K heb wel flip flops besteld! Klopt bij mij perfect en k heb ook maat 41/42quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef PirE het volgende:
Heeft er iemand al eens slippers besteld bij A&F. S zou overeenkomen met 42, maar klopt dat ook een beetje.
muchos gracias, dan kan ik gelijk mijn bestelling afrondenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb wel flip flops besteld! Klopt bij mij perfect en k heb ook maat 41/42!
Mattie van mij gaat naar Amerika zaterdag, weer ff een bestellingslijstje mee gegeven (2 tees, 1 dunne hoodie en 1 dikkere hoodie)!
Graag gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef PirE het volgende:
[..]
muchos gracias, dan kan ik gelijk mijn bestelling afronden
K heb dit besteld:quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Graag gedaanWat ga je bestellen?
Zal vanaaf wel ff foto's plaatsen wat op mijn bestellijst staat!
heffingen zijn toch opgeheven?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef iosubSyS het volgende:
Bestelling van $140 incl verzendkosten (2 truien uit de clearance), heffing van 46E![]()
En nu al geleverd!!! Sjesus wat doen ze dat snel! Alleen het grijs-witte truitje is eigenlijk iets te kort/ te klein. Maar de rest is super!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:03 schreef karoltje het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor vriendje:
[ afbeelding ]
Lukt me op de een of andere manier niet om er foto's van te krijgen. Ben nu te moe om het uit te zoeken dus klik maar even
.
je betaalt geen invoerrechten beneden de ¤150, wel BTW.quote:
zaten er ook voorschotkosten bij van ongeveer 10 euro?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef iosubSyS het volgende:
Bestelling van $140 incl verzendkosten (2 truien uit de clearance), heffing van 46E![]()
Helaas zegt dat niks... Blijkbaar hadden ze het druk want ik heb sinds 3 dagen geleden een naheffing gehad en 3 december besteldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb van een bestelling van een maand terug nog steeds geen heffing. Zal dus ook wel niet meer komen
Jeetje hoe krijg je dat voor elkaar, beter doen ze dat bij mij ook de volgende keerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Helaas zegt dat niks... Blijkbaar hadden ze het druk want ik heb sinds 3 dagen geleden een naheffing gehad en 3 december besteld![]()
Gelukkig was het van een bestelling van zo'n 140 dollar maar 15 euro naheffing
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:50 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Helaas zegt dat niks... Blijkbaar hadden ze het druk want ik heb sinds 3 dagen geleden een naheffing gehad en 3 december besteld![]()
Gelukkig was het van een bestelling van zo'n 140 dollar maar 15 euro naheffing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |