quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Serieuze poep! Ruzie met het Senseo-apparaat, en nu ben ik bang van het ding![]()
Ding kreeg ik met geen mogelijkheid open, toen met een mes het ding eindelijk opengekregen, denk spoel 'm even door zonder koffiepad en toen gaf het apparaat een knal en kwam de deksel even omhoog.
Ik zit echt onder de troep nu
Ik heb het ding echt geslooptquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:27 schreef AKnynke het volgende:
he bah MK!
Ik heb een heerlijke thermoskan koffie bij me. Volgend weekend komt een vriendinnetje uit NL, die krijgt d eopdracht om DE koffie mee te nemen, de koffie hier is niet te drinken...
Loop jezelf niet voorbijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:51 schreef DarkElf het volgende:
handig mk, je senseo slopen. Ik drink geen koffie maar hoor niet heel veel positiefs erover dus misschien is het niet eens een groot gemis![]()
Zo aangezien ik me vandaag beter voel ga ik maar eens wat in huis doen aangezien dat echt nodig is
oh ja, dat is mijn valkuil idd, te hard dingen doen altijdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Loop jezelf niet voorbij![]()
Mijn senseo doet het nog heur, die van CNK is kapoetEn nu ws nog kapoeter
t wordt een senseo, dat is handig nl in de ochtendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja, dat is mijn valkuil idd, te hard dingen doen altijd
oh nou jammer voor hem ,koopt hij een mooie espresso app in de plaats ervanstaat mooier en is lekkerder
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemorgen... oh en senseo's zijn gewoon gevaarlijke krengen.. stomme dingen haha.
(ik drink dan ook alleen
thee)
Goooooooooooood morningquote:
Lekker meis.. pers ik een sinaasappeltje uit voor jouquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef mascara-klodder het volgende:
*SOL een kopje thee gaat zetten voor Hobsel en de restWel jasmijnthee
Ik heb geen senseo, ik lust t wel maar qua smaak vind ik het nét automatenkoffiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
t wordt een senseo, dat is handig nl in de ochtend
jummiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lekker meis.. pers ik een sinaasappeltje uit voor jou
Ooit wil ik nog weleens een mooie rooie barista, maar tot die tijd is filterkoffie idd prima te doen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef AKnynke het volgende:
ik drink gewoon ouderwetse filterkoffie, uit een ouderwets koffiezetapparaat. Heb het apparaat ooit van m'n oma gekregen, en ze had de doos nog. Kwam uit 1970!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
oja jeetje hij is in Dubaiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
is het nog l-euc- daar in verweggistan?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:49 schreef DarkElf het volgende:
stond een buurvrouw aan de deur, of ik haar wat Chapelure kon lenen...
woon je bijna 4 jaar in t Vlaamse land en dan sta je nog steeds geregeld zote kijken
Ha, dat wist ik, want dat staat in Nederland ook op de pakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik sta ook wel regelmatig van
Gebruik jij het woord 'neig' weleens?
Enorm! Begint steeds leuker te worden ook, omdat je veel meer kunt gaan doen want het weer is echt heerlijk op het momentquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
is het nog l-euc- daar in verweggistan?
nee ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, dat wist ik, want dat staat in Nederland ook op de pakjesMaar ik sta ook wel regelmatig van
Gebruik jij het woord 'neig' weleens?
Ik moet altijd zo lachen om 'groentjes'. Een wrap met kip en voorjaarsgroentjesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:57 schreef kaasplankje het volgende:
DE, heeft ge nog een ajuin liggen?
geen geheimtaal... ben geen belg maar wel een echte brabantse, ikke jou begrijpenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:57 schreef kaasplankje het volgende:
Nee die waren gisteren op, die moet ik vandaag even halen bij de GBquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:57 schreef kaasplankje het volgende:
ja t klinkt wel apart ja..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om 'groentjes'. Een wrap met kip en voorjaarsgroentjes
s3ri3usquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Enorm! Begint steeds leuker te worden ook, omdat je veel meer kunt gaan doen want het weer is echt heerlijk op het moment![]()
En deze stad is echt geweldigAlles wat je nodig hebt, denkt nodig te hebben of helemaal niet nodig hebt kun je hier vinden
(En hetzelfde gaat op voor doen
)
Ik amuseer me hier dus wel![]()
En hoe is het in NL op het moment?
Ik zag laatst op de markt marsepeinpatattenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja t klinkt wel apart ja..
net als lekker patatekes eten, al die Hollanders denken meteen: mmmm patat![]()
Chasse patat da zijn fritten zennequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja t klinkt wel apart ja..
net als lekker patatekes eten, al die Hollanders denken meteen: mmmm patat![]()
goh echt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Chasse patat da zijn fritten zenne
ja, maar dat gebruik ik alleen in de wereldwinkel want die hebben een koerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Koer weet ik wel, da's een binnenplaatsje/buitenruimte, toch?
dat gaat een ranzig stoofpotje worden als ik het zo leesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil vanavond een stoofpot maken voor morgen.
Ik heb sowieso speklap, bouilon, kapucijners, bloemkool, erwten en wortelen in huis.
Tips?
Gewoon alles in een grote pan, halve liter water erbij + peper &zout, 45 min koken en dan alles pureren met de staafmixerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb sowieso speklap, bouilon, kapucijners, bloemkool, erwten en wortelen in huis.
Tips?
klinkt.... apart zeg maarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tips?
koud werkdagjequote:
Nou, lekker koken voor jezelf dan, als je toch de tijd hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:36 schreef AKnynke het volgende:
ik moet nog eens bedenken wat ik vanavond ga eten. M'n paper is bijna klaar, maar iedereen is verder nog aan het stressen vor de deadline van morgen. Ik ben dus heel anti-sociaal alleen vandaag!
maar geen zin. Denk maar een soepje straks. Eerst eens kijken of ik iets warms kan scoren voor het hardlopen, het was vanmorgen te koud!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, lekker koken voor jezelf dan, als je toch de tijd hebt
In de schil gebakken aardappeltjes en een salade. Gewoon lekker simpel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
De kip bij de Delhaize is verrassend goed, golfje
Wat eet je erbij?
Das gewoon omdat je tintelt CFquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm. Groene salade?
Volgens mij ben ik verbrand, vandaagMijn huid gloeit! Of ik heb weer een allergische reactie
Het was ook wel stralend weer vandaagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm. Groene salade?
Volgens mij ben ik verbrand, vandaagMijn huid gloeit! Of ik heb weer een allergische reactie
Wat voor tentamen MeMo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
mijn poezels hebben giardianu moeten ze pilletjes
en ik heb morgen een tentamen aargh
iddquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:10 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, hou je de hygiene goed in de gaten? Giardia is erg makkelijk overdraagbaar van dier op mens.
weet ik en doe ik, het is alleen oraal overdraagbaar dus dat scheelt alweerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben nog steeds rood, plankje... Volgens mij gewoon verbrand, ik zou nu wel weer uitgetinteld moeten zijn
MeMo, hou je de hygiene goed in de gaten? Giardia is erg makkelijk overdraagbaar van dier op mens.
Of gewoon bij de AHquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
even een vraagje
we hebben een peper en zoutmolen sindskort
en ehm... waar kan ik het beste (goedkoopst ook) peperkorrels (zwart) en zout halen om te gebruiken?
Toko?
ja het ideale kattenspeelgoedquote:
Zal s kijken! Maar eerst nog even werken en wat sportenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Op de aangedane huid aanbrengen, met of zonder iets er op. Oud t-shirt van Los erop?
Leuke foto´squote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:56 schreef AKnynke het volgende:
thanks!
Ik ga ook slapen! Morgen zie ik de duitser weer!![]()
![]()
![]()
dat ben je ookquote:
toen hoefde ik niet weg , nu wel... maar goed... van een beetje krabben ga je niet dood, tis al een luxe als je niet hoeft te fietsenquote:
LOL ik ga fietsen dusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
toen hoefde ik niet weg , nu wel... maar goed... van een beetje krabben ga je niet dood, tis al een luxe als je niet hoeft te fietsen
23 km is ook echt verquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:00 schreef DarkElf het volgende:
ik vind 23 km echt te ver hoor op dat krakkemikkige brik wat een fiets schijnt te heten, van me..
oh ja jij gaat ook naar Japan he? Al een meet gepland?
ja enkele reis men,quote:
Wrijf het er nog maar eens inquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
toen hoefde ik niet weg , nu wel... maar goed... van een beetje krabben ga je niet dood, tis al een luxe als je niet hoeft te fietsen
Ha, dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:56 schreef DarkElf het volgende:
zo, de gyn belde net met een goeie uitslag dus hoef nu pas weer over een jaar op controle
Ja das zeker fijn nieuws, ik had het al verwacht.. maar toch : fijn om zeker te wetenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, dat is goed nieuws
PM je trouwens nog even het adres voor zaterdag, ik denk niet dat de mister het zich nog herinnert
Dan probeer ik dat maar weer...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met zetmeel. Maizena, aardappelzetmeel, of ontbijtkoek oid.
Je sais. Maar dan zitten we zo half nog in Madrid.quote:
OV-fiets is retehandig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:14 schreef Vork het volgende:
De fiets is toch wel een verdomd handig ding om je mee te verplaatsen. Ik heb gisteren ook voor het eerst gebruik gemaakt van de OV fiets. Ik had niet gedacht dat ik dat zo handig en ideaal zou gaan vinden.
Hmmm dat klinkt weer erg goed daarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:40 schreef DarkElf het volgende:
Hoor een hoop gezucht vandaag van de mr dus net de tomaten die over waren gevuld, met broodkruim, knoflook, peterselie, lekkere olijfolie, peper... en in de oven geschoven. Ruikt zalig en is ook nog eens lekkerStraks een glaasje wijn erbij ...
En ik ben dol op mistTis donker mét mist dus je zit helemaal in eigen coconnetje wat buiten niet fijn is maar binnen, met de verwarming aan en de kaarsjes en een heerlijke lucht uit de oven en uit je wijnglas dus wel fijn is
Doe d'r maar de groeten van mequote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
meet met Liejannuh staat gepland op ong. 3 nov. in Kyoto, zij verblijft daar in een hotel, waar ik haar zal treffen.
Ja ik heb er ook echt zin in, weet ook niet echt wat me te wachten staat enzo, ben benieuwd naar het straatbeeld en heb wel zin om lekker op mijn gemak een beetje rond te slenterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:49 schreef DarkElf het volgende:
Leuk een japanmeet!
Lijkt me zeker een mooi land om eens naar toe te gaan.
Nee hoor, is genoegquote:
bah, "kusjekroel"...quote:
Er wordt op Fok zoveel gekusjekroeld dat ik dat woord niet meer kan zien.quote:
Oew kusjekroelen met Liejannuhquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:51 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Er wordt op Fok zoveel gekusjekroeld dat ik dat woord niet meer kan zien.
En trouwens: Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat jij in Japan uit mijn naam een beetje gaat zitten kusjekroelen!
Als jij dat kusjekroelen uit je hoofd zet, dan gaat het met mij goedquote:
woeha!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:10 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Als jij dat kusjekroelen uit je hoofd zet, dan gaat het met mij goed
Ach, eigenlijk gaat het sowieso goed![]()
nou, gefeliciteerdquote:
Hihi jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:41 schreef MuadDib het volgende:
[..]
nou, gefeliciteerd
Wanneer vertrek je eigenlijk?
Leuk trouwens, zo'n duo-slowchat...
Ook via de Helsinki-route?quote:
Ja ik ga 't proberenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:06 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ook via de Helsinki-route?
En sleur je Liejannuh nog mee naar een keirin? Dan ben ik pas echt jaloers
Goeie reis morgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
Ja ik ga 't proberenlijkt me te gek om te zien, crazy gamble shit
Ik ga maffen dude
Nee. Maar ik eet toevallig wel een ui. Een Amsterdamsequote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:16 schreef borisz het volgende:
Kijkt iemand Keuringsdienst van Waarde?over de ui. Geweldig programma
Het komt er op neer dat de luie mens veels te veel betaald voor gesneden uien.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:19 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Nee. Maar ik eet toevallig wel een ui. Een Amsterdamse
echt waar!
Ik ben een luie donder, maar een ui snij ik nog wel zelf.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:22 schreef borisz het volgende:
Het komt er op neer dat de luie mens veels te veel betaald voor gesneden uien.
Mensen die de ui niet zelf meer snijden
Voorgesneden ui ruikt zo raarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:28 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik ben een luie donder, maar een ui snij ik nog wel zelf.
ruikt het niet gewoon slap? En moet je er ook van janken?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Voorgesneden ui ruikt zo raar/culisnob
Ik woon op zo'n 200 meter van de beste zuurjood van Nederland.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Door die opmerking over Amsterdamse uien heb ik nu wel weer bedacht om binnenkort weer eens zelf uien in te maken; zo lekker is dat
Een hele winkel volquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:53 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik woon op zo'n 200 meter van de beste zuurjood van Nederland.
Oeh, daar vandaan mag Lein wel een keer zuurkool oid voor me meebrengenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:57 schreef MuadDib het volgende:
Een klein aftands winkeltje is het waar ze op zondag tot buiten in de rij staan. En voor 50, 60 euro zuurwaren kopen! Geweldig!
Fred de Leeuw.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:53 schreef MuadDib het volgende:
Ik woon op zo'n 200 meter van de beste zuurjood van Nederland.
Steer!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:18 schreef Stereotomy het volgende:
godverdeegodverdegodeverdgodever waarom is het zo moeilijk om eens EEN godvergeten beslissing JUIST te nemen GODVERDOMME.
17 dagenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo, dat was een leuk college vandaag.
Kaasplankje, hoe lang ga je naar Japan?
alleen aan hen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:18 schreef Stereotomy het volgende:
en excuses voor CF en los voor het vloeken.
Ohjeee mega kusje kroel voor jouquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:56 schreef Stereotomy het volgende:
woo-hoo, ik vond een niet verzonden SMSje in mijn telefoon en kudos voor mij dat ik die NIET verzonden heb vannacht.
Maar 'k voel nog wat alchohol door mijn bloed stromen dus ik heb zin om gekke dingen te doen.
Gut Hobje, wat ben je toch een zoeterdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohjeee mega kusje kroel voor jou![]()
Gekke dingen is op zich tof ligt er alleen aan hoe gek
Ja nou vond hele ook weer zo lullig staanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
Halve obsessie?
Mijn oudhollandsche nuchterheid doet me ooit nog eens de das om.
Klopt, moet er mee leren levenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ik bedoel met rationeel niet dat je je gevoelens aan de kant moet schuiven, Steer. Je moet ze zeker mee laten wegen, maar ook weer niet alles laten domineren. En ik heb zo het idee dat dat bij jou weleens het geval is
Steer. Lieverd. Maak de goede keuzes. De keuzes die je maakt, zijn de juiste, je maakt ze immers zelf. Er zijn hier genoeg luisterende oren voor je, dus mocht je ooit iets meer kwijt willen, ik verwacht dat ik me erg in kan leven in jou gevoel en gedragquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hallo allemaal.
Sorry voor het gescheld.
-knip-
Dat zei ik toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van wie je bent.
Hoi babe, lekker geslapen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Steer, dat jij je kut voelt hoeft nog niet te betekenen dat je mij moet laten huilen hè
Goedemorgen!
Kom je helpen afwassen?quote:
Babytjes. Breekbaar. Resultaat is levensbepalend. Eigenlijk de redenen waarom ik geen medicijnen ben gaan studeren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Even praktisch over die stage, wat staat je zo tegen en kan hetgeen je tegen staat niet worden gedelegeerd?
Moet jij eens opletten hoe opmerkelijk sterk en weerbaar veel van die nicu babytjes zijn, soms zijn het gewoon wondertjes verpakt in een minimensjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
Babytjes. Breekbaar. Resultaat is levensbepalend. Eigenlijk de redenen waarom ik geen medicijnen ben gaan studeren.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil wel, maar je krijgt toch al een logee dit weekend?
Hmm ik heb een afspraak bij een kapper in Leiden om half 1 morgen. Haalbaar? (P.S. ik heb wel een auto beschikbaar) Zeg het maar, ik wil best jouw kant op komenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:11 schreef Isabeau het volgende:die is er waarschijinlijk na 12'en en gaat morgenochtend weer weg.
Ik bel de kapper morgen ochtend vroeg wel. Gaat t wel met je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Kan je de kapper verzetten?Ik voel me zo'n egoïst
Neem even je telefoontje op lieverdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:19 schreef Isabeau het volgende:
nee, eigenlijk gaat het niet, maar dezeeeft altijd zo'n mooi fleurig beeld als je dat soort dingen hardop zegt
ik ben niet depri, Steer, ik ben gewoon zoalthans, ik herinner me niet anders meer
door zorgen , door werk of door buitenschoolse activiteiten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi DEIk heb gewoon te kort geslapen
Wijsheid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Werk, DE en dit was mijn laatste nacht voor het weekend. Ik ga maar eens douchen en boodschapjens doenLieve Steer, ik hoop dat je er snel uitkomt wat je wilt en bedenk dat er inderdaad geen verkeerde keuzes zijn, alleen onhandige
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:14 schreef Den_Haag het volgende:
Dat doe ik straks ook. Nu ff nog een saai college
Doucht iedereen bloot of wat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:53 schreef ColdFeet het volgende:
nou, ik ga nu richting zwembad, maar het is hier gescheiden douchen
'Dit is de voicemail van Stereotomy. Ik kan nu even niet opnemen omdat ik zit te fappen op de foto's van Marleen. Spreek een boodschap in na de piep, dan bel ik je terug zodra ik klaar benquote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:
zo hehe! CF jullie mogen niet afbellen voor morgen hoor, net een shitload aan boodschappen gedaan ..![]()
nu ff uitpuffen
Tsja, ik was er dan ook niet om op je te passenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:10 schreef Vork het volgende:
Hallo. Ik ben zelden zo brak geweest als vandaag. Het was iets met bier en wodka en een laatste trein missen gisteren.
In dit geval had ik daar denk ik niet veel aan gehad gezien de gemiddelde zatheid van alle aanwezigen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:15 schreef MuadDib het volgende:
Tsja, ik was er dan ook niet om op je te passen
Dan ga ik voor Naomi Kromowidjojoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was net zwemmen in de Tongelreep (waar Nederlands zwemteam ook traint) en ik stond na afloop onder de douche naast:
[ afbeelding ]
Marleen Veldhuis![]()
![]()
Ik keek naar haar lichaamen zij naar de mijne
![]()
Het was liefde op het eerste gezicht.
lol een caviaquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik weet het, ik liep al om 6 uur door huis te spokenEn ik geloof dat caaf mijn internetkabeltjes heeft doorgeknipt
(zit op een netwerk van de buren). Succes vandaag met koken, DE!
inmiddels heb ik geen kater meer, maar alsnog bedanktquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:03 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
* Isabeau stuurt anti-kater knuffeltjes naar Vork
Wij moeten ook echt weer eens het glas wegbrngen... Voor onze voordeur staat echt een collectie wijnflessen die doet vermoeden dat we allebei een serieus drankprobleem hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:11 schreef MuadDib het volgende:
Hmmm, toch maar eens wat vaker m'n wijnflessen weggooien. Met 3 overvolle AH-tassen naar de glasbak lopen is best onhandig
je hoort de mensen dan denken he?quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:11 schreef MuadDib het volgende:
Hmmm, toch maar eens wat vaker m'n wijnflessen weggooien. Met 3 overvolle AH-tassen naar de glasbak lopen is best onhandig
Kijk dat zeg ik; iedereen drinkt hier veelquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij moeten ook echt weer eens het glas wegbrngen... Voor onze voordeur staat echt een collectie wijnflessen die doet vermoeden dat we allebei een serieus drankprobleem hebben
Ik denk eerder dat ze hopen dat een van de plastic tassen het midden op straat begeeftquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hopen dat een van de plastic tassen het midden op straat begeeft
Ík zou het denken! En snel m'n camera pakkenquote:
ik zou denk ik wel heel hard gaan lachen jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:56 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ík zou het denken! En snel m'n camera pakken
Whaa brrr het is maar waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:zal hier ook wel koud zijn
en straks op de motor naar mn ouders in Den Haag![]()
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........!!!
Nah, als de motor van René nog hapert gaan we op één motor en dan mag hij me warm houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |