Ruud weet ondertussen nog van de prins geen kwaad
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 December 1999).]
Ik probeer alleen maar wat nieuws, wat leukers dat dat eindeloze BB gezeik te brengen en krijg gelijk hijgers in mijn nek !
quote:Goeiemorgen beste Boy en iig namens mijzelf, van harte welkom op het FOK!Forum. Het is voor zover ik weet zeker niet de bedoeling dat nieuwelingen op deze manier worden afgeblaft. Trek je daar dus maar niets van aan.
op 12-02-1999 om 07:09 AM schreef BOY het volgende:
Ik dacht dat Nederland bevolkt werd door vrijdenkende mensen ....... hoezoo OFF TOPIC?
Het is echter wel zo dat dit forum bedoeld is om te discussieren over BB. Jouw nieuws over de Oosterhoutse carnaval is best interessant, maar past mi beter in het forum "General Chat".
Overigens blijf je hier natuurlijk van harte welkom. Leg bijvoorbeeld eens uit wat je nou zo stoort aan dat "eindeloze BB gezeik".
met allervriendelijkste groeten,
GHaven
quote:
op 12-01-1999 om 10:11 PM schreef BOY het volgende:
Jullie zij wel een fel stelletje zeg .....Ik probeer alleen maar wat nieuws, wat leukers dat dat eindeloze BB gezeik te brengen en krijg gelijk hijgers in mijn nek !
Even voor de duidelijkheid:
Dit is een forum over bb, voor andere zaken kun je kiezen uit andere opties, als er niets voor je bij zit mail even naar een van de admins, en doe een verzoek iets te openen waar jij je beter in thuis voelt.
Je verwacht toch ook niet dat als je in de trein naar Deventer stapt dat je in Amsterdam uitkomt.
Deze is echt goed! Van harte welkom boy, heerlijk om een onbevangen en enthousiast nieuw forum lid te verwelkomen!
Ze hebben om die ruim 2000 randgroepjongeren en ouderen die hier ophet forum rondhangen in het gareel te houden wat regels opgesteld. die staan ook bovenaan het forum vermeld.
Maar chapeau Boy, ik vond het een leuke binnenkomer! Carnaval in Oosterhout? Probeer het een keer in Tilburg zou ik zeggen!
Met nadruk op mijn signature:
Als je graag over Carnaval wil lullen doe het dan in General Chat ofzo.
Handig he al die verschillende forums (.. en toch posten ze het hier?! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |