Jupquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:55 schreef elcastel het volgende:
Ben jij die schaduw op haar rug ?
Keek me wel ff smerig aan (was overigens 'n jongere agent)... ik liep door maar werd niet gevolgd...quote:Op zondag 1 maart 2009 18:01 schreef Ronalld het volgende:
Lekkere foto's, zoals altijd. Vond oom agent die laatste wel goed?
Hier mag een dotje meer contrast in naar mijn smaak...quote:Op maandag 2 maart 2009 23:50 schreef sander-3 het volgende:
Laat ik ook maar eens wat posten..
[ afbeelding ]
Ik ben het ook weer aan het proberen , maar mis toch eigenlijk wel dat beetje lef . Ik durf domweg niet mijn camera in iemands gezicht te duwen .quote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef didotcicero het volgende:
Tis ook niet makkelijk... ben afgelopen weekend ook 2 dagen onderweg geweest, zonder met iets terug te komen. Vaak gebeurt er genoeg, maar (laat ik even voor mezelf spreken) je moet wel de mazzel hebben het op tijd te herkennen en het moment te pakken. Ik ben er ook nog niet uit wat nou precies de beste omstandigheden zijn.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef Sugar het volgende:
Mooi, Ymke. Alleen meer parkfotografie.![]()
Ik vind nummer 3 van Xilantof heel erg gaaf!![]()
Een variant van een foto uit een showcase van laatst:
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:18 schreef Ymke het volgende:
Deze vond ik dan weer wel aardig
[ afbeelding ]
Mooie foto's! Waar zijn ze genomen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:20 schreef Anneloortje het volgende:
Ik was even oude pica's op mn site aan t bekijken en kwam deze tegen. Volgens mij heb ik ze ooit al gepost. Ze zijn onbewerkt. En in mijn voorrawtijdperk genomen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijzonder toffe foto's! Zelf denk ik eerder aan het 'weggooien van nostalgie' bij deze foto's. Al die voorwerpen die je daar ziet (in en op de afvalbak), hebben een geschiedenis. Het zijn voorwerpen die je op het eerste gezicht niet opvallen in het leven. Maar als ik mijn oude waterkoker in de kast zet, en 10 jaar later weer neerzet, krijg ik sterke nostalgie naar 10 jaar geleden. Zoiets is bijzonder. En bij die zak is het ook leuk, want dan weet je niet wat erin zit. Ook toepasselijk dat het in zwart-wit is.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:44 schreef didotcicero het volgende:
Even wat andere straatfotografie. Werktitel: Vol is vol.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was juist heel tevreden over de tweede, omdat die man erop het plaatje wat spannender maakt. Maar dat valt wel mee dus, begrijp ik?quote:
uhmm? een skateramp bij hart beach?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
#3![]()
En die laatste is ook tof.
1 En 2 vind ik te rommelig, en bij 1 weet ik ook niet wat je wil laten zien?
Een hairrestaurantquote:Op woensdag 1 april 2009 18:19 schreef Jongeheer123 het volgende:
Een van mijn eerste foto's
Konstruktieve kritiek?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |