ok my bad, ik dacht misschien dat het mogelijk was omdat ze in London ook een vestiging hebben.. maar bij welke pond/eurokoers zouden jullie naar London gaan om daar A&F te kopen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er is toch helemaal geen aparte UK site om te bestellen?
Bij de huidige pond/eurokoers. Ze zijn bijna evenveel waard nuquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:07 schreef trifko het volgende:
[..]
ok my bad, ik dacht misschien dat het mogelijk was omdat ze in London ook een vestiging hebben.. maar bij welke pond/eurokoers zouden jullie naar London gaan om daar A&F te kopen?
Ze zeggen ook dat ze meestal goedkoper zijnquote:Onze werkwijze
Onze medewerkers op ons kantoor in Miami kopen dagelijks vele producten voor onze klanten. Inmiddels zijn we vaste klanten in de Abercombie winkels in en rondom Miami. Hierdoor kunnen we exact inspelen op de vraag van de klant. Wat online soms is uitverkocht is waarschijnlijk gewoon nog op voorraad in de winkels.
Wij kopen letterlijk de artikelen die u op onze website heeft besteld. Deze worden vaak nog dezelfde week op ons kantoor in Miami afgeleverd. Zodra deze producten zijn gearriveerd in ons magazijn worden ze vrijwel dezelfde dag verzonden naar Nederland, die na aankomst in Nederland verpakt worden om naar u verzonden te worden.
Je moet gewoon zeggen dat de invoerrechten enz. keeeeeei duur zijn. Doe ik ookquote:Op zondag 28 december 2008 19:42 schreef Blaxje het volgende:
Kakzooi. Er gaan heel veel domme mensen iets bestellen op die site om maar stoer te zijn en met A&F te lopen. Het merk gaat verpauperen!
Die site houdt alleen maar de mythe in stand dat het zo ontzettend duur isquote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef Nesle het volgende:
Ik denk dat we niet zo bang hoeven te zijn voor verpaupering hoor, wat een achterlijke prijzen soms op die site zeg
idd, hier kan je het melden: http://www.abercrombie.co(...)brandprotection.htmlquote:Op zondag 28 december 2008 20:21 schreef NY_Giant het volgende:
Misschien moeten we Abercrombie.com even op de hoogte brengen van deze Nederlandse site. Wellicht dat ze er iets tegen kunnen doen.
Doe maar niet, nu denkt iedereen dat ik een heel duur kledingmerk altijd aan hebquote:Op maandag 29 december 2008 12:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
idd, hier kan je het melden: http://www.abercrombie.co(...)brandprotection.html
er staat onderaan ook een emailadres bij, tenzij je ze graag aan de telefoon hebt.
jawel, als je vanuit engeland naar de .COM of de .CO.UK site gaat kom je altijd op de britse A&F site uit, daar betaal je dus gewoon in britse ponden, mensen uit engeland kunnen niet vanaf de US site bestellen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er is toch helemaal geen aparte UK site om te bestellen?
Tenzij je met cookies aan de haal gaat waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
jawel, als je vanuit engeland naar de .COM of de .CO.UK site gaat kom je altijd op de britse A&F site uit, daar betaal je dus gewoon in britse ponden, mensen uit engeland kunnen niet vanaf de US site bestellen.
nee volgens mij versturen ze niet naar de UK vanaf de .COM site.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tenzij je met cookies aan de haal gaat waarschijnlijk...
Oh, zo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
nee volgens mij versturen ze niet naar de UK vanaf de .COM site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |