K heb wel flip flops besteld! Klopt bij mij perfect en k heb ook maat 41/42quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef PirE het volgende:
Heeft er iemand al eens slippers besteld bij A&F. S zou overeenkomen met 42, maar klopt dat ook een beetje.
muchos gracias, dan kan ik gelijk mijn bestelling afrondenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb wel flip flops besteld! Klopt bij mij perfect en k heb ook maat 41/42!
Mattie van mij gaat naar Amerika zaterdag, weer ff een bestellingslijstje mee gegeven (2 tees, 1 dunne hoodie en 1 dikkere hoodie)!
Graag gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef PirE het volgende:
[..]
muchos gracias, dan kan ik gelijk mijn bestelling afronden
K heb dit besteld:quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Graag gedaanWat ga je bestellen?
Zal vanaaf wel ff foto's plaatsen wat op mijn bestellijst staat!
heffingen zijn toch opgeheven?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef iosubSyS het volgende:
Bestelling van $140 incl verzendkosten (2 truien uit de clearance), heffing van 46E![]()
En nu al geleverd!!! Sjesus wat doen ze dat snel! Alleen het grijs-witte truitje is eigenlijk iets te kort/ te klein. Maar de rest is super!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:03 schreef karoltje het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor vriendje:
[ afbeelding ]
Lukt me op de een of andere manier niet om er foto's van te krijgen. Ben nu te moe om het uit te zoeken dus klik maar even
.
je betaalt geen invoerrechten beneden de ¤150, wel BTW.quote:
zaten er ook voorschotkosten bij van ongeveer 10 euro?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef iosubSyS het volgende:
Bestelling van $140 incl verzendkosten (2 truien uit de clearance), heffing van 46E![]()
Helaas zegt dat niks... Blijkbaar hadden ze het druk want ik heb sinds 3 dagen geleden een naheffing gehad en 3 december besteldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb van een bestelling van een maand terug nog steeds geen heffing. Zal dus ook wel niet meer komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |