abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63884456
Laat maar, volgens mij heb ik het al: ze tellen de verzendkosten er ook bij op natuurlijk. In mijn geval verdelen ze de USD 40 over de twee kledingstukken.
Ander voorbeeld is 3 topjes van USD 12,90 = USD 38,70 + verz. USD 40 = USD 78,70.
pi_63885263
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:15 schreef PirE het volgende:

[..]

Gewoon een e-mail sturen met je klacht en dan komt het allemaal goed. .
Bedankt voor je reactie ga het doen
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:39 schreef Boink het volgende:
Ben benieuwd of je een naheffing krijgt. Anders ga ik van de week ook wat bestellen
Hopelijk niet want wil graag bij AE een paar dingetjes bestellen voor rond de 80 dollar in totaal maar de vorige keer kreeg ik via tnt belachelijke naheffingen dus wacht ik liever even of ik nu niks krijg
pi_63892199
Ik wil jullie nog even laten zien waar ik het over had met mijn trui...
Misschien ben ik wel een ouwe zeur maar goed ik vind het niet netjes afgewerkt het gaat dus om de naad van de trui je ziet zeg maar de achterliggende stof terwijl dit niet hoort.

Geheel:

Van dichterbij

Heb ze in elk geval een e-mail erover gestuurd met de vraag wat hier mee te doen.
pi_63892769
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Misschien ben ik wel een ouwe zeur maar goed ik vind het niet netjes afgewerkt het gaat dus om de naad van de trui je ziet zeg maar de achterliggende stof terwijl dit niet hoort.

Geheel:
[ afbeelding ]

Van dichterbij
[ afbeelding ]

Heb ze in elk geval een e-mail erover gestuurd met de vraag wat hier mee te doen.
Jamaar, dat hoort gewoon bij AnF, toch?
pi_63900414
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:03 schreef booo het volgende:

[..]

Jamaar, dat hoort gewoon bij AnF, toch?
Vintage.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:50:02 #106
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_63901487
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie ga het doen
[..]

Hopelijk niet want wil graag bij AE een paar dingetjes bestellen voor rond de 80 dollar in totaal maar de vorige keer kreeg ik via tnt belachelijke naheffingen dus wacht ik liever even of ik nu niks krijg
Hou me op de hoogte. Want dan bestel ik ook weer bij A&F
  woensdag 10 december 2008 @ 11:59:07 #107
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_63901695
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef Arjentjuh86 het volgende:

Geheel:
[ afbeelding ]

Van dichterbij
[ afbeelding ]

Ik kom net uit Chicago terug en heb er ook wat Abercrombie spul gekocht (had ervoor nog nooit van gehoord) maar alles in die winkel ligt daar er zo bij hoor, is volkomen normaal...
pi_63904375
Grappig, jullie geven allemaal aan dat het zo hoort nou ik krijg toch mooi een tegoedbon van $ 50,- omdat hun zelf vinden dat het ook niet zo hoort. Op de foto bij de site zelf is die naad ook echt niet zo slecht afgewerkt hoor

Dus mooi een gratis trui! Aangezien terug sturen te duur is doen ze dat blijkbaar op deze manier
  woensdag 10 december 2008 @ 14:02:15 #109
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_63904817
Ik zie het nu al gebeuren dat half NL gaat schrijven

Maar dat is vrij normaal: in de USA doen ze niet zo moeilijk en vinden ze een kleine compensatie minder belangrijk dan een eventuele slechte naam.
  woensdag 10 december 2008 @ 14:24:04 #110
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_63905391
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik zie het nu al gebeuren dat half NL gaat schrijven

Maar dat is vrij normaal: in de USA doen ze niet zo moeilijk en vinden ze een kleine compensatie minder belangrijk dan een eventuele slechte naam.
Ik heb ook een keer een refund gehad omdat er een gat in een blouse zat. Maar deze hoodie was ook wel heel erg slecht afgewerkt, ik heb een vergelijkbare van Ruehl en die is dus niet zo slordig afgewerkt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_63966350
Oké! Ik heb besteld Eindelijk.
Deze twee:

Min of meer als winterjas. Had eigenlijk nog een veel langere wishlist, maar zal eerst hier maar eens mee beginnen, met de hoop dat ze nog voor de wintersport binnen zijn. Ben benieuwd!
pi_63969358
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:44 schreef booo het volgende:
Oké! Ik heb besteld Eindelijk.
Deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Min of meer als winterjas. Had eigenlijk nog een veel langere wishlist, maar zal eerst hier maar eens mee beginnen, met de hoop dat ze nog voor de wintersport binnen zijn. Ben benieuwd!
Hele coole bodywarmer!
pi_64030199
Ohhhhh, het is binnen en ik ben hélemaal verliefd!
Mis alleen de parfumgeur, shit
pi_64035213
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef booo het volgende:
Ohhhhh, het is binnen en ik ben hélemaal verliefd!
Mis alleen de parfumgeur, shit
Parfumgeur? Die kan je toch niet internationaal bestellen?
Of bedoel je het figuurlijk
pi_64037462
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:23 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Parfumgeur? Die kan je toch niet internationaal bestellen?
Of bedoel je het figuurlijk
Nee zo van, dat de kleren daarnaar ruiken
pi_64038099
Toen ik deze zomer in verschillende mallls kwam kon ik A&F al van verre afstand ruiken, heerlijk die cologne voor de mannen
En mijn nieuwe kleertjes roken thuis in Nederland ook nog zo lekker , echt kut als ze dan in de was moeten
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_64062206
Omdat het vest anders zit dan verwacht bied ik deze te koop aan:

[TK] Abercrombie & Fitch Vest : Lake Harris
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:43:21 #118
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_64066664
Gister weer wat besteld (2 shirts & 2 tees), Had een foutje gemaakt in de maat en na een kort mailtje hadden ze het gelijk veranderd voor het pakketje de deur uit was.

Top service
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_64070433
Hoe vallen gewone truien eigenlijk? Net zoals hoodies iets groter dan shirts en tees?
Staan namelijk wel wat fraaie truien in de clearance
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64074777
Onderstaande sleeve/knit is binnen, is mij echter te strak.. (maat M). daarom bied ik m te koop aan, zie [TK] Abercrombie&Fitch sleeve maat M (nieuw)

But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_64075839
In februari naar NY, dat wordt shoppen!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_64117974
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Heb alles M maar hoodies vallen wel wat groter. Niet dat ik dat erg vind... Dus bij jou zou S misschien dan net kunnen mocht je ervan houden dat het wat strakker zit.
Vanwege dat 'misschien' toch maar gewoon twee keer een M genomen. Het vest is alleen geen muscle fit, eens zien hoeveel dat uitmaakt. Gisteravond besteld, op vrijdag de 26ste of daarvoor binnen (maar ik denk eigenlijk dat het na de kerst wordt)

Plaatjes zijn klikbaar, al lijkt het me zo wel duidelijk genoeg
pi_64122211
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Vanwege dat 'misschien' toch maar gewoon twee keer een M genomen. Het vest is alleen geen muscle fit, eens zien hoeveel dat uitmaakt. Gisteravond besteld, op vrijdag de 26ste of daarvoor binnen (maar ik denk eigenlijk dat het na de kerst wordt)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes zijn klikbaar, al lijkt het me zo wel duidelijk genoeg
Mocht je dat vest niet passen dan heb ik wel belangstelling
Ze zijn btw erg snel altijd bij Abercrombie... Heb het meestal zelfs één of twee dagen eerder maar goed even afwachten dus.

Heb trouwens nog geen naheffing gehad... Normaal gesproken had ik nu wel een keer wat binnen gehad had het namelijk 5 december binnen

Dus ik denk, het is nu echt t/m 150 euro import vrij! Mocht ik het toch nog krijgen dan horen jullie dat natuurlijk!

[ Bericht 15% gewijzigd door Arjentjuh86 op 18-12-2008 15:53:09 ]
  donderdag 18 december 2008 @ 16:33:53 #124
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_64123921
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Heb trouwens nog geen naheffing gehad... Normaal gesproken had ik nu wel een keer wat binnen gehad had het namelijk 5 december binnen

Dus ik denk, het is nu echt t/m 150 euro import vrij! Mocht ik het toch nog krijgen dan horen jullie dat natuurlijk!
wanneer ging die 150 euro import vrij officieel in? ik dacht dat dat pas vanaf 2009 was, of niet?
The truth is relative, pick one that works!
pi_64124293
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

wanneer ging die 150 euro import vrij officieel in? ik dacht dat dat pas vanaf 2009 was, of niet?
1 december 2008. Sindsdien hoef je alleen nog maar BTW te betalen bij bedragen tot 150 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')