerlijk! Niet alleen de grote winkels, maar ook kleintjes, Workel, Chinese Toko, kleine shops! Perfect! Ik woon al sinds jaar en dag in Enschede, en zelfs ik heb nog steeds nieuwe dingen die ik eerder niet kende!
Hoe je het best bacteriën kan indentificeren. Heb je daar pesé een elektronenmicroscoop voor nodig?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Steekt hand op*
afhankelijk van wat je moet weten
En Enschede is heerlijk! Niet alleen de grote winkels, maar ook kleintjes, Workel, Chinese Toko, kleine shops! Perfect! Ik woon al sinds jaar en dag in Enschede, en zelfs ik heb nog steeds nieuwe dingen die ik eerder niet kende!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes, ik kan me weer veilig voelen hier?quote:
Nee, bacteriën zijn onder een gewone lichtmicroscoop ook goed zichtbaar, maar met de kleinere soorten bacteriën is een electronenmicroscoop wel betrouwbaarder.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Hoe je het best bacteriën kan indentificeren. Heb je daar pesé een elektronenmicroscoop voor nodig?
Oh 'sorry'. Hoi ik ben Tim en ik studeer nu alweer 2 maandjes IO in Enschede.quote:
zozoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:47 schreef -Tim- het volgende:
[..]
Oh 'sorry'. Hoi ik ben Tim en ik studeer nu alweer 2 maandjes LOI in Enschede.
Ik zeg: Welkomquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:47 schreef -Tim- het volgende:
[..]
Oh 'sorry'. Hoi ik ben Tim en ik studeer nu alweer 2 maandjes IO in Enschede.
Moet zeggen dat ik het toch wel beetje eens ben met wat ergens hierboven staat over het Van Heekplein, maar dat maakt de Oude Markt allemaal wel weer goedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg: Welkom
En, Enschede is tof he?
Lunatic en Aspen zijn prut idd.. ik ging altijd naar de Weduwequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef -Tim- het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het toch wel beetje eens ben met wat ergens hierboven staat over het Van Heekplein, maar dat maakt de Oude Markt allemaal wel weer goed
Qua uitgaan moet ik m'n plek nog wel even zien te vinden, Lunatic & Aspen Valley zijn nou niet echt bepaald tenten waar ik me goed thuis voel. Zit er over na te denken vrijwilliger te worden bij de Atak
Ja maar je wilt toch wat op een doorsnee donderdag/zaterdagavond he, daarom ook wel jammer dat er maar net iets leuks moet zijn in Atak.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lunatic en Aspen zijn prut idd.. ik ging altijd naar de Weduwe
Met nadruk op ging, nu zijn tentfeesten en festivals enzo helemaal mijn ding!
quote:Zodat je zowieso de eerste maand flink kunt genieten Daan!![]()
Wat lief!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Mijn mamma is zo'n lieve schat!![]()
Vandaag zo'n starters set gekregen van haar met potten pannen, borden, bestek en alle andere pruttel!
Kijk ik net op mijn rekening, ook nog 500 euro bijgestort!!![]()
[..]
![]()
Hoi. Trusten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:16 schreef Samzz het volgende:
Misschien moesten ze iets herdenken ofzo...
Hoi Bas
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dr vandoorLekker lezen en dan slapen!
Morgen weer flink werken! Doeii
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:47 schreef -Tim- het volgende:
[..]
Oh 'sorry'. Hoi ik ben Tim en ik studeer nu alweer 2 maandjes IO in Enschede.
quote:
Hoiquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dr vandoorLekker lezen en dan slapen!
Morgen weer flink werken! Doeii
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoi. Trusten.
Hoi ook Nath, Daniël, Bob en welkom Tim
Groninger, maar ik zal m'n best doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:12 schreef Blawh het volgende:
Ben je geboren tukker of vanwege je studie in Enske Tim?
Nouja, ik ben in ieder geval een ervaring rijker, ik had nog nooit gezoent in de regenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hey!
Het is inderdaad vies koud buiten.
Romantisch!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:16 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Nouja, ik ben in ieder geval een ervaring rijker, ik had nog nooit gezoent in de regen
Nouja, tussen mijn muts en zijn muts die half over elkaar heen zaten voelden we nix.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Romantisch!
Ik wel eens, vond het alleen schijtirritant, net als onder de douche.
Is het toevallig Kay?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:23 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Nouja, tussen mijn muts en zijn muts die half over elkaar heen zaten voelden we nix.
Maar de pussy moest wel gaan staan zeuren dat het hier koud was. "In Afrika is het nooit zo koud" zegt ie.... "Dan ga je toch lekker terug naar Afrika?"... Nou en dan word ie boos.
Stommert.
Hmm. Kay is namelijk een Afrikaner, en aangezien jij in die ene flat woont (dat was jij toch?!) en hij ook, dacht ik een complete puzzel te hebben. Maar helaasquote:
Neeh, ik ken geen Kayquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm. Kay is namelijk een Afrikaner, en aangezien jij in die ene flat woont (dat was jij toch?!) en hij ook, dacht ik een complete puzzel te hebben. Maar helaas
Geinigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Neeh, ik ken geen Kay
Maar ja inderdaad, ik was dat, in die flat
Dou heeft ook in die flat gewoont, dat dan weer wel
Mjah, Je zat er niet ver naast, zelfde flat, Arikaans, alleen de naamquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geinig![]()
Nouja, door Afrika dacht ik even dat je het over Kay had
Succceessssquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:54 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Heeeey!
*gaapt*
Maandag eerste werkdagggg op mijn nieuwe Jobbbbb
Had je nog wat aan m'n antwoord?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef Fems het volgende:
Komt goed lamzak! Positifief denken helpt altijd! Nog leuke dingen om naar uit te kijken?
Morgen Twente-Ajax, en een volleybalwedstrijd. Das war.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:15 schreef Fems het volgende:
Positititief nog wel! Dat is dubbel positief!
Dat doe jij toch ook heel vaak?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
Maar dat moet je sowieso niet met een mixer doen. Dan krijg je behangplaksel.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]ik mot geen klonten in m'n pot. Het moet zo dun zijn als babyvoer, de enige harde stukjes mogen de spekjes zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |