abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:46:43 #126
71115 Rnej
I walk the line
pi_62844922
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:48 schreef KneusTeun het volgende:
skull candy zuigt! geluid is zwaar ruk en ze gaan gauw kapot!
valt wel mee met dat geluid hoor... ze gaan idd gauw kapot, maar ze zitten lekker en die AKG skait durf ik niet op mn kop te zetten op de piste... hoor ik echt geen reet meer
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:40:29 #127
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_62848098
Bij www.snowandrock.com krijgen ze binnen nu en 2 weken zeker weten nog 4 SkateBanana's binnen. Doe er je voordeel mee of maak iemand anders blij met deze info
Age of fruity enlightenment!
pi_62848838
Ben een beetje met m'n bindingen aan het spelen. Vond dat ze de vorige keer in snow world niet echt helemaal goed zaten. Kreeg ze wat lastig vast en zo. Heb nu de straps wat langer gemaakt en de toe strap iets verder naar voren gezet. Zit alleen nog met die Hi-back, moet die echt vast klikken als ik heb rechtop zet of toch wat losser? Verder nog tips? Vind het vrij lastig, er is zoveel dat je kan aanpassen.

Heb P1's btw.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:44:15 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62849730
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:34 schreef FlowDesign het volgende:
Hier is alvast 1 truucje wat je met een Camber-plank NIET kunt doen

http://tinypic.com/player.php?v=34t36s9&s=4
Haha gaaf filmpje
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:48:30 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62849867
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:48 schreef KneusTeun het volgende:
skull candy zuigt! geluid is zwaar ruk en ze gaan gauw kapot!
Dat is niet waar. De Gi serie is best een sterke serie.
Sommige vertonen wel idd snel kuren in de zin van dat het geluid ineens weg is in 1 oor. Maar dat zijn vooral de goedkopere oordopjes.
Tot nu toe alleen maar tevreden klanten gehad.

Ik heb met de smokin buds wat problemen gehad en die raad ik dus niemand aan. Als je echt oordopjes wilt kun je beter voor de Full Metal Jackets gaan. Goed geluid en kwalitatief ook veel beter. Maar ik kan me voorstellen dat je die te duur vind. Dan kun je gewoon beter voor een ander merk oordopjes gaan.

Voor headphones vind ik ze prima en gaan ze niet sneller stuk dan een ander. De Gi vind ik zelfs relatief sterk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:58:25 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62850182
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vage vorm met die traction zeg. Ik wist niet hoe dat er uit zag. Dat zorgt dus voor betere kantengrip?
Voor zover ik heb kunnen testen werkt het wel iets. Toen ik hem getest heb was er 70cm poeder gevallen dus ijzige of harde pistes waren er niet te vinden. Soms ff een beetje ijs en daar hield hij zich aardig op.
Mijn idee erover is dat ijs altijd klote zal blijven om op te snowboarden. Het is gewoon een ondergrond waar een snowboard of ski niet voor gemaakt is. Dan hadden ze de staalkanten wel beter en scherper gemaakt. Je kunt dan ook 100 contactpunten maken, maar het zal nooit echt comfortabel worden.
Maar het helpt wel. De techniek is ook heel makkelijk te begrijpen.

Ik kan iig wel met zekerheid zeggen dat hij echt wel aardig door de poeder gaat. Zeker aangezien het gewoon een twin is. Ik heb nog nooit op een twin gereden die zo makkelijk door de poeder gaat.
Daarnaast is freestylen en jibben heerlijk met dit boardje
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:00:06 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62850238
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:12 schreef Schuifpui het volgende:
Ben een beetje met m'n bindingen aan het spelen. Vond dat ze de vorige keer in snow world niet echt helemaal goed zaten. Kreeg ze wat lastig vast en zo. Heb nu de straps wat langer gemaakt en de toe strap iets verder naar voren gezet. Zit alleen nog met die Hi-back, moet die echt vast klikken als ik heb rechtop zet of toch wat losser? Verder nog tips? Vind het vrij lastig, er is zoveel dat je kan aanpassen.

Heb P1's btw.
Ik snap ff niet zo goed wat je bedoelt.
Je kunt een binding net zo instellen als je wilt, maar veel meer dan de straps goed afstellen en hem in het correcte aantal graden zetten doe ik meestal niet. De fabrieksinstellingen doen het verder prima voor mij
pi_62850497
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik snap ff niet zo goed wat je bedoelt.
Je kunt een binding net zo instellen als je wilt, maar veel meer dan de straps goed afstellen en hem in het correcte aantal graden zetten doe ik meestal niet. De fabrieksinstellingen doen het verder prima voor mij
De hi-back kun je zeg maar draaien ten opzichte van de binding, aan beide zijkant heb je van die schroefjes zitten. In feite kan je hem hierdoor ook naar voren of naar achteren verplaatsen, maar hij moet er goed tegen aan zitten. Ik heb de bindingen van NoComment gekocht en hij had er al wat mee zitten prutsen, dus daarom stonden links en recht een beetje anders.

Als die hi-back ingeklapt is zeg maar, en je wil hem rechtop zetten, moet ie dan een beetje klemmen of toch wat losser zitten? Daar zat namelijk een beetje verschil in. Zoals ik ze nu heb staan klikt hij het laatste stukje erin. Ik kan me ook niet echt herinneren hoe het zat bij andere bindingen.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:35:38 #134
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_62851246
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is niet waar. De Gi serie is best een sterke serie.
Sommige vertonen wel idd snel kuren in de zin van dat het geluid ineens weg is in 1 oor. Maar dat zijn vooral de goedkopere oordopjes.
Tot nu toe alleen maar tevreden klanten gehad.

Ik heb met de smokin buds wat problemen gehad en die raad ik dus niemand aan. Als je echt oordopjes wilt kun je beter voor de Full Metal Jackets gaan. Goed geluid en kwalitatief ook veel beter. Maar ik kan me voorstellen dat je die te duur vind. Dan kun je gewoon beter voor een ander merk oordopjes gaan.

Voor headphones vind ik ze prima en gaan ze niet sneller stuk dan een ander. De Gi vind ik zelfs relatief sterk.
Skullcandy is vooral gehyped om de looks , ze zijn niet super slecht maar voor iets meer haal je een akg die een heerlijk diep geluid hebben(eigenlijk beetje te zware bas,maar daar hou ik wel van).

En de ultieme is natuurlijk de mdr-v700 maar die is dan ook wel tyfus duur! geloof ik iets van 170 euro. die gebruik ik het liefst alleen met de mini disc. de akg is meer voor de ipod. mp3 is toch altijd minder.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:47:09 #135
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_62851584
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:09 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

De hi-back kun je zeg maar draaien ten opzichte van de binding, aan beide zijkant heb je van die schroefjes zitten. In feite kan je hem hierdoor ook naar voren of naar achteren verplaatsen, maar hij moet er goed tegen aan zitten. Ik heb de bindingen van NoComment gekocht en hij had er al wat mee zitten prutsen, dus daarom stonden links en recht een beetje anders.

Als die hi-back ingeklapt is zeg maar, en je wil hem rechtop zetten, moet ie dan een beetje klemmen of toch wat losser zitten? Daar zat namelijk een beetje verschil in. Zoals ik ze nu heb staan klikt hij het laatste stukje erin. Ik kan me ook niet echt herinneren hoe het zat bij andere bindingen.
Ik heb P1 Wingtips van modeljaar 2007 en voor zover ik weet moet je de hi-back inderdaad erin klikken wanneer je 'm rechtop zet. Als je ze iets langer hebt gebruikt dan gaat dat wel makkelijker hoor, in het begin gaat het soms wat zwaar
pi_62852775
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik heb P1 Wingtips van modeljaar 2007 en voor zover ik weet moet je de hi-back inderdaad erin klikken wanneer je 'm rechtop zet. Als je ze iets langer hebt gebruikt dan gaat dat wel makkelijker hoor, in het begin gaat het soms wat zwaar
Thanks Dat wilde ik weten, ik denk dat ze nu goed zitten.
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:04:02 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62853331
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:09 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Ah ik geloof dat ik al weet wat je bedoelt.
Hij moet er eigenlijk gewoon goed vast in zitten. Als je hem iets naar voren zet krijg je speling en dat wil je niet. Dat hij naar voren kan heeft meer te maken met het feit dat hij een beetje moet kunnen draaien.
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:08:41 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62853416
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:35 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Skullcandy is vooral gehyped om de looks , ze zijn niet super slecht maar voor iets meer haal je een akg die een heerlijk diep geluid hebben(eigenlijk beetje te zware bas,maar daar hou ik wel van).

En de ultieme is natuurlijk de mdr-v700 maar die is dan ook wel tyfus duur! geloof ik iets van 170 euro. die gebruik ik het liefst alleen met de mini disc. de akg is meer voor de ipod. mp3 is toch altijd minder.
Maar dat is niet helemaal eerlijk.
Je hebt het nu over 2 headphones die dus duurder zijn dan de gemiddelde Skullcandy headphone. Zo kan ik het ook. Ik snap dat mijn Hesh niet te vergelijken is met een mdr-v700 (whatever that might be ) maar dat wil niet zeggen dat Skullcandy geen goede spullen maakt.

Skullcandy maakt prima headphones die er ook nog eens erg cool uit zien. Dat er headphones met een beter geluid op de markt zijn voor gelijkwaardige prijzen zal ongetwijfeld, maar dat wil niet zeggen dat het geluid van Skullcandy crap is.

Dat Skullcandy met zijn kleurtjes gehyped is ben ik 100% eens.

btw minidisk
Dat is spul uit de middeleeuwen man!

anyway, als je mp3's een beetje goed ript dan moet je echt goede apparatuur hebben om het verschil en de beperking te horen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Komakie op 01-11-2008 00:14:09 ]
  zaterdag 1 november 2008 @ 03:04:37 #139
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_62855423
Minidisc, dat was al net zo'n succes als DCC
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:45:33 #140
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_62856630
Mini disc is niet zo slecht gecomprimeerd, mp3 wel. op me ipod probeer ik ook zoveel mogelijk wav files te zetten.
Bij bepaalde nummers merk je echt als het mp3 is,want als twee instrumenten te gelijk spelen haalt ie er een uit om dat ie er van uit gaat dat je dat niet hoort.
Bij klassieke muziek hoor je het super goed! maar ook bij hiphop vallen soms zelfs beats weg.

Ohja ff na gezocht de akg is cheaper dan een skullcandy.
En ja de sony is belachelijk duur! ik dacht 180 ofzo
sony :

AKG:

Maar als je idd een skullcandy ook wel chill vind is dat prima toch?
Ik vind wel beetje jammer dat het exclusieve er ook al totaal vanaf is.
Mischien wesc? nog nooit geprobeerd maar is ook hip gekleurd!!!
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:46:01 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62860193
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:45 schreef KneusTeun het volgende:
Mini disc is niet zo slecht gecomprimeerd, mp3 wel. op me ipod probeer ik ook zoveel mogelijk wav files te zetten.
Bij bepaalde nummers merk je echt als het mp3 is,want als twee instrumenten te gelijk spelen haalt ie er een uit om dat ie er van uit gaat dat je dat niet hoort.
Bij klassieke muziek hoor je het super goed! maar ook bij hiphop vallen soms zelfs beats weg.
Ok heb je een punt.
Maar ik luister geen klassieke muziek en ook geen hiphop

Ik heb er iig nog echt last van. Bij rock, punk en metal enzo heb je toch ook vaak dat er van 1 gitaar over gegaan wordt naar 2 en dat hoor ik over het algemeen prima.
Echter, het blijft compressie en er gaat altijd wat verloren. Hoewel bij de hoogste compressie van Mp3 er maar weinig van te horen is (vind ik)
quote:
Ohja ff na gezocht de akg is cheaper dan een skullcandy.
En ja de sony is belachelijk duur! ik dacht 180 ofzo
sony :[ afbeelding ]

AKG:[ afbeelding ]
Sony is met alles belachelijk duur. Je krijgt wel kwaliteit er voor terug, maar de vraag vind ik vaak wel of dat de extra prijs waard is.
quote:
Maar als je idd een skullcandy ook wel chill vind is dat prima toch?
Ik vind wel beetje jammer dat het exclusieve er ook al totaal vanaf is.
Mischien wesc? nog nooit geprobeerd maar is ook hip gekleurd!!!
Gaat me er meer om dat soms mensen zeggen dat Skullcandy crap is en dat is onzin.

Dat het exclusieve eraf is, is soms wel jammer. Gelukkig krijg je elk jaar weer een nieuwe "core" lijn. Die heeft dan nog niemand en is niet overal te verkrijgen. Toch nog een klein beetje exclusief
pi_62862655
Volgens mij kwam uit onderzoek dat vanaf een rate van 160 kbs het voor een menselijk oor niet hoorbaar is dat het gecomprimeerd is t.o.v. een .wav file. Dat je dat dus wel zou kunnen horen heeft te maken met of een hele grove compressie of onderbuikgevoelens.
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:57:14 #143
71115 Rnej
I walk the line
pi_62862766
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ok heb je een punt.
Maar ik luister geen klassieke muziek en ook geen hiphop

Ik heb er iig nog echt last van. Bij rock, punk en metal enzo heb je toch ook vaak dat er van 1 gitaar over gegaan wordt naar 2 en dat hoor ik over het algemeen prima.
Echter, het blijft compressie en er gaat altijd wat verloren. Hoewel bij de hoogste compressie van Mp3 er maar weinig van te horen is (vind ik)
[..]

Sony is met alles belachelijk duur. Je krijgt wel kwaliteit er voor terug, maar de vraag vind ik vaak wel of dat de extra prijs waard is.
[..]

Gaat me er meer om dat soms mensen zeggen dat Skullcandy crap is en dat is onzin.

Dat het exclusieve eraf is, is soms wel jammer. Gelukkig krijg je elk jaar weer een nieuwe "core" lijn. Die heeft dan nog niemand en is niet overal te verkrijgen. Toch nog een klein beetje exclusief
allemaal compressie en manier van rippen...

ik heb nog steeds cd's en die rip ik zelf en ik daag je uit om hier op mn buizenversterker een blinde test te komen doen.. wedden dat je t niet hoort....

de geluidsweergave van een ipod is sowieso zo slecht dat je er wel waves op kan plempen maar dat het toch afneemt.. hoe goed je koptelefoon ook is... ik heb een ipod en ik vind het geluid afdoende.. ik ben toch niet focussed genoeg op de piste om zo ruig op de muziek te letten

daarnaast zijn er weinig koptelefoons die zo goed aan je kop plakken als skullcandy headphones... en ik heb nooit beweerd dat ze qua geluid beter waren dan de andere merken.... ze zien er wel lekker uit , vooral

ik ben een onwijze audiofiel, maar als we dan echt gaan mierenneuken moet iedereen maar gewoon langskomen en eens een keer mijn buizenversterker komen aanhoren.. dan tief je meteen je ipod weg...
pi_62862841
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Volgens mij kwam uit onderzoek dat vanaf een rate van 160 kbs het voor een menselijk oor niet hoorbaar is dat het gecomprimeerd is t.o.v. een .wav file. Dat je dat dus wel zou kunnen horen heeft te maken met of een hele grove compressie of onderbuikgevoelens.
128 hoor je idd nog wel wat verschil met 196
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:25:01 #145
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_62863276
Ik vind het wel fijn om soms keihard klassieke muziek op te zetten bij een heerlijke tree run!
Maar ook wel dingen als subhumans,sex pistols,bob marley, nelly furtado(sorry) etc etc.

En die akg is fijn als je beetje lomp gaat doen,dat ding kun je namelijk niet kapot krijgen ronduit geniaal ding.
En ik weet dat ipod niet zo geweldig is vandaar de mini disc, thuis heb ik achter de tv, stereo, xbox ook een technics zet hangen met een dikke zelfbouw bas.
Ik vind heerlijk om muziek op lekkere manier te luisteren,en ben niet zo van de standaard simpele boxjes.
Ik wil ook heerlijk zelf me instellingen per muziek goed instellen.

Maar dit is gewoon persoonlijk, en ik heb stiekum ook nog ergens een roze skullcandy. maar die heb ik eerlijk gezegd paar keer gebruikt en hij zat niet lekker, en toen ik een meisje van 14 er mee zag lopen heb ik hem ook nie meer opgezocht. geen idee welk model, maar hij zat nie echt strak vast.

Anyways het is geen aanval op de skullcandy's maar tis nie me ding en ik vind het beetje gehyped.
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:43:27 #146
71115 Rnej
I walk the line
pi_62863632
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind het wel fijn om soms keihard klassieke muziek op te zetten bij een heerlijke tree run!
Maar ook wel dingen als subhumans,sex pistols,bob marley, nelly furtado(sorry) etc etc.

En die akg is fijn als je beetje lomp gaat doen,dat ding kun je namelijk niet kapot krijgen ronduit geniaal ding.
En ik weet dat ipod niet zo geweldig is vandaar de mini disc, thuis heb ik achter de tv, stereo, xbox ook een technics zet hangen met een dikke zelfbouw bas.
Ik vind heerlijk om muziek op lekkere manier te luisteren,en ben niet zo van de standaard simpele boxjes.

Maar dit is gewoon persoonlijk, en ik heb stiekum ook nog ergens een roze skullcandy. maar die heb ik eerlijk gezegd paar keer gebruikt en hij zat niet lekker, en toen ik een meisje van 14 er mee zag lopen heb ik hem ook nie meer opgezocht. geen idee welk model, maar hij zat nie echt strak vast.

Anyways het is geen aanval op de skullcandy's maar tis nie me ding en ik vind het beetje gehyped.
tis geen aanval maar het zuigt wel..

nuance!

enne.. muziek in de poeder? ... ga je schamen! .. die nelly furtado zie ik nog wel door de vingers
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:57:30 #147
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_62863901

In de Verenigde Staten is er grote beroering ontstaan door de nieuwe snowboards van Burton. Daarop prijken wulpse naaktmodellen van Playboy. Dat is te veel van het goede voor de preutse Amerikanen.

Meer dan honderd betogers verzamelden gisteren voor het hoofdkwartier van Burton in Burlington. Zij eisten dat de snowboards van de markt worden gehaald. Naast de serie boards met naaktmodellen hebben de betogers het ook gemunt op een serie met cartoons van zelfverminking. Vrouwenverenigingen en mannen van een groep tegen huiselijk geweld stapten samen op in deze manifestatie. Het bedrijf Burton geeft geen krimp en roept de vrije meningsuiting in om zich te verdedigen tegen het protest. (hlnsydney/kh)
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zaterdag 1 november 2008 @ 18:17:23 #148
83592 djv
for me and me mom
pi_62865685
oud "nieuws"
  zaterdag 1 november 2008 @ 18:24:54 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62865848
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:25 schreef KneusTeun het volgende:

Ik zie het al helemaal voor me. Beethoven Tutututu.... tutututu ondetussen denkt Teun "how ff boom ontwijken"
  zaterdag 1 november 2008 @ 18:26:37 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_62865881
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:43 schreef Rnej het volgende:

[..]

tis geen aanval maar het zuigt wel..

nuance!

enne.. muziek in de poeder? ... ga je schamen! .. die nelly furtado zie ik nog wel door de vingers
Ik weet nog dat er vroeger hier in het topic iemand zat (dentist heet hij geloof ik) die altijd liep te zeiken dat muziek niet kon want dan kon je de lawine niet aan horen komen op het moment dat je offpiste zit Mooi figuur was dat.

Anyway, muziek off piste hoort niet. Daar hoort die prachtige stilte juist bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')