oquote:
Waarschijnlijk slechts 100 keer vaker dan jij mikeyquote:Op donderdag 6 november 2008 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch, heb je er weleens ooit ingestaan?
bitchquote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slechts 100 keer vaker dan jij mikey
En dan al zoeen grote bekquote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch![]()
ja, maar ik ben nieuw hier
quote:
Hoe lang gebruik je dat excuus nog, nog een jaar ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch![]()
ja, maar ik ben nieuw hier
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe lang gebruik je dat excuus nog, nog een jaar ofzo?
Je kijkt al een maand naar de dagcijfers, dan hoor je te weten dat NG er vaak instaat, dus niet zeurenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ben nu een maandje hier.
Ben ik geen newbie meer?
Jawel. Newbiequote:Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ben nu een maandje hier.
Ben ik geen newbie meer?
Please, als die skank ergens middenin staat dan onthoud ik dat niet...Ken alleen de toppertjes !quote:Op donderdag 6 november 2008 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kijkt al een maand naar de dagcijfers, dan hoor je te weten dat NG er vaak instaat, dus niet zeuren
De helft van de tijd sta ik wel ergens boveninquote:Op donderdag 6 november 2008 15:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Please, als die skank ergens middenin staat dan onthoud ik dat niet...Ken alleen de toppertjes !
Evenvaak,z neit vaker als ik in de top 10quote:Op donderdag 6 november 2008 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De helft van de tijd sta ik wel ergens bovenin
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De helft van de tijd sta ik wel ergens bovenin
Je stond er maar 1 x in de top tien....quote:Op donderdag 6 november 2008 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Evenvaak,z neit vaker als ik in de top 10
Ja, die wilde ik eerst, maar dat is een zwaar inactief profielquote:Op donderdag 6 november 2008 15:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kut daar gaat mijn theorie...
Xal nu beter opletten.....bestaat er ook een LiamGallagher?
Liam, niet Lyamquote:Op donderdag 6 november 2008 15:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind noel sowieso leuker dan lyam
Je bent zeker fan van die band? bestaan ze nog? Vroegah waren ze nog wel bekend, maar of ze nu bestaan?....quote:
Tuurlijk bestaan ze nogquote:Op donderdag 6 november 2008 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bent zeker fan van die band? bestaan ze nog? Vroegah waren ze nog wel bekend, maar of ze nu bestaan?....
Onderschat Liam nietquote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef timmmmm het volgende:
Nu bestaan ze nog, toch is Noel leuker, hij is degene die Robbie Williams the fat dancer from take that noemde, hij is degene met ballen
Wat ik nog van vroeger wist, is dat ze onmogelijk waren. Hadden ruzie met iedereen én met elkaar o.i.d.?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef timmmmm het volgende:
Nu bestaan ze nog, toch is Noel leuker, hij is degene die Robbie Williams the fat dancer from take that noemde, hij is degene met ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |