Beterschap en succes bij de dok straksquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
mag zometeen terug naar de dokter
Jij hebt altijd eerst een uurtje voor jezelf ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik alweer 45 minuutjes, zo weer aan werkwerkwerk
Ik ben eigenlijk direct aan het werk. Processen die ik moet opstarten en dan op wachten om verder te kunnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij hebt altijd eerst een uurtje voor jezelf ofzo?
Daar zie ik je wel voor aan jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:58 schreef Troel het volgende:
Je kan ook met een boekje op het toilet gaan zitten of met een laptop
Ik zag dat ze in DH moesten krabben, dat hoefde ik gelukkig nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:07 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Weer een heerlijk zonnetje, maar wat is het toch koud. 2graden.
Zo dat was het weerbericht voor vandaag.
Ik moest ook krabbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zag dat ze in DH moesten krabben, dat hoefde ik gelukkig niet
Ik kreeg mn deur gewoon bijna niet openquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of motor aan, achterraam verwarming aan, autodeur op slot, even naar binnen en wachten maar
Ik doe het normaal anders, verwarming op heetst en de hardste stand, en gewoon gaan rijdenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of motor aan, achterraam verwarming aan, autodeur op slot, even naar binnen en wachten maar
Heb ik ook 1/2 keer gedaan, maar dat vond ik alsnog niet echt een succes. Sowieso moet de motor wel draaien trouwens, anders beslaat alsnog de ramen en heb ik nog geen goed zichtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik doe het normaal anders, verwarming op heetst en de hardste stand, en gewoon gaan rijden
Ik ga dat de volgende keer toch ook weer doen, dat krabben neemt teveel tijd in beslagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb ik ook 1/2 keer gedaan, maar dat vond ik alsnog niet echt een succes. Sowieso moet de motor wel draaien trouwens, anders beslaat alsnog de ramen en heb ik nog geen goed zicht
Gezeik dat men moet krabben zonder motor aan
Je hebt volgens mij ook van die sprays die ook wel helpen, maar heb hier geen ervaring meequote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga dat de volgende keer toch ook weer doen, dat krabben neemt teveel tijd in beslag
Ik wel, niet doen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij ook van die sprays die ook wel helpen, maar heb hier geen ervaring mee.
die zijn slecht voor de lak en rubbers van je autoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij ook van die sprays die ook wel helpen, maar heb hier geen ervaring mee.
boeken liggen er al, maar liggen is toch fijner dan overeind zittenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:58 schreef Troel het volgende:
Je kan ook met een boekje op het toilet gaan zitten of met een laptop
Openbaar Vervoer ftwquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
Heb ik ook 1/2 keer gedaan, maar dat vond ik alsnog niet echt een succes. Sowieso moet de motor wel draaien trouwens, anders beslaat alsnog de ramen en heb ik nog geen goed zicht
Gezeik dat men moet krabben zonder motor aan
quote:
Dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn slecht voor de lak en rubbers van je auto
En je krijgt er van die olie achtige vlekken van op je ramen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn slecht voor de lak en rubbers van je auto
Ik ga toch eerst met de auto naar het station, ik ga geen 25 minuten wachten op Naarden-Bussumquote:
Rennen! Bestellen!quote:Beste vriend
Wij zijn de huahai bedrijf, onze website: [knip]. Wij verkopen voornamelijk elektrische product.such zoals digitale camera's, mobiele, LCD TV, xbox, Laptops, DV, mp4, GPS, en zo on.If dat u wilt aanschaffen iets, neem dan contact met ons vrij, ons bedrijf willen bieden meer kortingen en de beste service voor zakelijke samenwerking met u / uw company.Any andere zorg bent u van harte welkom op onze visite website.please gerust contact met ons op:
Ik zie hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef draculettetje het volgende:
ik kan weer gewoon op internet!
Heerlijk he, die wereld die er dan voor je open gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef draculettetje het volgende:
ik kan weer gewoon op internet!
gewoon weer lekker beneden en niet hoeven te bedenken of ik nog snel wat moet opzoeken en dan hopen dat de laptop wel een verbinding vindquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk he, die wereld die er dan voor je open gaat.![]()
Goedemorgen dracu.
Alles werkt dus weer.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon weer lekker beneden en niet hoeven te bedenken of ik nog snel wat moet opzoeken en dan hopen dat de laptop wel een verbinding vind
maar eigenlijk fijner dat mn huisfoon het ook gewoon weer doet!
dat kpn de oude kasten in de burt vervangt voor nieuwe en dan nog wel eens wat lijnen niet of niet goed wil aansluitenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alles werkt dus weer.![]()
Wat was eigenlijk het probleem?
Ja!quote:
Goede mailtjes zijn dat inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja!
Mn vader kreeg ook een leuke mail van een Engelse professor, althans die vent deed zich voor als..
Die wilde een cheque sturen die wij dan moesten innen en dan moesten we een deel aan hem terugstorten
uhm tjaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja!
Mn vader kreeg ook een leuke mail van een Engelse professor, althans die vent deed zich voor als..
Die wilde een cheque sturen die wij dan moesten innen en dan moesten we een deel aan hem terugstorten
Tofquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja!
zal voor je duimenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:30 schreef Ynske het volgende:
zo ben ik weer
heb een nieuwe kuur meegekregen
overreactie van maag op andere tabletten
en proberen om zoveel mogelijk steeds slokjes te drinken
morgen zou t beter moeten gaan
Dat niet, maar hij wilde een bus huren voor een tocht, wist niet wanneer en waarheen, maar wilde wel een cheque sturen van ¤10.000quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tofook met zoeen gebabelfishte zinsbouw?
Succes er meequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:30 schreef Ynske het volgende:
zo ben ik weer
Fles in de buurt houden dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:30 schreef Ynske het volgende:
zo ben ik weer
we doen ons bestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fles in de buurt houden dus.![]()
Beterschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |