Verkrijgbaar op de Ksbaaaks?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Uncharted: Drake's Fortune same thing.
Ik wou 'm gaan huren, maar het mag niet van P.quote:
issie niet te downloaden dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik wou 'm gaan huren, maar het mag niet van P.
OMDAT IE BANG IS MAAR ONDERTUSSEN WEL MIJ ZIT UIT TE LACHEN ALS IK SCHRIK! POEPHOMO! GA MAAR MET JE BARBIES SPELEN! whehehe.
PS3quote:
Daar ga ik nog even niet aan beginnen.quote:
Ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:48 schreef Gellarboy het volgende:
Daar ga ik nog even niet aan beginnen.
quote:
kan jij je standpunt ten opzichte van downloaden niet ergens als onderschrift toevoegen zodat je het niet aan elke fokker hier persoonlijk hoeft uit te leggenquote:
Ik leg toch niks uit?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef Stroekie het volgende:
kan jij je standpunt ten opzichte van downloaden niet ergens als onderschrift toevoegen zodat je het niet aan elke fokker hier persoonlijk hoeft uit te leggen
En op youtube kijken is wel legaal, wou je zeggen?quote:
Haha, die was wel vet!quote:
Ik schrok me echt kapot toen die koe uit het niks kwam...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha, die was wel vet!.
"There is no spoon!"
Ik heb ook weleens een propje op straat gegooid. Toch kan ik wel slapen 's nachts.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:56 schreef wonderer het volgende:
En op youtube kijken is wel legaal, wou je zeggen?
Ik ben niet bang, maar heb een pokkehekel aan krijsende wijven.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik wou 'm gaan huren, maar het mag niet van P.
OMDAT IE BANG IS MAAR ONDERTUSSEN WEL MIJ ZIT UIT TE LACHEN ALS IK SCHRIK! POEPHOMO! GA MAAR MET JE BARBIES SPELEN! whehehe.
Mooi!quote:
Nee, ik ben even Little Snitch aan het installeren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:06 schreef Pjederdy het volgende:
Heb je mn foto al ge-upped? [tap][tap][tap]
ik moet m nog in z'n geheel horen maar ik verwacht sowieso niet dat hij boven I'm Not Dead uit komt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:55 schreef Gellarboy het volgende:
Luister momenteel naar de nieuwe P!nk, maar ik ben niet heel enthousiast ofzo. Zijn d'r mensen hier die 'm wel goed vinden?
Niet het onmogelijke vragen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mooi!. KRIJG JE VOOR JE VERJAARDAG VOOR 600 EURO AAN BARBIES!!!!
En nou stilzitte en mooi zijn!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |