luister je niet, dan geld idd bovenstaande.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:25 schreef HzHertz het volgende:
Je moet nu de gevangenis in.
Dus als ik jou was zou ik alles achterlaten en snel naar het buitenland gaan zonder geld
lol ga toch gewoon naar school manquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef Monotomo het volgende:
En het schrijven van je eigen absentbriefjes?
?? Grapjasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef HzHertz het volgende:
[..]
lol ga toch gewoon naar school man
Dat dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef HzHertz het volgende:
[..]
lol ga toch gewoon naar school man
Neuh, als je gewoon altijd gaat heb je nooit gezeik daarover scheelt je weer n hoop. en wat maakt zo'n uurtje in de week nou weer uitquote:
kunnen ze weinig tegen doen, Als jij zegt doktor, prive. is dat klaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef Monotomo het volgende:
Op mijn middelbare school moesten de ouders schriftelijk toestemming geven de leerling zelf z'n briefjes te laten schrijven.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef Monotomo het volgende:
Ook dat is natuurlijk te vervalsenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:42 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Op mijn middelbare school moesten de ouders schriftelijk toestemming geven de leerling zelf z'n briefjes te laten schrijven.
Maar ga gewoon naar school, is goed voor je...
Uh, nee?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:42 schreef Schuttingbeer het volgende:
Maar ga gewoon naar school, is goed voor je...
omdat je dan een net iets mindere pauper bent dan zonder opleidingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |