Jij ook weer blij!quote:
Zozoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:39 schreef cultheld het volgende:
Als dit PSV kampioen wordt, eet ik mijn Prada's op.
Joh echt, geen woord van overdreven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jezus weer een kans verprutst
Had al 3-1 kunnen zijn sinds haags kwartiertje
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Kut he, die Nick speelt toch lekker de laatste wedstrijden
Vind je het gek? Die heeft voor 5 seizoenen aan goals gescoord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibi speelt de laatste weken maaaatig.
Met een PSV shirt kom je niet de grens over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als PSV kampioen wordt ga ik op vakantie in een PSV shirt
MISSCHIEN IS HIJ ZIJN LENZEN KWIJT!!!11!lollerEINS11L:dquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Die Lens snapt niets van het spel van AZ!!
Het is officiëlquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
De Koef?![]()
Bij gebrek aan beter hem maar tot "held" gedoopt?
Bij AZ was ie al De Koef hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is officiël
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Koevermans
Bijnaam De Koef
Inmiddels wel ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Matige ploeg gezien zeg vanavond. Gelijkspel was op zijn minst verdiend geweestquote:
Het wordt tijd voor de sterkere tegenstanders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:51 schreef fanneke het volgende:
En de 6e overwinning op rij voor AZ.
Ja, dat is toch netjes.quote:
Hadouir?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:50 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Waarom heeft Roda geen goedgeintegreerde Marokkanen? Er heeft welles een slecht geintegreerde Yoegoslaaf rondgelopen maar die was gelijk ook bezig met het team aan het oplichten tijdens kaartspelletjes. Keept nu nog voor AC Milan als ik me niet vergis...
Koevermansquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef Stevie_G het volgende:
wie had assist op bakkal?
AZ doet niet meer aan verliezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:52 schreef Angelob het volgende:
Ach, AZ moet gewoon weer een keer verliezen en dan komen ze weer in een downswing. Niets aan de hand
Hou toch op man, Roda is nu ook al kut?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor de sterkere tegenstanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |