SPOILER: Bijzonder belangrijk en economisch voordeligOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door n8n op 29-10-2008 13:29:42 ]“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
stoer?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:16 schreef n8n het volgende:
Heb Cs3 zó 3 keer liggen met een serial (geen crack dus)Dat krijg je als 5 van je vrienden opeens een Mac nemen maar ik toch echt mijn gebrande dvdtjes terug eis
![]()
Wat MonoSyth doet is niet erg nodig, al die freeware, Office is 1 op 1 werkend te kopieeren naar een andere MacHet is dat ik InDesign i.p.v Word gebruik, eigenlijk is al het 'kraakwerk' op een Mac zo vel makkelijker
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:23 schreef n8n het volgende:
bovenstaande post van donderopman, maar:
Ik vind The Unarchiver beter voor het uitpakken van bestanden, heb alle 'merken' geprobeerd.
iAlertU is meer voor een Macbook dacht ik.iAlertU is idd voor een macbook handig. (is ook een macSPOILER: Bijzonder belangrijk en economisch voordeligOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
En je spoiler is idd ook erg handig!Don't take life too serious or you'll never get out of life.
Naja, niets bijzonders.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef n8n het volgende:
Misschien handig om te weten van de TS wat hij/zij allemaal van plan is te gaan doen met zijn/haar Mac.
Dat een Macbook ook een Mac is en dat het voor de Mac wist ik, maar met bijvoorbeeld een iMac is het minder 'nodig'.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:45 schreef donderopman het volgende:
[..]
iAlertU is idd voor een macbook handig. (is ook een mac)
En je spoiler is idd ook erg handig!
Oké maar het kan zijn dat je nu geïnteresseerder bent in het organiseren/bewerken van je foto's en video's, of dat je specifieke vragen hebt over het afspelen van bepaalde media. Dat je een Office pakket nodig hebt voor je werk of school, of misschien wel webdesign als hobby hebt. Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Naja, niets bijzonders.
Ik ben gewoon benieuwd naar de mogelijkheden hiervoor, en wellicht zit er nog iets handigs voor mezelf tussen.
ook implicit SSL??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:16 schreef Blaxje het volgende:
Flow voor FTP. Versie 1.1 is echt keihard. Beter, mooier en vooral veel sneller dan Transmit. Kost wel geld, maar dan heb je ook wat.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:03 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat scherm dus
Wat kun je hieruit opmaken dan?
[ afbeelding ]
en daarvoor gebeurde dit:
[ afbeelding ]
Dank iig alvast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |