abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62862848
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat nou een sneer naar mij? .
Hmnee, niet direct, maar vat het op zoals je het opvatten wilt, complimenteer jezelf alleen niet teveel indirect. (dat was wellicht wel een sneer, maar ook gewoon realistisch)
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:05 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Het lukt mij toch al aardig wat jaartjes moet ik zeggen.
Ligt er misschien net aan wat de criterea zijn van de mensen met wie jij omgaat.. maar zolang jij er blij mee bent, have a blast.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:34 schreef oddman het volgende:

[..]

Soms, helaas, wel éventjes.
Dat zijn pijnlijke momenten, jezelf even goed op je plaats zetten. Oef.
Je komt er dan snel genoeg op terug en ach, als het voor een one nighter is, maakt het wellicht ook wat minder uit
Ik moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik me niet zo snel in mensen vergis, er is altijd iets in de ogen, of een soort onaangenaam voorgevoel wat me waarschuwt.
Wat nog niet wil zeggen dat ik ondanks dat nooit mezelf voor de gek gehouden heb
pi_62862943
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Veel vrouwen zien er vanaf hun 40ste ook niet meer op hun best uit. En vaak, veel eerder al.
Er is wel een verschil tussen gewoon wat bij ouder worden hoort en je uiterlijk laten verslonzen.
Ben het met je eens dat dat laatste vaak gebeurt en ik vind dat doodzonde.
Het geeft mij het gevoel dat mensen al een stuk van het leven opgegeven hebben, dat het allemaal niet meer hoeft en misschien denken ze ook dat het niet meer kan..
Dat stukje kan ik dus niet tegen, dat heeft niet zozeer alleen maar met uiterlijk te maken, maar ook met de achterliggende gedachte.
Ik wil geen relatie die verwordt tot een uitgezakt verslonsd samen op de bank hangen met een zak chips tussen beide in.
Als je om je relatie geeft en blijft geven, betekent dat ook dat je je best blijft doen om nog aantrekkelijk te blijven voor elkaar.
  zondag 2 november 2008 @ 12:20:34 #278
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62879142
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 06:08 schreef dborhem het volgende:

[..]

Ah,je bent er zo een die denkt dat mannen moeten ruiken naar putlucht,zweetsokken en bunzing.
Waarschijnlijk ook minstens 10 jaar ouder en een bierbuik met tattoos.
Zit ik heel ver weg daarmee?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_62882818
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen gewoon wat bij ouder worden hoort en je uiterlijk laten verslonzen.
Ben het met je eens dat dat laatste vaak gebeurt en ik vind dat doodzonde.
Het geeft mij het gevoel dat mensen al een stuk van het leven opgegeven hebben, dat het allemaal niet meer hoeft en misschien denken ze ook dat het niet meer kan..
Dat stukje kan ik dus niet tegen, dat heeft niet zozeer alleen maar met uiterlijk te maken, maar ook met de achterliggende gedachte.
Ik wil geen relatie die verwordt tot een uitgezakt verslonsd samen op de bank hangen met een zak chips tussen beide in.
Als je om je relatie geeft en blijft geven, betekent dat ook dat je je best blijft doen om nog aantrekkelijk te blijven voor elkaar.
ja dat wel, maar die rimpels komen toch wel... dus dan moet uiterlijk steeds minder een rol gaan spelen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_62883124
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

ja dat wel, maar die rimpels komen toch wel... dus dan moet uiterlijk steeds minder een rol gaan spelen
Ik vind dat niet per se lelijk, je mag best aan een mens zien dat diegene geleefd heeft.
pi_62883203
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:13 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik vind dat niet per se lelijk, je mag best aan een mens zien dat diegene geleefd heeft.
Eens.
Zowel bij mannen als bij vrouwen vind ik dat niet altijd perse lelijk.
Kan iemand ook meer karakter geven.
Make my day!
  zondag 2 november 2008 @ 15:31:38 #282
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_62883482
quote:

[..]

Oh en waarom zijn rimpels per definitie lelijk?
  zondag 2 november 2008 @ 15:33:27 #283
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_62883516
quote:

[..]

En buikvet, kaalheid en meer van dat soort ouderdoms dingetjes.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 2 november 2008 @ 21:06:57 #284
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_62892518
Ik vind het zelf (jammergenoeg) heel erg belangrijk, daarnaast wil ik ook graag dat iemand wat te vertellen heeft. Iemand hoeft geen fotomodel te zijn of ontzettend knap, het gaat me vooral om stijl, iets wat ik in bijna elke nederlandse vrouw mis. Nederlanders zullen Italiaanse/Spaanse/Zuid Amerikaanse vrouwen er wel sletterig uit zien vinden.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_62896039
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:06 schreef honda1990 het volgende:
Nederlanders zullen Italiaanse/Spaanse/Zuid Amerikaanse vrouwen er wel sletterig uit zien vinden.
Nee,dat vind ik niet.
Maar net zals alle andere vrouwen heb je mooie vrouwen met klasse en inderdaad de sletterige,bijna hoerige typetjes.
Zowat tegen je oprijden als je niet snel genoeg kijkt,en latinovrouwen met doodgeblondeerd haar bv vind ik gewoon dom.
pi_62896587
quote:
Ik vind het zelf (jammergenoeg) heel erg belangrijk, daarnaast wil ik ook graag dat iemand wat te vertellen heeft. Iemand hoeft geen fotomodel te zijn of ontzettend knap, het gaat me vooral om stijl, iets wat ik in bijna elke nederlandse vrouw mis. Nederlanders zullen Italiaanse/Spaanse/Zuid Amerikaanse vrouwen er wel sletterig uit zien vinden.
Dan zul jij wel blij zijn met het vrije verkeer van mensen in de EU.
Dan kun je makkelijk in zo'n land gaan wonen, waar je de vrouwen wel mooi vindt.
Make my day!
  zondag 2 november 2008 @ 23:57:16 #287
182728 honda1990
pi_62897816
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:15 schreef agter het volgende:

[..]

Dan zul jij wel blij zijn met het vrije verkeer van mensen in de EU.
Dan kun je makkelijk in zo'n land gaan wonen, waar je de vrouwen wel mooi vindt.
Zeker, ik heb alleen nooit geschreven dat ik Nederlandse vrouwen niet mooi vind. Ik zie alleen zo vreselijk vaak dat er gewoon vrouwen zijn die spugen, boeren enz. Een vrouw hoeft echt geen prinsesje te zijn integendeel, maar een beetje stijl is toch niet weg. En ja die heb je ook in Zuid Amerika ed. gelukkig veel minder in Italië waar ik dan heen ga.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zondag 2 november 2008 @ 23:57:59 #288
182728 honda1990
pi_62897836
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:56 schreef dborhem het volgende:

[..]

Nee,dat vind ik niet.
Maar net zals alle andere vrouwen heb je mooie vrouwen met klasse en inderdaad de sletterige,bijna hoerige typetjes.
Zowat tegen je oprijden als je niet snel genoeg kijkt,en latinovrouwen met doodgeblondeerd haar bv vind ik gewoon dom.
Klopt, heb je gelijk in
pi_62897859
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:57 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Zeker, ik heb alleen nooit geschreven dat ik Nederlandse vrouwen niet mooi vind. Ik zie alleen zo vreselijk vaak dat er gewoon vrouwen zijn die spugen, boeren enz. Een vrouw hoeft echt geen prinsesje te zijn integendeel, maar een beetje stijl is toch niet weg. En ja die heb je ook in Zuid Amerika ed. gelukkig veel minder in Italië waar ik dan heen ga.
Ga je naar Italie om te wonen?
Of enkel voor een kortere tijd?
Make my day!
pi_62900908
quote:
Je hebt wel gelijk! Dat geldt overigens ook voor mannen.
's Avonds je even een beetje opdoffen, niet in je korte broek met schreeuwbloesje maar even op sjiek, heerlijk!
* MarMar kan daar wel van genieten in Italië.

Misschien dat ik later als ik groot ben ook nog een keer immigreer, maar dan niet alleen maar om die reden
  maandag 3 november 2008 @ 09:27:02 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62900950
nvm
Niet meer actief op Fok!
pi_62900966
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij kunt helemaal niet immigreren .
je hebt gelijk

My god, taaldementie op de vroege ochtend.

Ik geef de schuld aan mn pijnstillers!
  maandag 3 november 2008 @ 09:30:08 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62900990
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:28 schreef MarMar het volgende:

[..]

je hebt gelijk

My god, taaldementie op de vroege ochtend.

Ik geef de schuld aan mn pijnstillers!
.

En ik zit teveel de taalnazi uit te hangen vanochtend. Vandaar mijn edit .
Niet meer actief op Fok!
pi_62901432
Alle vrouwen moeten aan de liposuctie en de boobjobs.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_62901489
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:55 schreef Feitosa het volgende:
Ja, want Marijke van Hellewegen is niet lelijk?

Serieus, ik vind mensen die proberen er uit te zien als 20 terwijl ze 60 zijn veel lelijker dan mensen van 60 die zichzelf goed verzorgen en er stylish bijlopen.
  maandag 3 november 2008 @ 10:04:13 #296
182728 honda1990
pi_62901608
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:59 schreef agter het volgende:

[..]

Ga je naar Italie om te wonen?
Of enkel voor een kortere tijd?
Ik ga er sowieso studeren (Italiaans) maar ik sluit het absoluut niet uit dat ik daar voor langere tijd, of misschien wel voor altijd zal blijven wonen.
  maandag 3 november 2008 @ 10:07:34 #297
182728 honda1990
pi_62901670
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk! Dat geldt overigens ook voor mannen.
's Avonds je even een beetje opdoffen, niet in je korte broek met schreeuwbloesje maar even op sjiek, heerlijk!
* MarMar kan daar wel van genieten in Italië.

Misschien dat ik later als ik groot ben ook nog een keer immigreer, maar dan niet alleen maar om die reden
Anders ik wel Het avondleven van Italië

Ik ga ook niet alleen om die reden hoor, het is alles bij elkaar, maar het is iig wel iets wat ik enorm op vind vallen als ik in Italië ben en vooral als ik weer terug kom.

Nu weer OT
  maandag 3 november 2008 @ 15:06:16 #298
172358 oddman
Introspecteur
pi_62908639
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:55 schreef Feitosa het volgende:
Moah. Valt veel meer winst te behalen in het taalonderwijs. Is goedkoper en minder mensonterend, ook.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_62909898
Overigens doen de 'buitenlandse' vrouwen niet onder voor de nederlandse. Met name de scandinavische en amerikaanse... mjam
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_62912724
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:31 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Oh en waarom zijn rimpels per definitie lelijk?
niet per definitie, maar op een punt in je leven, heb je er zoveel, dat je nu niet echt meer aantrekkelijk lijkt..

met verrimpelde ogen, die hangen, speekselklieren uitgezakt onder je keel bungelend en een rimpelige hangbuik...

als jij dat nog aantrekkelijk vind, ben je wel erg gerontofiel
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')