Joh!?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij maakt toch een lijstje van Engelse bands? The Strokes en White Stripes zijn Amerikanen.
t'is maar welke versie je bedoelt, natuurlijk. De jaren '70 --> versie is natuurlijk al voor 2/5 Amerikaans.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
Fleetwood Mac.
Nee, dat als je FF een argument vindt vóór Britse bands, je WS TS wel als argument tégen ze moet gebruiken. Anders ben je wel heel selectief.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je doelt op het feit dat FF Schotten zijn? Valt nog steeds onder Britten toch?
En de Toppersquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Agh zolang het maar mooi is maakt het mij niet uit waar het vandaan komt
Om er maar slechts één van heeeeel veel te noemen ja.quote:
Maar wat er uit de VS nog niet tot bij jou is overgewaaid, dat is pas subliem!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
Wat er uit de VS naar Nederland overwaait, is voornamelijk bagger-hiphop.
Doe eens voorbeelden danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
Maar wat er uit de VS nog niet tot bij jou is overgewaaid, dat is pas subliem!
hier in europa worden we overspoeld met steeds dezelfde britpopmeuk maar met nieuwe bands, terwijl er in de nieuwe wereld heerlijke muziek wordt gemaakt die nooit het grote publiek in europa bereikt.
Hmm... goede maatstaf. Eens kijken hoe dat bij mijn top 25 is:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef Apfelsaft het volgende:
*Kijkt naar top 5 op last.fm:
Muse
Jamiroquai
Pink Floyd
Radiohead
Joy Division
Allemaal Brits, dus lijkt me duidelijk
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een greep uit mijn luisterstatistieken, achteraf gezien heb ik de bands uit de UK toch wel lief, maar VS wint.
[ Bericht 93% gewijzigd door emokid op 31-10-2008 16:36:41 ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:28 schreef emokid het volgende:
De VS(en Canada) natuurlijk, Britten kunnen me gestolen worden.Joy Division zowel Amerikaans als Brits?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een greep uit mijn luisterstatistieken, achteraf gezien heb ik de bands uit de UK toch wel lief, maar VS wint.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |