Bedankt voor je reactie ga het doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon een e-mail sturen met je klacht en dan komt het allemaal goed..
Hopelijk niet want wil graag bij AE een paar dingetjes bestellen voor rond de 80 dollar in totaal maar de vorige keer kreeg ik via tnt belachelijke naheffingen dus wacht ik liever even of ik nu niks krijgquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:39 schreef Boink het volgende:
Ben benieuwd of je een naheffing krijgt. Anders ga ik van de week ook wat bestellen
Jamaar, dat hoort gewoon bij AnF, toch?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik wil jullie nog even laten zien waar ik het over had met mijn trui...
Misschien ben ik wel een ouwe zeur maar goed ik vind het niet netjes afgewerkt het gaat dus om de naad van de trui je ziet zeg maar de achterliggende stof terwijl dit niet hoort.
Geheel:
[ afbeelding ]
Van dichterbij
[ afbeelding ]
Heb ze in elk geval een e-mail erover gestuurd met de vraag wat hier mee te doen.
Vintage.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:03 schreef booo het volgende:
[..]
Jamaar, dat hoort gewoon bij AnF, toch?
Hou me op de hoogte. Want dan bestel ik ook weer bij A&Fquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie ga het doen
[..]
Hopelijk niet want wil graag bij AE een paar dingetjes bestellen voor rond de 80 dollar in totaal maar de vorige keer kreeg ik via tnt belachelijke naheffingen dus wacht ik liever even of ik nu niks krijg![]()
Ik kom net uit Chicago terug en heb er ook wat Abercrombie spul gekocht (had ervoor nog nooit van gehoord) maar alles in die winkel ligt daar er zo bij hoor, is volkomen normaal...quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik wil jullie nog even laten zien waar ik het over had met mijn trui...
Misschien ben ik wel een ouwe zeur maar goed ik vind het niet netjes afgewerkt het gaat dus om de naad van de trui je ziet zeg maar de achterliggende stof terwijl dit niet hoort.
Geheel:
[ afbeelding ]
Van dichterbij
[ afbeelding ]
Heb ze in elk geval een e-mail erover gestuurd met de vraag wat hier mee te doen.
Ik heb ook een keer een refund gehad omdat er een gat in een blouse zat. Maar deze hoodie was ook wel heel erg slecht afgewerkt, ik heb een vergelijkbare van Ruehl en die is dus niet zo slordig afgewerkt.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik zie het nu al gebeuren dat half NL gaat schrijven![]()
Maar dat is vrij normaal: in de USA doen ze niet zo moeilijk en vinden ze een kleine compensatie minder belangrijk dan een eventuele slechte naam.
Hele coole bodywarmer!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:44 schreef booo het volgende:
Oké! Ik heb besteldEindelijk.
Deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Min of meer als winterjas. Had eigenlijk nog een veel langere wishlist, maar zal eerst hier maar eens mee beginnen, met de hoop dat ze nog voor de wintersport binnen zijn. Ben benieuwd!
Parfumgeur? Die kan je toch niet internationaal bestellen?quote:Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef booo het volgende:
Ohhhhh, het is binnen en ik ben hélemaal verliefd!
Mis alleen de parfumgeur, shit
Nee zo van, dat de kleren daarnaar ruikenquote:Op maandag 15 december 2008 17:23 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Parfumgeur? Die kan je toch niet internationaal bestellen?![]()
Of bedoel je het figuurlijk
Vanwege dat 'misschien' toch maar gewoon twee keer een M genomen. Het vest is alleen geen muscle fit, eens zien hoeveel dat uitmaakt. Gisteravond besteld, op vrijdag de 26ste of daarvoor binnen (maar ik denk eigenlijk dat het na de kerst wordt)quote:Op zondag 7 december 2008 12:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Heb alles M maar hoodies vallen wel wat groter. Niet dat ik dat erg vind... Dus bij jou zou S misschien dan net kunnen mocht je ervan houden dat het wat strakker zit.
Mocht je dat vest niet passen dan heb ik wel belangstellingquote:Op donderdag 18 december 2008 13:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vanwege dat 'misschien' toch maar gewoon twee keer een M genomen. Het vest is alleen geen muscle fit, eens zien hoeveel dat uitmaakt. Gisteravond besteld, op vrijdag de 26ste of daarvoor binnen (maar ik denk eigenlijk dat het na de kerst wordt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes zijn klikbaar, al lijkt het me zo wel duidelijk genoeg
wanneer ging die 150 euro import vrij officieel in? ik dacht dat dat pas vanaf 2009 was, of niet?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Heb trouwens nog geen naheffing gehad... Normaal gesproken had ik nu wel een keer wat binnen gehad had het namelijk 5 december binnen![]()
Dus ik denk, het is nu echt t/m 150 euro import vrij! Mocht ik het toch nog krijgen dan horen jullie dat natuurlijk!![]()
1 december 2008. Sindsdien hoef je alleen nog maar BTW te betalen bij bedragen tot 150 euro.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
wanneer ging die 150 euro import vrij officieel in? ik dacht dat dat pas vanaf 2009 was, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |