Dan laat je die toch stiekem gewoon staan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef KneusTeun het volgende:
mijn persoonlijke specs kloppen helemaaaalll nie meer, ben gvdteveel aangekomen!
too latequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan laat je die toch stiekem gewoon staan?
url?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Geen id. Mijn ijslands is ook niet zo goed
btw, we hebben nu Dragon goggles op onze site staan. met extra lens erbij geleverd
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
In zijn sig..
http://www.gnarly.nl/
Ben vanmiddag/avond naar Duijvestein geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
de burton ruler is vrij lang en smal.. als je dan toch naar herenboots kijkt...
maar toch zou ik damesboots aanraden, je hebt een andere vorm been (kuit) , en 't is erg belangrijk om daar ook rekening mee te houden.. ga naar de winkel en laat je adviseren, en pas wat je aangeraden wordt :-)
Wat heb je precies nou bij elkaar? Board bindingen schoenen? welke merken?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben vanmiddag/avond naar Duijvestein geweest. Heb me later informeren en hij raadde mij toch een herenschoen aan. Heb uiteindelijk de Burton Hail van vorig jaar aangeschaft, zit erg lekker en voelde ook een stuk steviger dan de damesschoenen. De casa is het dus niet geworden
.
Nu is mijn setje eindelijk compleet, voor maar 370 euro. Het kan dus ook een stuk minder duur.
Board: Burton Featherquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wat heb je precies nou bij elkaar? Board bindingen schoenen? welke merken?
Nu nog een echte goggle en je bent helemaal het mannetjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Trapt af:
VerrekteZakHooi - Frits
Stats: 191cm, 80kg, 44.5 (11.5), 1984
Boards: K2 Darkstar 161 (2008)
Binding: Burton Custom (2009)
Schoen: Burton H.O.D. (2008)
Goggle: Sinner
btw hoe zit die Skullcandy Ti?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:29 schreef Rnej het volgende:
Rnej - Rene
Stats: 192,110,45,'83
Board: Rome Flag 160
Binding: Burton P1 Wingtip
Schoen: burton driver X
Goggle: Anon Realm
Protectie: Red Hi-Fi (helm), Ufo Plast Backprotector, Icetools Crashpant
Audio: Skullcandy TI, iPod classic 80 en iPhone 3g 16gb
Ti en Gi zijn volgens mij tzelfde.. ik vind m lekker groot, hoor weinig van de omgeving...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw hoe zit die Skullcandy Ti?
Volgens mij zijn de oren daar net zo groot van als de Gi of niet?
Ik heb nu de Hesh en die is net ietsje kleiner. Het past allemaal net zeg maar. Misschien dat de volgende dan weer een Ti wordt. Leuk als je een beetje rond kunt shoppen. Koop je toch snel wat anders. Aangezien je 2 keer zo veel koopt is het alsnog slecht voor de portomonnee maar goed
Ik heb ook nog een Tecno gogglequote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nu nog een echte goggle en je bent helemaal het mannetje
dat smelt niet meer hoor.. 's nachts vriest het al in de alpen in novemberquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Tecno goggle. Alleen daar zit een scheur in de binding die de elastieken verbindt. Keer zo hard op me achterhoofd, op die binding dus, gevallen (inclusief flink wat koprollen
) dat die scheurde.
Ps. er ligt al 70 cm op de gletsjer in Soelden. Zal alleen nog wel wat van smelten in de komende week maar ach, het begin is er!
De Ti zou iets beter en luxer moeten zijn dan de Gi. Volgens mij is de omvang van de oren hetzelfde, maar komt er bij de Ti iets beter geluid uit...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
Ti en Gi zijn volgens mij tzelfde.. ik vind m lekker groot, hoor weinig van de omgeving...
maar de ouwe Ti-modellen ehbben shitty plastic... bij mij istie al 3x kapot gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |