Ja, ik bedoelde niet dat ze een viskraam hebben. Alleen maar dat het net lijkt alsof ze een viskraam hebben. Which is enough for me.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt nara beneden* O, je zei NET meisjes!Gelukkig! Ik schrok al!

JAAAAAAAAAAAAAAquote:

Beharing is mannelijk. Je valt toch wel op mannen?quote:

Hijs pedofiel, het liefst geheel kaal...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Beharing is mannelijk. Je valt toch wel op mannen?

Dat was @ je vorige post. Ik las het woord pezig en dat vind ik heel vies. En het buikje en blabla.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Beharing is mannelijk. Je valt toch wel op mannen?

Oh, maar dat heb ik ook. Het is niet zo dat ik mensen mijn bed uitjaag als ze jonger/onbehaard/niet gespierd/slank zijn. Het totaalplaatje moet kloppen en ook het plaatje zijn waar ik op dat moment zin in heb.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef MrBrightside het volgende:
Borsthaar kan ik best leuk vinden, bij sommige mensen. Maar een kale borst kan ik ook best leuk vinden bij sommige mensen.

quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hijs pedofiel, het liefst geheel kaal...

Heb je misschien een foto van een celebrity ofzo, waarmee je kunt aangeven wat jouw type is bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:43 schreef MrBrightside het volgende:
En ik val ook op mannen ja, niet op meisjes of jongetjes (zoals ik zelf).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |