3 korrels mist en niemand kan meer rijdenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:56 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Wat een drama weer op de weg zeg
Hear Hearquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3 korrels mist en niemand kan meer rijden
srsly
dan moet half Nederland gewoon een wegverbod krijgen
dat zou te makkelijk zijn!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer,
Als ze dan gewoon even de kabels controleren dat die erin zitten ....
Dat dus...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3 korrels mist en niemand kan meer rijden
srsly
dan moet half Nederland gewoon een wegverbod krijgen
Klopt...quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
Drama op de weg?
Ik had gewoon GEEN files.Normaal elke dag en vandaag niks
Kijk dat is nog is een fijn vooruitzichtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klopt...
* Crazy-M doet vandaag maar lekker heel de dag beetje lam internetten.
Drukke dag dan?quote:
zelfde bij mij!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:05 schreef PhoenixNLx het volgende:
had vanmorgen nergens problemen mee eigenlijk, geen files en dergelijke... wel dat diegene voor me heel langzaam reed... maar ja wat wil je in een renault twingo als vent
zolang de baas daar niet achter komt is dat niet ergquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neuh,
Maar wel half uur te laat op me werk
Detailsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neuh,
Maar wel half uur te laat op me werk
Vandaag een strak schema van 10 uur inloggen, half 4 uitloggen, naar de huisarts voor een griepprik, weer terug naar werk, inloggen en dan om 7 uur weer uitloggenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:57 schreef Crazy-p het volgende:
tvp..
ja erg strak schema.. van 9 uur inloggen.. tot half 6 uitloggen.. lekker vervelend.. maar weet je wel waar je aan toe bent.. echter eerder vrij zit er niet in .. helaas
Altijd hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:11 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereenalles goed met iedereen ?
goede morgen RunX!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:11 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereenalles goed met iedereen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |