OK, ik snap 't.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:04 schreef -Splash- het volgende:
En dan ging ze ook al na 20 minuten praten over uitlopen..... beetje 10 minuten vergooien die ik ook kon hardlopen
uitlopen doe ik ook al sinds de 5km lessen
Whatup.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef feelsgoodman het volgende:
Leeft er nog iemand?Ik ga zo alweer beginnen aan mijn 23e les. lekker in het donker.
Go get em. Ik vind in het donker ook het prettigst, om een of andere reden. Heb vorig weekend een dag overdag gedaan, en dat was me te druk. Gewoon minder prettig ofzo...quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef feelsgoodman het volgende:
Leeft er nog iemand?Ik ga zo alweer beginnen aan mijn 23e les. lekker in het donker.
Zo dat was wel de eerste pittige les, voorgaande waren eigen nauwelijks inspanning maar nu begin ik het wel te voelen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whatup.
Ik heb net de laatste les van week 8 gelopen. Dat zijn dus 24 oefeningen. 28 minuten gaan vrijwel met gemak, volgende week aan de 30 minuten loop beginnen.
[..]
Go get em. Ik vind in het donker ook het prettigst, om een of andere reden. Heb vorig weekend een dag overdag gedaan, en dat was me te druk. Gewoon minder prettig ofzo...
Gewoon hard wegrennen joh!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:26 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
(misschien toch maar eens een goedkope mp3 speler aanschaffen voor als ik ooit eens overvallen word)
Geloof me het gaat zeer doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:41 schreef onlogisch het volgende:
* onlogisch meldt.
Na 15 jaar roken/drank/vreten/niet sporten moet ik ook maar eens wat aan mn conditie gaan doen
Als die er zijn zullen ze in Centraal topic voor (amateur)hardlopers, deel #24 zittenquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hallo,
Mag ik ook in dit topic? Ik heb me opgegeven voor de marathon van rotterdam en ik ben daarvooor gericht aan het trainen. Mijn eerste doel is het uitlopen van de marathon! Wie heeft zich nog meer opgegeven voor dit evenement??
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hallo,
Mag ik ook in dit topic? Ik heb me opgegeven voor de marathon van rotterdam en ik ben daarvooor gericht aan het trainen. Mijn eerste doel is het uitlopen van de marathon! Wie heeft zich nog meer opgegeven voor dit evenement??
Jeez louise wat een hondenweer.quote:Op maandag 10 november 2008 20:39 schreef JortK het volgende:
Zo vandaag les 6 gelopen, gelukkig hielp de knie nu beter mee dan vorige week, ik voel zelf gewoon de vooruitgang
Dat is ook het leuke, die vooruitgang.quote:Op maandag 10 november 2008 20:39 schreef JortK het volgende:
Zo vandaag les 6 gelopen, gelukkig hielp de knie nu beter mee dan vorige week, ik voel zelf gewoon de vooruitgang
Welkom! Het maakt toch niet zoveel uit dat je vertraging oploopt, je kunt het juist lekker in je eigen tempo doen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:34 schreef Leentjepeentje het volgende:
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Leuk om te lezen dat zoveel mensen "met Evy" lopen. Ik ben ook net met start-to-run begonnen. Ik vind dit een erg prettige en motiverende manier van hardlopen. En handig dat je zelf de tijd niet hoeft bij te houden. Ik zou nu eigenlijk bij les 13 moeten zijn, maar door drukte en rugklachten heb ik vorige week maar 2 keer gelopen en les 12 dus gemist. Ben van plan om les 10 t/m12 deze week nogmaals te lopen. Ietsje vertraging opgelopen dus. Helaas, maar lijkt me beter om ze eerst over te doen dan dat ik het straks niet volhoudt. Ach ja....Evy zegt dat ze toch al wel erg fier op mij is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |