abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:49:40 #1
160088 Metalen_Man
De man die bijna alles kan
pi_62765782
Duidelijke TT lijkt me...

Meestal als ik iemand probeer te versieren in de kroeg, kijk ik wel naar uiterlijk...

Toch gek genoeg eens helemaal weg geweest van een meid van werk die eigenlijk niet mijn type was qua uiterlijk. Ik had toen een jaartje met haar maar was eigenlijk begonnen na uit de hand gelopen borrel.

Ik was fors aangeschoten, zij wilde sex, ik geil dacht: top. 2 dagen later kwam ze weer langs en we hadden best lol. Ze bleef langskomen en het werd dus iets.

Ook al was het een hartstikke lieve meid, waar ik veel lol mee had, als ik naar haar keek dacht ik niet van: dit is het meisje met het droomgezicht...

Het is uiteindelijk niet om dat gezicht uitgegaan maar om heel andere reden

Herkenbaar?
I'll be back
pi_62765930
Als ik een relatie heb doe ik alles om er goed uit te zien.
Naar de gym,zonnenbank (ja en hetero ook nog!),kleren aan die ZIJ leuk vind (kom je heel ver mee ),handen,nagels (onder en boven),oren alles extra schoon,en natuurlijk perfect wit gebit dus poetsen tot die borstel bot word.
Voor de vrouw vind ik eigenlijk hetzelfde belangrijk;
Lekker ruiken (nee niet op afstand al de parfum opmerken ),geen doodgeblondeerd haar (is haast niet uit te roeien ) en stijlvol voor de rest,dat spreekt voor zich.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:56:07 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62766021
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef dborhem het volgende:
Naar de gym,zonnenbank (ja en hetero ook nog!),kleren aan die ZIJ leuk vind (kom je heel ver mee ),handen,nagels (onder en boven),oren alles extra schoon,en natuurlijk perfect wit gebit dus poetsen tot die borstel bot word.
Dat is juist dingen die ik zou doen als ik op zoek was. Niet andersom.

Verder moet ik wel aangetrokken zijn tot de ander, ik heb verder geen standaard type waar ik op val, en uitstraling doet ook heel veel.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:58:00 #4
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_62766101
Redelijk belangrijk, je moet haar foto in de kroeg aan je vrienden kunnen laten zien. Toch zijn er 2 belangrijke punten: niet iedereen heeft dezelfde smaak. Ik heb een vriend met wie ik het nooit eens ben of een meisje knap is en hij zal dus ongetwijfeld liegen als hij mijn nieuwe vriendin ziet.
Verder is het ook zo dat als ik iemand leuk vindt, ik haar automatisch knapper vind. Hierin zal ik toch niet bijzonder zijn.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_62766157
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:56 schreef LasTeR het volgende:
Dat is juist dingen die ik zou doen als ik op zoek was. Niet andersom.
Wow,snel mannetje,ik was nog niet klaar!
Lees maar even terug,zie je het vanzelf.
pi_62766212
Ik vind het wel belangrijk, maar tegenwoordig vind ik iets anders belangrijker.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
pi_62766317
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef MichielPH het volgende:

Verder is het ook zo dat als ik iemand leuk vind, ik hem automatisch knapper vind.
Noot noot.
pi_62766334
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef dborhem het volgende:
Voor de vrouw vind ik eigenlijk hetzelfde belangrijk;
Lekker ruiken (nee niet op afstand al de parfum opmerken ),geen doodgeblondeerd haar (is haast niet uit te roeien ) en stijlvol voor de rest,dat spreekt voor zich.
Je profiel zegt dat je man bent, maar deze post doet mij twijfelen
You dream it, I live it.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:04:50 #9
81237 releaze
best of both worlds
pi_62766344
Fris in hygiene is voor mij wel belangrijk, anders voel ik me gewoon niet fysiek aangetrokken (lees: geen seks). voor de rest geef ik mn vriend weleens wat kleding tips, maar dat is meer omdat hij meer tegen het ballerige aanleunt (lekker stijlloze onpersoonlijke kleding, maar goed, laat het hem niet horen ) en ik meer richting het alternatieve, waarin zijn uiterlijk imo veel beter tot zn recht komt. ondanks dat ie gewoon een halve bal blijft innerlijk, maar goed... Iets meer peper en zout in zn stijl.

Maar voor de rest, boeie.
pi_62766463
Dan is 't ook meteen een leuke vraag om te stellen of men 't met zijn/haar partner zou uitmaken als naarmate de relatie vordert die partner een stuk lelijker wordt dan "de mooie man/vrouw waar je op viel"?

Zo zie je b.v. vrouwen die nadat ze kinderen hebben gehad plots een stuk dikker worden, hun haar kort laten knippen en rood verven (fris, gewaagd, hip) en verder vrij weinig aan hun uiterlijke verzorging doen. Ik weet niet of dit zo is omdat ze dan toch het idee hebben dat ze de buit (hun man/getrouwd zijn) binnen hebben en geen moeite (mooi zijn) meer hoeven te doen.
Om het kort te houden: veel Nederlandse vrouwen voldoen hier aan en hebben zelf niet door dat dit uitermate en schandelijk lelijk is.
pi_62766779
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef OldJeller het volgende:
Dan is 't ook meteen een leuke vraag om te stellen of men 't met zijn/haar partner zou uitmaken als naarmate de relatie vordert die partner een stuk lelijker wordt dan "de mooie man/vrouw waar je op viel"?

Zo zie je b.v. vrouwen die nadat ze kinderen hebben gehad plots een stuk dikker worden, hun haar kort laten knippen en rood verven (fris, gewaagd, hip) en verder vrij weinig aan hun uiterlijke verzorging doen. Ik weet niet of dit zo is omdat ze dan toch het idee hebben dat ze de buit (hun man/getrouwd zijn) binnen hebben en geen moeite (mooi zijn) meer hoeven te doen.
Om het kort te houden: veel Nederlandse vrouwen voldoen hier aan en hebben zelf niet door dat dit uitermate en schandelijk lelijk is.
Ben je ook degene die een baard laat staan en wss een dagje douchen overslaat en scheten laat in bed.

Mja, anders kan je et direct zeggen dat je dr liever hebt zoals ze is. Kort haar.. laat et lekker lang en verf et niet. Minste moeite
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_62767012
quote:

Inderdaad, als ik over straat loop kan ik ze zo allemaal voor je aanwijzen, van die typische koeien met korte geverfde haren.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:24:48 #13
81237 releaze
best of both worlds
pi_62767033
quote:

ik denk dat als je 20 jaar bij elkaar bent dat het uiterlijk dan nog vrij weinig boeit, als je naar de relatie in het algemeen kijkt.
Daarnaast verandert het beeld dat mensen hebben van de aantrekkingskracht van de andere sekse naarmate ze ouder worden. Het is in de jeugd doodnormaal om te kijken naar het schone seksuele, terwijl als je ouder wordt je partnerkeuze vooral gebaseerd is op de mentale rijpheid en relationele capaciteiten.
pi_62767256
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef releaze het volgende:

[..]

ik denk dat als je 20 jaar bij elkaar bent dat het uiterlijk dan nog vrij weinig boeit, als je naar de relatie in het algemeen kijkt.
Daarnaast verandert het beeld dat mensen hebben van de aantrekkingskracht van de andere sekse naarmate ze ouder worden. Het is in de jeugd doodnormaal om te kijken naar het schone seksuele, terwijl als je ouder wordt je partnerkeuze vooral gebaseerd is op de mentale rijpheid en relationele capaciteiten.
nou het schone seksuele bezorgt mij nog steeds een paal, die mentale rijpheid niet (wel respect maar das wat anders)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_62767466
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef releaze het volgende:

[..]

De meesten zul je echt niet horen zeggen (wellicht enkel mannen onder elkaar en met een humoristische ondertoon) dat hun vrouw enorm achteruit is gegaan qua uiterlijk. En velen zullen dit wel denken, maar daarnaast ook dat ze nu toch getrouwd zijn ermee, kinderen ermee hebben, van die persoon houden (als het goed is) en nu al ouder zijn. Dus dan stappen ze niet meer zomaar op, maar hebben ze er maar vrede mee.

Mannen kijken op hoge leeftijd nog steeds naar mooie, jonge vrouwen. Het is niet zo dat als ze ouder worden, ze lelijke vrouwen dan ook leuk vinden o.i.d.. Hetzelfde geldt voor oudere vrouwen.

Tuurlijk zal je houding en gevoel voor je partner wel enigszins veranderen met de jaren, maar dat neemt niet weg dat de meeste mannen en vrouwen gewoon nog een mooie partner zouden willen hebben.
Verder zie ik genoeg vrouwen die met 40 / 50 jaar er nog erg goed uit zien voor hun leeftijd. Iemand kan er prima goed uit blijven zien, maar er moet wel moeite voor worden gedaan. En dát is het probleem voor velen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:39:35 #16
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_62767516
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

nou het schone seksuele bezorgt mij nog steeds een paal, die mentale rijpheid niet (wel respect maar das wat anders)
Jij bent met je 32 lentes toch ook nog wel een klein beetje jong?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_62767565
tuurlijk gaat het om uiterlijk, als iemand niet aantrekkelijk is is ie ook echt niet aantrekkelijk toch?? haha
pi_62767663
De uitstraling die iemand heeft + manier van doen, is wat de doorslag geeft.
Knappe mensen zijn niet per definitie aantrekkelijk.

edit: en aantrekkelijke mensen zijn niet per definitie knap.
Verder is 'knap' ook best een subjectief begrip.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:44:53 #19
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62767725
Redelijk belangrijk. Als ik iemand echt lelijk vind, dan kan ik daar niet lang mee blijven ben ik bang. Zo zou ik me schamen als ik ergens met hem naartoe ga, de seks zou een stuk rotter worden omdat ik me niet echt aangetrokken tot hem voel, het jammer vinden van hoe hij eruit ziet en daar altijd maar aan denken.

Dat klinkt erg oppervlakkig, maargoed... iemand moet in mijn ogen wel ECHT lelijk zijn mocht ik om die reden geen relatie met hem beginnen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:49:43 #20
81237 releaze
best of both worlds
pi_62767889
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

zoals mijn vriend regelmatig zegt, sure jonge strakke geile wijven zijn leuk voor een neukertje, maar voor een relatie moet iemand veel meer in zn mars hebben, anders is het zo'n afknapper. Schoonheid vervaagt toch met de jaren.
pi_62768010
een 'mooi' uiterlijk is relatief: smaken verschillen.

Waar denk ik minder over valt te twiseten zijn (uiterlijke) verzorging en uitstraling.

Mijn vriend is vast volgens velen op het eerste gezicht niet mr.hotboy2008 ofzo, net als dat ik geen miss universe ben

maar verzorging en een fijne uitstraling doen het m wel

Natuurlijk vind ik dat mijn vriend zich prima (uiterlijk) verzorgt en een leuke uitstraling heeft, dus kan ik mijn eigen standpunt bevestigen

maar daarnaast is natuurlijk intelligentie-niveau en innerlijk ook heel belangrijk. Voor een eerste indruk, echter, kun je alleen maar op uiterlijk en uitstraling afgaan, dat is waar, en dan hangt het van jouw smaak af wie je aanspreekt in de kroeg

En verder heeft OldJeller ook gelijk
Ik wil dan ook graag bij deze verklaren dat als ik mijzelf ooit een 'pittig kort rood gewaagd kapsel' aanmeet ik dan dood mag
Snel en pijnloos, dat wel
Ja doei.
pi_62768136
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef Escaflowne het volgende:
Knappe mensen zijn niet per definitie aantrekkelijk.
Zeer waar. Al liggen die twee (uiterlijk en aantrekkingskracht) over het algemeen dichter bij elkaar voor mannen.

Wat betreft relaties heb ik, naar mijn weten, nooit echt hoge eisen gesteld aan uiterlijk. M'n vriendinnen zagen er net als ik gewoon 'normaal' uit. Niet bijzonder knap, niet afschuwelijk lelijk.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:59:24 #23
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62768195
Ik vind uiterlijk heel belangrijk. Als ik iemand niet aantrekkelijk vind dan wordt het uiteraard niks.
Van een lelijke vent word ik immers niet geil.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_62768526
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:39 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Jij bent met je 32 lentes toch ook nog wel een klein beetje jong?
hangt eraf hoe oud je zelf bent
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:14:40 #25
160088 Metalen_Man
De man die bijna alles kan
pi_62768666
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef MichielPH het volgende:

Verder is het ook zo dat als ik iemand leuk vindt, ik haar automatisch knapper vind. Hierin zal ik toch niet bijzonder zijn.
Dat had ik dus ook wel, was op zich wel wonderbaarlijke ervaring

Ik werd dus uiteindelijk verliefd op die meid met dat mindere mooie gezicht, en haar gezicht leek toch mooier geworden te zijn

toen het uit was dacht ik: "Jezus, dat gezicht is minder knap dan ik dacht"

Blijkbaar bestaat de roze bril echt
I'll be back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')