Hmmm.... ik ben ook wel benieuwd TS, in hoeverre word jij niet gevormd door de massa? Wat doe jij om je te onderscheiden? In hoeverre leef jij on the edge, fuck jij het systeem en fight jij de power?quote:
Doe een poging om mij te versterken. Het zit me dwars.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:
Wat druk jij je mild uit zeg.. Je verwoordt mijn gedachten aardig maar je drukt je behoorlijk politiek correct uit.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:37 schreef RickoKun het volgende:
hier is het niet saai. Ik hoor hier zo'n 8 verschillende sirenes in de buurt, kzal eens kijken
Ik rijd een groene auto. En kook en eet multiculti. Ga niet in de zomervakantie naar <insert standaard badplaats>. En voor de rest gebruik ik het systeem om onder werktijd te fokken! Ha, dat zal die saaie carrieretijgers leren!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hmmm.... ik ben ook wel benieuwd TS, in hoeverre word jij niet gevormd door de massa? Wat doe jij om je te onderscheiden? In hoeverre leef jij on the edge, fuck jij het systeem en fight jij de power?
Jij hebt echt de OP niet gelezen he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:38 schreef TNA het volgende:
Ik vind het ook saai dat hier geen bergen zijn, iemand uit Zwitserland vindt een 'plat land' waarschijnlijk prachtig. Je bent het gewoon gewend.
jij komt er wel, maar als jij al die dingen dan al doet (met je omgeving, neem ik aan) waarom je dan toch nog druk maken om de rest??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd een groene auto. En kook en eet multiculti. Ga niet in de zomervakantie naar <insert standaard badplaats>. En voor de rest gebruik ik het systeem om onder werktijd te fokken! Ha, dat zal die saaie carrieretijgers leren!
Groene auto? Wauw, indrukwekkend hoor. Jij zet je af tegen de massa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd een groene auto. En kook en eet multiculti. Ga niet in de zomervakantie naar <insert standaard badplaats>. En voor de rest gebruik ik het systeem om onder werktijd te fokken! Ha, dat zal die saaie carrieretijgers leren!
Omdat ik een afwijkend voorbeeld noem?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij hebt echt de OP niet gelezen he?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, net even gechecked, er staat een recycling bedrijf in de hens
nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahahaha.....die recyclen zichzelf...hahahaha
ok ok, best foute grap maar het is dan ook al 19.44....
De beste tijd om foute grappen te maken is dan ook tussen 19:40 en 19:45.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahahaha.....die recyclen zichzelf...hahahaha
ok ok, best foute grap maar het is dan ook al 19.44....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
De beste tijd om foute grappen te maken is dan ook tussen 19:40 en 19:45.
Of omdat je reactie kant noch wal raakt in het licht van het topic bezien. Kies maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Omdat ik een afwijkend voorbeeld noem?
De voorbeelden van TS raken ook kant noch wal in het licht van zijn klacht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Of omdat je reactie kant noch wal raakt in het licht van het topic bezien. Kies maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |