Lekker handig, ben ik vaak de lul dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Je bent blauw Gijs. Dan kun je dingen die wij gewoon stervelingen niet kunnen. Zoals doorposten na een slotje.
Uiteraard Fable 2 Gijs. Je bent toch geen 13 meer?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Saints Row 2 halen of Fable?
Wat een vraagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Saints Row 2 halen of Fable?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:57 schreef Magneet het volgende:
Magneet gamed nog jagisteren nog Smackdown vs Raw 2008 zitten doen
Die beesten vreten alles op weet je datquote:
je bedoelt dat hekwerk op papier waar je snel vanaf wilde?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die beesten vreten alles op weet je dat
Wij hadden op school een kleine kinderboerderij, en zo'n geit heeft een keer mijn rapport opgegeten!
Stom moet er nu aan denken
Fable gehaald.quote:
Dus we moeten allemaal SR2 gaan kopen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)ion/312-Saints-Row-2
Zoals hij het beschrijft klinkt het nog als een goed spel ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus we moeten allemaal SR2 gaan kopen?
Had inderdaad gelezen dat het misschien niet onwijs goed er uit ziet, maar de fun 3x beter is.. je maakt te gekke dingen mee alles kan ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
FABLE SPELEN MET JE AARSCH!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Banjo demo op XBLA. Ik ben 'm aan het downloaden en geef 'm een kans. De allerlaatste kans...
Godverdegodverquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:29 schreef gijsje79 het volgende:
Voor de liefhebber.
http://www.gametrailers.com/player/42126.html
Geweldig stuk weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
En zo hoor je een trailer te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
Gears of War 2 launch trailer
http://www.gametrailers.com/player/42088.html
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:52 schreef kepler het volgende:
ik start Fable 2 op en wat is het eerste dat me opvalt? Dat de sneeuwvlokjes omhoog gaan door de stijgende warme lucht van het vuurtje![]()
Details
Heb ik nou nog een TR ligggen van jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:16 schreef gijsje79 het volgende:
TR Anniversary zekers een aanrader, weet niet of je deel 1 heb gespeeld tis precies het zelfde.
TR Underworld ergens in november dat ie uitkomt 18e ofzo.
Was dezelfde demo als op de beurs in Leipzig, ziet er goed uit.
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik nou nog een TR ligggen van je
Nee begrijp het ook wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Owkee danDacht al zoiets..
Kom er niet aan toe!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Werken vandaag. Maar ik wil Fable spelen.
Het klinkt wel echt coolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:17 schreef Bastard het volgende:
Gisteren een sessie FC2 gedaan.. wat kunnen de dingen anders lopen als je dacht
Deed een 3e convoi hit, ook weer met een bom op de weg, en dat ging prima.. weg vrachtwagen, Jeeps mol geschoten.
Nou dan ook de 4e convooi hit doen.. met de bus die kant op gegaan, en op een kruising een bom neergelegd.
Tot mijn schrik zag ik dat dit toch vlakbij een aantal hutten stond, die zag ik pas toen ik midden op de kruising stond. Ze waren niet op de kaart aangegeven als checkpost.
Nou ja goed, bom neergelegd, weggesneaked en wachten op wat er ging gebeuren.
Toen kwam er een ventje de kruising op, die meende iets gehoord te hebben, maar ik bleef stil zitten met die trigger in mijn hand.
Right.. toen kwam de jeep er al aan.. en die zag mij wel zitten, begint te schieten, en baf zwaar gewond op de grond in het gras.
Terwijl ik daar lig met die trigger in mijn hand komt een maat mij te hulp, die brengt me weer op de been en het eerste wat ik doe, geen idee waarom is die trekker overhalen... BAMMM daar ging een jeep die er toevallig op stond.
Maar uit die hutten kwamen allemaal ventjes, die vrachtwagen was gestopt, die 2 jeeps stonden er, en het was gewoon dik oorlog!
Boom stond in de fik, gras stond in de fik, vuur verspreidde zich en raakte een munitiedepot, die ontplofte en onderwijl kwamen er van alle kanten kogels op me af.
Mn maatje werd geraakt, die schreeuwde iets en ik ben er op af gegaan.. ik check m en wil hem zon spuit geven.
Maar ik doe iets verkeerd ofzo, uit angst want het was nogal een netelige situatie waar we in zaten.. want ik stapte van m weg.
Ik wilde hem meteen weer helpen, maar het vuur greep zo snel om ons heen dat zn benen al in het vuur lagen... ik zeg sorrry maat, ik laat je niet fikken, dus ik knal hem met een paar kogels uit mn AK zo mol.
Hoe het verder is gegaan is een beetje een waas, ik ben granaten gaan gooien, en gaan schieten waarbij gelukkig die vrachtwagen werd opgeblazen, missie succes maar nog niet iedereen was mol.
Uiteindelijk werd het weer stil... op het knisperen van vuur na werd er door niemand anders meer geschoten dan door mijzelf, dus ik stopte ook.
Wat een ravage, ben een beetje rond gaan zoeken, ammo gepakt uit een hut, kwam een tape tegen van de jackal ook meegenomen.
En opeens hoorde ik een auto aankomen rijden.. dus ik loop naar buiten, ik denk daar gaan we weer he, ik haal een tak uit mijn been, spuit mezelf vol met morfine en ren naar buiten.
Die auto, en dat was echt komisch, ziet die ravage, keert om en scheurt zo weg
Maar goed, ik para natuurlijk van de adrenaline, en de morfine.. ik denk die gast gaat hulp halen. Dus stap in een jeep die nog heel was, en scheur achter hem aan.. uiteindelijk ben ik bij hem en tik hem zo met mn bumper om.
Hij crasht tegen een rots, ik stap uit, die vent krabbeld uit zn auto, zoekt zn machinegeweer en ik pak heel kalm mijn silenced pistool en ram zo een kogel door zn kop.
Ben weggelopen, voldaan maar gehavend, ik besloot dat ik nieuwe medikits nodig had, en een nieuwe opdracht.. missie succes, pak de bus en rij naar het dorp.
Vrouwenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Gister eindelijk een gezin gesticht. Huisje in Oakfield gekocht (Manure Mansion), serveerster in de plaatselijke kroeg versierd, getrouwd, geneukt, kindje gemaakt (zoontje met de naam Richard). Nu heeft ze hoofdpijn.
Wat een verhaalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:17 schreef Bastard het volgende:
Gisteren een sessie FC2 gedaan.. wat kunnen de dingen anders lopen als je dacht
Deed een 3e convoi hit, ook weer met een bom op de weg, en dat ging prima.. weg vrachtwagen, Jeeps mol geschoten.
Nou dan ook de 4e convooi hit doen.. met de bus die kant op gegaan, en op een kruising een bom neergelegd.
Tot mijn schrik zag ik dat dit toch vlakbij een aantal hutten stond, die zag ik pas toen ik midden op de kruising stond. Ze waren niet op de kaart aangegeven als checkpost.
Nou ja goed, bom neergelegd, weggesneaked en wachten op wat er ging gebeuren.
Toen kwam er een ventje de kruising op, die meende iets gehoord te hebben, maar ik bleef stil zitten met die trigger in mijn hand.
Right.. toen kwam de jeep er al aan.. en die zag mij wel zitten, begint te schieten, en baf zwaar gewond op de grond in het gras.
Terwijl ik daar lig met die trigger in mijn hand komt een maat mij te hulp, die brengt me weer op de been en het eerste wat ik doe, geen idee waarom is die trekker overhalen... BAMMM daar ging een jeep die er toevallig op stond.
Maar uit die hutten kwamen allemaal ventjes, die vrachtwagen was gestopt, die 2 jeeps stonden er, en het was gewoon dik oorlog!
Boom stond in de fik, gras stond in de fik, vuur verspreidde zich en raakte een munitiedepot, die ontplofte en onderwijl kwamen er van alle kanten kogels op me af.
Mn maatje werd geraakt, die schreeuwde iets en ik ben er op af gegaan.. ik check m en wil hem zon spuit geven.
Maar ik doe iets verkeerd ofzo, uit angst want het was nogal een netelige situatie waar we in zaten.. want ik stapte van m weg.
Ik wilde hem meteen weer helpen, maar het vuur greep zo snel om ons heen dat zn benen al in het vuur lagen... ik zeg sorrry maat, ik laat je niet fikken, dus ik knal hem met een paar kogels uit mn AK zo mol.
Hoe het verder is gegaan is een beetje een waas, ik ben granaten gaan gooien, en gaan schieten waarbij gelukkig die vrachtwagen werd opgeblazen, missie succes maar nog niet iedereen was mol.
Uiteindelijk werd het weer stil... op het knisperen van vuur na werd er door niemand anders meer geschoten dan door mijzelf, dus ik stopte ook.
Wat een ravage, ben een beetje rond gaan zoeken, ammo gepakt uit een hut, kwam een tape tegen van de jackal ook meegenomen.
En opeens hoorde ik een auto aankomen rijden.. dus ik loop naar buiten, ik denk daar gaan we weer he, ik haal een tak uit mijn been, spuit mezelf vol met morfine en ren naar buiten.
Die auto, en dat was echt komisch, ziet die ravage, keert om en scheurt zo weg
Maar goed, ik para natuurlijk van de adrenaline, en de morfine.. ik denk die gast gaat hulp halen. Dus stap in een jeep die nog heel was, en scheur achter hem aan.. uiteindelijk ben ik bij hem en tik hem zo met mn bumper om.
Hij crasht tegen een rots, ik stap uit, die vent krabbeld uit zn auto, zoekt zn machinegeweer en ik pak heel kalm mijn silenced pistool en ram zo een kogel door zn kop.
Ben weggelopen, voldaan maar gehavend, ik besloot dat ik nieuwe medikits nodig had, en een nieuwe opdracht.. missie succes, pak de bus en rij naar het dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |