in elk geval minder bloederigquote:
Dat is zeker waarquote:
Joh, ben je al zo oud?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in drie dagen... 117
Toch tof dat jullie je kind naar mij hebben vernoemdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:59 schreef iamredleader het volgende:zo, thuis van werk en boodschappen
Straks naar de verloskundige, kijken/luisteren naar Nem
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch tof dat jullie je kind naar mij hebben vernoemd
4,30 euro. Daar kan je 2 bier voor kopen! Wat een dwaas.quote:Politie Pakistan verhindert trouwerij 4-jarige
Uitgegeven: 31 oktober 2008 10:48
Laatst gewijzigd: 31 oktober 2008 13:56
KARACHI - De Pakistaanse politie heeft een einde gemaakt aan een trouwerij van een 4-jarig meisje en een 7-jarige jongen. De islamitische geestelijke en de vader van de jongen zijn gearresteerd. De vader van het meisje ging er vandoor, aldus de politie vrijdag.
Volgens de Pakistaanse wet mag er pas worden getrouwd op 18-jarige leeftijd. Maar vaak worden meisjes al op veel jongere leeftijd uitgehuwelijkt om schulden af te betalen of geschillen te slechten.
Volgens een buurman werd het meisje door haar vader aan de man gebracht voor omgerekend 500.000 roepies, ofwel 4,30 euro. Het kindhuwelijk moest een einde maken aan een langdurig vete tussen de twee families, aldus omwonenden.
Tja, noem eens een datumquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
leuk bedacht, Nem
![]()
Trouwens, wanneer kom je weer deze kant op? Zou leuk zijn om een meet te organiseren met wat kookkunsten
Zo, lange termijnsplanningquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef iamredleader het volgende:
Datum? Weekend van 13-14 december?
Vanavond geen bier, morgenavond zeker wel, zondag nog niet bekend.
Ik zal er vast wat extra koud leggen voor het geval je er nog wat meer wilt.quote:
Ik ben ook vaak de bob, maar dan alleen op de heen weg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:55 schreef iamredleader het volgende:
Dank je, maar aan 1 of 2 biertjes heb ik vanavond genoeg
Morgenavond moet ik ook opletten, ben namelijk de bob
Ah, de perfecte combinatie: feest en studentes.....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Het is morgen ook Museumnacht in Amsterdam. Dus feest en veel studentes
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de perfecte combinatie: feest en studentes.....
Dat is slecht geregeld natuurlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef iamredleader het volgende:
Jammer, ben net morgenavond in Den Haag
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, weekeind! Iemand een biertje?
[ afbeelding ]
Ook heerlijk!quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
Duvels...hmmm
Misschien dat ik er daar zo ééntje van bestel
Ik ga nu weg dus...
oh ja die van je moeder toch? tofquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Er staat sinds vanmiddag een Z3 op het pad
En daar heb ik net ff een rondje in gereden, dat is heel leuk speelgoed
Pics komen morgen wel, nu is er zo weinig daglichtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh ja die van je moeder toch? tof
pics
quote:
moet mijn moeder ook maar eens overtuigen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Er staat sinds vanmiddag een Z3 op het pad
En daar heb ik net ff een rondje in gereden, dat is heel leuk speelgoed
ik heb dat nummer samen met een vriend compleet staan verkrachten in de kroegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Na Rammstein de beste Duitsche muziek
dat begon ik me dus ook al af te vragenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef wyccie het volgende:
Weet iemand waar Soempie is? Het is nu al best een tijdje dat ze niet meer gepost heeft.
Niet te hard knijpen hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:37 schreef iamredleader het volgende:
Dan gaan we de komende dagen kijken of er meer animo is voor een gezellige meet in huize iamredleader+Tinuviel+Nemo
Trouwens, hartslag was prachtig, goed te horen, we hebben zelfs een opname op Tinuviel d'r telefoon, en inmiddels is Nemo groot genoeg dat we het hoofdje echt goed kunnen voelen
wordt ze verstandig?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie is druk met het leren van tentamens
ze heeft ook tentamens. Doordeweeks werkt ze veel, 's avonds probeert ze te leren, maar dan valt Sven haar lastig en in het weekend doet ze ook dappere pogingenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef wyccie het volgende:
Weet iemand waar Soempie is? Het is nu al best een tijdje dat ze niet meer gepost heeft.
ik tekende mijn vader vroeger altijd met zijn snor boven zijn neusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bestaan er eigenlijk diersoorten die de mond boven de ogen hebben? Ik kan er geen verzinnen
euhquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bestaan er eigenlijk diersoorten die de mond boven de ogen hebben? Ik kan er geen verzinnen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:19 schreef B.ertha het volgende:
's avonds probeert ze te leren, maar dan valt Sven haar lastig
ja, niet mijn woorden hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Fijn om te horen dat ze druk bezig is. Was namelijk bang dat het niet goed ging (met haar zus).
weet ik, maar gisteravond was mijn luieravondje en vandaag mijn niet-leerdagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:40 schreef Etcetera het volgende:
een avondje luieren is ook wel eens goed hoor B.ik vind het wel gezellig hier zo
ondeugdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
weet ik, maar gisteravond was mijn luieravondje en vandaag mijn niet-leerdag
Ik blijf nog wel even hangen
ik lig al in bedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ondeugd
ik zit Comedy Central te kijken, That 70s Show
oh wow, ik krijg er kippenvel vanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:50 schreef wyccie het volgende:
Dan spam ik het hier vol met prachtige liedjes.
scrubs vind ik nou echt niks aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:58 schreef Etcetera het volgende:
nu is Scrubs erop
vindt datminder leuk dan That 70s Show, alhoewel het leuke momenten heeft
Ik keek naar een top-10 van lelijke vissen en hoewel ze over het algemeen vrij lelijk waren hadden ze de mond allemaal onder de ogen. Nu hebben de meeste dieren dat (zo niet alle) en ging ik me afvragen of er ook dieren zijn waarbij dat andersom is. Het lijkt alleen maar logisch omdat je er aan gewend bentquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
euh
waarom zou je dat willen weten
niet dat ik erop kan komen
Was je niet in de war met een monobrow?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik tekende mijn vader vroeger altijd met zijn snor boven zijn neus
maar verder weet ik er geen
Ja ik was dingen aan het doen. Vooral TopGear.com lezen eigenlijk... nu even wat drinken pakkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:47 schreef B.ertha het volgende:
Is Tim weg?
Zullen we de heren verrassen en het topic volspammen? Dat verwachten ze niet
alleen als die onder de ogen zittenquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was je niet in de war met een monobrow?
ik denk dat het juist wel logisch is om je ogen boven je mond te hebben: je kunt beter zien wat je erin schuiftquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik keek naar een top-10 van lelijke vissen en hoewel ze over het algemeen vrij lelijk waren hadden ze de mond allemaal onder de ogen. Nu hebben de meeste dieren dat (zo niet alle) en ging ik me afvragen of er ook dieren zijn waarbij dat andersom is. Het lijkt alleen maar logisch omdat je er aan gewend bent
dat het in november ook regentquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is nu november en daarom
Wat kunnen we leren van deze videoclip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |