Zijn er cijfers bekend dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef star_gazer het volgende:
Porsche al op +34%. Dat zal toch nog wel verder gaan spuiten lijkt me?
Waar heeft Porsche dat kapitaal eigenlijk vandaan gehaald om in een paar jaar half VW op te kopenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Marktcap Porsche: 5,4 miljard euro
You do the math
Nee, maar hun aandeel in Volkswagen is momenteel meer waard dan Porsche zelf volgens mijquote:
Wat heeft die de laatste dagen eik gedaan? Helemaal niet op gelet (vooral naar VW gekeken).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef star_gazer het volgende:
Porsche al op +34%. Dat zal toch nog wel verder gaan spuiten lijkt me?
Zijn 75% opties op VW verzilverd. Ofwel: Volkswagen gekochtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat heeft die de laatste dagen eik gedaan? Helemaal niet op gelet (vooral naar VW gekeken).
Welke? Welke? SELL SELL SELLquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:36 schreef superworm het volgende:
Ik werk bij een internationaal vervoersbedrijf, hoor net van iemand in m'n rookpauze dat de winstprognose drastisch is bijgesteld en dat 'de business' jaren 30-praktijken verwacht
Die gaan dadelijk een jaar met bijna meer winst dan omzet bekendmakenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Even rekenen
1000 euro per aandeel = marktcap 300 miljard euro
500 euro per aandeel = marktcap 150 miljard euro
5% daarvan (5% stake wordt verkocht) = 7,5 miljard euro
Stel: aankoopwaarde 1/3 van 500 euro (voor Porsche ongunstige schatting, waarschijnlijk is de aankoopwaarde nog lager) = 2,5 miljard euro.
Winst = 5 miljard euro (of meer)![]()
Toch leuk verdiend in twee dagen tijd![]()
Aantal aandelen Porsche: 87.500.000
Koers Porsche: vandaag 62 euro (hard gestegen)
Marktcap Porsche: 5,4 miljard euro
You do the math
Sorry, doelde op de koersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zijn 75% opties op VW verzilverd. Ofwel: Volkswagen gekocht
Geen idee, maar wellicht elke winst die ze maken in aandelen/opties VW steken?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar heeft Porsche dat kapitaal eigenlijk vandaan gehaald om in een paar jaar half VW op te kopen?
Waarschijnlijk vanwege het sentiment in Europa en Aziëquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:44 schreef star_gazer het volgende:
Dow futures klimmen omhoog.
Dow Jones -44.00 9045.00
Wie weet waarom?
Nou als je t vergelijkt met n paar maanden geleden is +6% wel heel veel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:10 schreef rvlaak_werk het volgende:
Bij RTLZ zegt de beurs-dude (volgens mij Middelkoop vandaag) dat een "enorm" herstel hoort bij een neergaande beurs
Quotes waren meer vanwege de dalingen in de dagen ervoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:12 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Nou als je t vergelijkt met n paar maanden geleden is +6% wel heel veel ja
Wat is daarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:10 schreef rvlaak_werk het volgende:
Bij RTLZ zegt de beurs-dude (volgens mij Middelkoop vandaag) dat een "enorm" herstel hoort bij een neergaande beurs
Danke, weer een jaartje ouderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |