Spaanse horror, prijsjes gewonnen, o.a. op Lowlands vertoon, rechten al verkocht voor een Amerikaanse remake.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:35 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb dus echt nog nooit van dat hele [Rec] gehoord, maar ik zie dat hij al uit 2007 is en op de IMDB zijn ze er lyrisch over. *checken gaat*
Dat is 'm ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[rec] is de spaanse horror film?
of denk ik nu weer aan een andere film?
Sterker nog: Quarantine is al uit (de remakequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Spaanse horror, prijsjes gewonnen, o.a. op Lowlands vertoon, rechten al verkocht voor een Amerikaanse remake.
Heb even de trailer bekeken op YouTube en ze hebben het echt frame voor frame nagemaakt, zo te zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sterker nog: Quarantine is al uit (de remake) !
Ow, doen ze snel danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sterker nog: Quarantine is al uit (de remake) !
Mja, is bij Fynny Games ook. Frame voor frame. Amerikanen kunnen niet tegen andere talen en ondertitels of zo? De film is echt EXACT hetzelfde, alleen dan met andere acteurs.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb even de trailer bekeken op YouTube en ze hebben het echt frame voor frame nagemaakt, zo te zien.
Kijk eens in de FRS. Ligt al op DVD.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Trailer staat echt al super super lang op internet, komt ie nog ooit eens in de bios?
Maar ik wil de bios versiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk eens in de FRS. Ligt al op DVD.
Ik draag hem weleens 9 uur.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef wonderer het volgende:
Een cockring mag je toch maar 20 minuten achter elkaar om of zo?
Hm. Maar je blokkeert de circulatie toch? Dat is niet erg gezond.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik draag hem weleens 9 uur..
Niet die metalen overigens hoor. Durf ik niet te combineren met kamagra, want straks gaat 'ie niet meer af..
Nou heb ik honger...quote:
Maar ik heb tijdens die 9 uur niet continu een erectie (goddank!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:15 schreef wonderer het volgende:
Hm. Maar je blokkeert de circulatie toch? Dat is niet erg gezond.
Doet ie pas als je piemel groot genoeg is, bij kleintjes heeft het geen bijeffecten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Maar je blokkeert de circulatie toch? Dat is niet erg gezond.
Oh ja, natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar ik heb tijdens die 9 uur niet continu een erectie (goddank!!.).
Dan zit 'ie niet strak.
Blair, Jennyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GG was weer geweldig, op de pluk haar van Nate na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |