Dat is juist dingen die ik zou doen als ik op zoek was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef dborhem het volgende:
Als ik een relatie heb doe ik alles om er goed uit te zien.
Naar de gym,zonnenbank(ja en hetero ook nog!),kleren aan die ZIJ leuk vind (kom je heel ver mee
),handen,nagels (onder en boven),oren alles extra schoon,en natuurlijk perfect wit gebit
dus poetsen tot die borstel bot word.
Wow,snel mannetje,ik was nog niet klaar!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:56 schreef LasTeR het volgende:
Dat is juist dingen die ik zou doen als ik op zoek was.Niet andersom.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef MichielPH het volgende:
Verder is het ook zo dat als ik iemand leuk vind, ik hem automatisch knapper vind.
Je profiel zegt dat je man bent, maar deze post doet mij twijfelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef dborhem het volgende:
Als ik een relatie heb doe ik alles om er goed uit te zien.
Naar de gym,zonnenbank(ja en hetero ook nog!),kleren aan die ZIJ leuk vind (kom je heel ver mee
),handen,nagels (onder en boven),oren alles extra schoon,en natuurlijk perfect wit gebit
dus poetsen tot die borstel bot word.
Voor de vrouw vind ik eigenlijk hetzelfde belangrijk;
Lekker ruiken (nee niet op afstand al de parfum opmerken),geen doodgeblondeerd haar (is haast niet uit te roeien
) en stijlvol voor de rest,dat spreekt voor zich.
![]()
Ben je ook degene die een baard laat staan en wss een dagje douchen overslaat en scheten laat in bed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef OldJeller het volgende:
Dan is 't ook meteen een leuke vraag om te stellen of men 't met zijn/haar partner zou uitmaken als naarmate de relatie vordert die partner een stuk lelijker wordt dan "de mooie man/vrouw waar je op viel"?
Zo zie je b.v. vrouwen die nadat ze kinderen hebben gehad plots een stuk dikker worden, hun haar kort laten knippen en rood verven (fris, gewaagd, hip) en verder vrij weinig aan hun uiterlijke verzorging doen. Ik weet niet of dit zo is omdat ze dan toch het idee hebben dat ze de buit (hun man/getrouwd zijn) binnen hebben en geen moeite (mooi zijn) meer hoeven te doen.
Om het kort te houden: veel Nederlandse vrouwen voldoen hier aan en hebben zelf niet door dat dit uitermate en schandelijk lelijk is.
Inderdaad, als ik over straat loop kan ik ze zo allemaal voor je aanwijzen, van die typische koeien met korte geverfde haren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef OldJeller het volgende:
Dan is 't ook meteen een leuke vraag om te stellen of men 't met zijn/haar partner zou uitmaken als naarmate de relatie vordert die partner een stuk lelijker wordt dan "de mooie man/vrouw waar je op viel"?
Zo zie je b.v. vrouwen die nadat ze kinderen hebben gehad plots een stuk dikker worden, hun haar kort laten knippen en rood verven (fris, gewaagd, hip) en verder vrij weinig aan hun uiterlijke verzorging doen. Ik weet niet of dit zo is omdat ze dan toch het idee hebben dat ze de buit (hun man/getrouwd zijn) binnen hebben en geen moeite (mooi zijn) meer hoeven te doen.
Om het kort te houden: veel Nederlandse vrouwen voldoen hier aan en hebben zelf niet door dat dit uitermate en schandelijk lelijk is.
ik denk dat als je 20 jaar bij elkaar bent dat het uiterlijk dan nog vrij weinig boeit, als je naar de relatie in het algemeen kijkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef OldJeller het volgende:
nou het schone seksuele bezorgt mij nog steeds een paal, die mentale rijpheid niet (wel respect maar das wat anders)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef releaze het volgende:
[..]
ik denk dat als je 20 jaar bij elkaar bent dat het uiterlijk dan nog vrij weinig boeit, als je naar de relatie in het algemeen kijkt.
Daarnaast verandert het beeld dat mensen hebben van de aantrekkingskracht van de andere sekse naarmate ze ouder worden. Het is in de jeugd doodnormaal om te kijken naar het schone seksuele, terwijl als je ouder wordt je partnerkeuze vooral gebaseerd is op de mentale rijpheid en relationele capaciteiten.
De meesten zul je echt niet horen zeggen (wellicht enkel mannen onder elkaar en met een humoristische ondertoon) dat hun vrouw enorm achteruit is gegaan qua uiterlijk. En velen zullen dit wel denken, maar daarnaast ook dat ze nu toch getrouwd zijn ermee, kinderen ermee hebben, van die persoon houden (als het goed is) en nu al ouder zijn. Dus dan stappen ze niet meer zomaar op, maar hebben ze er maar vrede mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef releaze het volgende:
[..]
ik denk dat als je 20 jaar bij elkaar bent dat het uiterlijk dan nog vrij weinig boeit, als je naar de relatie in het algemeen kijkt.
Daarnaast verandert het beeld dat mensen hebben van de aantrekkingskracht van de andere sekse naarmate ze ouder worden. Het is in de jeugd doodnormaal om te kijken naar het schone seksuele, terwijl als je ouder wordt je partnerkeuze vooral gebaseerd is op de mentale rijpheid en relationele capaciteiten.
Jij bent met je 32 lentes toch ook nog wel een klein beetje jong?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
nou het schone seksuele bezorgt mij nog steeds een paal, die mentale rijpheid niet (wel respect maar das wat anders)
zoals mijn vriend regelmatig zegt, sure jonge strakke geile wijven zijn leuk voor een neukertje, maar voor een relatie moet iemand veel meer in zn mars hebben, anders is het zo'n afknapper. Schoonheid vervaagt toch met de jaren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
nou het schone seksuele bezorgt mij nog steeds een paal, die mentale rijpheid niet (wel respect maar das wat anders)
Zeer waar. Al liggen die twee (uiterlijk en aantrekkingskracht) over het algemeen dichter bij elkaar voor mannen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef Escaflowne het volgende:
Knappe mensen zijn niet per definitie aantrekkelijk.
hangt eraf hoe oud je zelf bentquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:39 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij bent met je 32 lentes toch ook nog wel een klein beetje jong?
Dat had ik dus ook wel, was op zich wel wonderbaarlijke ervaringquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef MichielPH het volgende:
Verder is het ook zo dat als ik iemand leuk vindt, ik haar automatisch knapper vind. Hierin zal ik toch niet bijzonder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |