zoveel gaat niet over jou persoonlijk, alleen over wat je met je ogen hebt, over die ziekte/afwijking zelfquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:38 schreef Runx het volgende:
[..]
dude dat is een samenvatting van mijals ik alles wou neer zetten , dan had fok gewoon geen ruimte meer over
gewoon even doorzettenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben een heel eind gekomen..alleen de laatste 2 alinea's had ik geen zin meer
doe ik t begin van de middag ff op mn notebook!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja doe eens PM van gister avond.. everything please..
Jeweetwel from A to Z oh and dont forget the XXX![]()
ik had niks te doen, maar toch had ik geen zin meer in die laatste 2 alinea'squote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef Runx het volgende:
[..]
gewoon even doorzettenwaarom heb jij mijn bio gelezen
ik ken jou ook niet al 3 jaar ofso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb je gedaan barra?!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Barra je negeert me.. je zou alles vertellen!
nee dat zijn wikipedia stukken en een klein verhaal , als ik alles wou neer zetten , dan had ik ondertussen 20 keyboards versletenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zoveel gaat niet over jou persoonlijk, alleen over wat je met je ogen hebt, over die ziekte/afwijking zelf
Shiittt...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe ik t begin van de middag ff op mn notebook!
jewaits
ik kan niet zo snel typen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Barra je negeert me.. je zou alles vertellen!
schoen zettenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Shiittt...
Moet ik zo lang wachten haha
Ik heb dat gevoel als toen je nog klein was en je de volgende dag in je schoen mocht kijken..
Zo nieuwsgierig ben ik haha!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:40 schreef GilaMonyet het volgende:
De dagcijfertsmeer dan halve dag introductie gehad..en toch nog 90 postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan niet zo snel typen!
damn ik zag mezelf in een spiegel en damn ik zie er goed uit vandaag!!
Loool mail van jurgens jij ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
meer dan halve dag introductie gehad..en toch nog 90 posts
Ik gewoon bijna 400 posts moet nie gekker wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
meer dan halve dag introductie gehad..en toch nog 90 posts
Net zoals vandaag bedoel jequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
Gewoon 103 posts
En ik had het druk nog wel
Blijkbaar niet druk genoegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
Gewoon 103 posts
En ik had het druk nog wel
volgens mij mis ik watquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat die niet heeft gedaan!
hoe doe je dat tochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik gewoon bijna 400 posts moet nie gekker worden
Ik voer geen flikker meer uit tot het 12 uur isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |