ik gaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:43 schreef monicavanhaaften het volgende:
Zit al maanden grotendeels zonder Ziggo (internet en telefoon), regelmatig emails verstuurd en ook op alle fora waaronder www.forum.fok.nl en www.hetspoorbijster.nl geklaagd. Ook naar Tros Radar gekeken. Vandaag antwoord van Ziggo lees hier:
Geachte heer XXX,
Uit onze administratie blijkt, dat er geen problemen door u aangegeven worden met het internet, daarom verzoek ik u om kontakt op te nemen met onze technische helpdesk via onderstaand nummer.
Mocht het zo zijn dat er daar bij diverse testen er inderdaad een probleem is door onze schuld, dan kan u verzoeken om een creditering van de periode waarin dit plaats vond.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Zanten, Lammert van
Afdeling Klantenservice
Ziggo
MENSEN GA OF BLIJF WEG BIJ ZIGGO
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet het niet hoor. Maar volgens mij is het allemaal but met die providers tegenwoordig. één grote kolerezooi. Enige twee bedrijven waar ik nooit probs mee heb gehad zijn de volgende:BBNED
Hier ook, alleen wat gezeik met 't aanvragen van Eredivisie Live. Qua internet en telefonie totaal geen klachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef senesta het volgende:
Wij hebben in het begin wat strubbelingen gehad toen multikabel net overging in Ziggo maar op het moment loopt het eigenlijk soepeltjes.
Ze mogen van mij wel eens wat aan die site doen, gadverdamme wat ziet dat er toch ontzettend belachelijk uit en het is ook nog een onoverzichtelijk !quote:
met hetnet hier ook al jaren geen problemenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet het niet hoor. Maar volgens mij is het allemaal but met die providers tegenwoordig. één grote kolerezooi. Enige twee bedrijven waar ik nooit probs mee heb gehad zijn de volgende:XS4ALL
BBNED
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef Schut85 het volgende:
volgensmij waren zij onderwerp van gesprek bij Radar door de zeer slechte service
HetNetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
met hetnet hier ook al jaren geen problemen
ook lekker een lage ping, handig voor het gamen
ik heb een tegenwoordig niet meer bestaand abonnement en nog voordat die pauper reclame's kwamenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |