Dat is ook grappig. In dat boek staat: je hoeft het niet te geloven, je moet het gewoon doen. En door dat te doen ben ik gaan geloven.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik merk wel dat ik vrolijk ben, ondanks rotdag. Nog even en ik ga in the secretgeloven.

Wil de US remake ook zien. Ben benieuwd hoe erg ze t verneukt hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Heerlijke film! Zat echt tegen het plafond aan en dat gebeurd niet vaak meer. Langzame spanningsopbouw tot op het moment dat je dekt "is dit nou eng of een real life docu van SBS6? En dan ineens WHAMMMM! Goddamn zeg!

Ja moet je me thuis ff aan herinneren als je op de keukentafel. ligt dan. Anders vergeet ik dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wil de US remake ook zien. Ben benieuwd hoe erg ze t verneukt hebben.
Je moet Dead Set ff downloaden, het is 5 afleveringen en de eerste 2 zijn al geweest

Scheiden!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
downloaden

Waarom? Ik kan het legaal niet verkrijgen.quote:

Ik kan het Otazu collier van 600 euro dat ik voor mijn volgende shoot wil gebruiken ook niet legaal verkrijgen. Stelen is geen optie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom? Ik kan het legaal niet verkrijgen.

Vond je'm niks of durfde je'm niet te kijken?quote:

Ik zie het niet als stelen. Films is een whole different story, die download ik niet.. TV uitzendingen zijn gewoon te verkrijgen en ik betaal voor m'n zenders. Dat zij er voor kiezen om slecht om te gaan met de aangekochte series en dat ik dus ipv de opgewarmde kliekjes met slecht bestek de verse maaltijd haal..tja...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:24 schreef Gellarboy het volgende:
Ik kan het Otazu collier van 600 euro dat ik voor mijn volgende shoot wil gebruiken ook niet legaal verkrijgen. Stelen is geen optie.. Tough luck I guess.

op een gegeven moment had ik het wel gehad met het hysterisch krijsend van kamer naar kamer door het gebouw heen rennen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond je'm niks of durfde je'm niet te kijken?

Als je maar niet gaat concurreren met "Angel goes Anal!"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:27 schreef Xiance het volgende:
dat wordt meteen de werktitel van mijn eerste film
"Its a dream cum true part 1"

Welk verhaal?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
op een gegeven moment had ik het wel gehad met het hysterisch krijsend van kamer naar kamer door het gebouw heen rennen...
verhaal werd slap

Had ik bijna voor mijn vaders verjaardag gekocht maar bedacht me dat hij niet per se van dat genre houdt.quote:

Kom anders een avondje langs. Dan helpen we je vast op weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:26 schreef Xiance het volgende:
kind kind kind... its a dream cum true!

welnee shatz.. en anders doen we toch tesaam een filmpje..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat concurreren met "Angel goes Anal!"

Rekt dat niet verschikkelijk op?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Op het moment dat je zo'n strakke ring draagt dan kan je bloed niet zo goed meer weg, waardoor je een grotere en hardere erectie krijgt. En je komt harder klaar.
Ik heb een hele dikke van roestvrij staal. Weegt 250 gram..

Hoe bedoel je? Rekt wat op? Je voorhuid enzo? Nee joh.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:51 schreef Stroekie het volgende:
Rekt dat niet verschikkelijk op?
lijkt me niet dat je daar direct zonder voorbereiding aan moet beginnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |